Eroa kirkosta

21421414se

Erosin kirkosta. Kirkko ei selvästikkään aja enää suomalaisten asioita. Kiitos punatulkkupastorille, Marjaana mikälie. Täältä lähti 6eroilmoitusta.

10

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PunaHuoraPappi

Erottu on jo aikaa sitten

• Just_joo

Nämä ovat näitä jotka näillä palstoilla eroavat aina uudelleen ja uudelleen, vain se keksitty syy aina vaihtuu. Missähän vaiheessa ne aina liittyy takaisin.

• PunaHuoraPappi

Vaihda välillä peukaloasi persereijästä suuhusi niin miltä maistuu sinä suvakki sanot että makeelta vaikka se todellisuudessa maistuu paskalta näin sinunlaisesi ihmiset elävät omassa pumpuli maailmassaan samoin kun kirkko.

• Lyhyt_kysymys
        PunaHuoraPappi kirjoitti:

Vaihda välillä peukaloasi persereijästä suuhusi niin miltä maistuu sinä suvakki sanot että makeelta vaikka se todellisuudessa maistuu paskalta näin sinunlaisesi ihmiset elävät omassa pumpuli maailmassaan samoin kun kirkko.

Etkö saa aamulla unta kun raivoat täällä jo ennen kuutta?

• Lyhyt-Vastaus
        Lyhyt_kysymys kirjoitti:

Etkö saa aamulla unta kun raivoat täällä jo ennen kuutta?

Lähdin töihin vitun kelan elätti ja nyt tulin töistä kotiin vitun kelan elätti.

• Taisitmennä

SOTEKILLE ontoi teksti senverran KEHARIMAISTA

• JeesusPelastaa--
        Taisitmennä kirjoitti:

SOTEKILLE ontoi teksti senverran KEHARIMAISTA

Apukoulu jäi sitten kesken kun kirjoittaa edes osaa.

• entinenruusu

Oi oi, kävin viurkistymässä illalla kirkossa. Olin kyllä vähän nauttinut viiniä, mutta siellä sain sitä lisää. taas jaksaa. Se ukkomies soittelee koko ajan minulle sieltä imatran suunnasta. koitan ottaa etäisyyttä, kun sillä on siellä useita muita naisia. Ja sairas mies? Minulla on kunnon kalu itselläni kotona =)

• Kirkko ei ole koskaan ajanut suomalaisten asioita vaan pelkästään kirkon asioita.

• kyllästynytt

Kirkko ei ole enää kirkko, se on heittänyt häränpyllyä. Kirkko suosii maahan tulijoita ja muslimeja ja hyväksyy homoliitot.
      Mulle riitti. En aio maksaa enää senttiäkään kirkolle, kirkko ei ole enää minun kirkkoni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1133
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      93
      607
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe