Ikävöittekö ikinä ?
Ikävä exää
21
196
Vastaukset
- ethän.kadu
Ei paljoa jäänyt ikävöitävää. Loputkin hyvät muistot pyyhki vittuilunsa
- Väärinkäsityksiä
Kommunikaatio-ongelmaa kenties?
- eiraportoitavaa
Emme.
Mitä hyvää sinä muistelet? - Hävettää
Kaipaan kyllä. Tein hirveän virheen kun jätin hänet. Uusi ihastukseni olikin exää pahempi
- voityllättyä
Kannattaahan se kysäistä että mitä mieltä hän sinusta nykyään on, että jos hänelläkin on tunteita.
- puutiaisen
Joskus mietin hyviä hetkiä, mutta en haluaisi takaisin suhteeseen.
- Pnainentoteaa
En ole ikinä seurustellut, joten en kaipaa eksää. En seurustele nyt, joten en kaipaa nyksää. Kaipaan jotain tulevaa ihmistä. Toisaalta, on hyvä olla juuri näin.
- Minunystävä
Kyllä ikävöin kovasti. Ei tähän muuta voi sanoa.
- Vuosiasiteenn
Ex- tyttöystävä tuntuu ikävöivän kun törmännyt pariin otteeseen. Sen huomaa parista asiasta. Minä en kyllä häntä ikävöi.
- huomiotakokaipaat
Miksi täällä?
- eheiii
Jotkut katsos tykkää stalkata ihmisiä, vaikkei kiinnostaiskaan. Niitä imartelee muiden kiinnostus.
Oma vastaukseni on: en ikävöi ketään ex:ää. Jos yhessä on oltu ja eroon päädutty niin se on siinä. - huomiotakokaipaat
eheiii kirjoitti:
Jotkut katsos tykkää stalkata ihmisiä, vaikkei kiinnostaiskaan. Niitä imartelee muiden kiinnostus.
Oma vastaukseni on: en ikävöi ketään ex:ää. Jos yhessä on oltu ja eroon päädutty niin se on siinä.Kelle sä täällä nyt kirjoittelet ikävästäsi?
- VirheValinta
En todellakaan. Hirviönainen. Kunpa olisin ymmärtänyt ajoissa.
- erotavoimyös
Joko olette naimisissa, kun et ymmärtänyt ajoissa?
- VirheValinta
Siksi on exä. Naimissa oltiin. Nainen oli virhe. En syytä ketään enää. Olin nuori mies vailla parempaa tietämystä.
en kaipaa, sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee...
exät on exiä..................- Miks_hitossa
Ex on ex . En ikävöi.
- Ei.lähesriipuvainen.nais
On suhteita joita ei ees alkanut.
- mgtow.mgtow
En.
- eiolemuuttunuteksäksi
Mistä ei ole tunnetasolla päästänyt irti, sitä ikävöi edelleen.
Avioeron jälkeen en ole kertaakaan ikävöinyt häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244