Sellaista joka ratsastaa vai sellaista joka ajelee kärryllä?
Kyseessä olisi siis mies.
kumpaa pidättte hevosmiehenä
3
137
Vastaukset
- kaunisravi
Minulle hevosmies tarkoittaa enemmänkin sellaista miestä joka oikeasti on kiinnostunut hevosista ja on valmis hoitamaan ja oppimaan ymmärtämään niitä . Se että harrastaako niiden kanssa ajamista tai/ja ratsastamista ei ole väliä.
- kumpionhevosmies
Tarkoittaako se siis tätä esim:hevosmiehen on osattava kengittää hevoset.
Minulle hevosmies tarkoittaa ylipäänsä ihmistä joka osaa jo pelata hevosten kanssa. Ei tarvitse olla eläinlääkäri eikä tarvitse osata kengittää tai tehdä muitakaan "erikoisjuttuja" - sitä varten ovat sepät, hierojat, eläinlääkärit ym olemassa. Mutta normaalit hevoselämän kuviot on oltava hallinnassa myös yllättävissä tilanteissa ja silloin jos hevonen käykin hankalaksi.
Eikä hevosmiehen tarvitse olla edes mies. Minulle nainenkin on hevosmies jos hän on kokenut toimimaan hevosten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197