Jokin aika sitten Syyriassa tehtiin järkyttävä kaasuisku, jossa uhreiksi joutui paljon siviilejä. Se on kuohuttanut länsimaiden johtajia ja Syyrian ilmavoimia syytettiin iskusta.
Jos vähänkin ajattelemme asiaa tarkemmin, niin ymmärrämme, että Syyrian presidenttikään ei ole niin tyhmä, että tekisi tällaista iskua. Hän tietää tasan tarkkaan, mitkä poliittiset seuraukset siitä olisi ja maineen menettäminen. Toiseksi, tiettävästi Syyrialla ei edes ole kemiallisia aseita.
Kaikki merkit viittaavatkin siihen, että iskun taustalla on Syyrian hallitusta vastustava terroriristijärjestö, jota USA ja länsimaat tukevat. Se toteutettiin tarkan suunnitelman mukaisesti ja niin että Syyrian hallitus saataisiin nimetä syylliseksi ja näin saatiin USA:lle tekosyy tehdä ohjushyökkäys Syyriaan.
Julkisuuteen vuotaneiden tietojen mukaan USA olisi jo suunnittelemassa uutta kaasujen levittämisoperaatiota Damaskon eteläpuolella, josta sitten taas syytettäisiin Syyrian hallitusta.
Näin luodaan uusi tekosyy uusille ohjusiskuille Syyriaan.
USA Syyrian kaasuiskun takana?
2
79
Vastaukset
- Putin_on_liero
Kas, Pietarin ryssäntrolli Sika-Sakarikin on taas palannut palstalle valehtemaan.
- Trumpintilaus
Se oli rovokaatio.. Muista kusetukset Vietnamin ja Irakin sotien aloituksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329