palstalla oli ilmoitus ikaalilaisesta moniosaajasta, joka oli uhannut katkoa naiskirjoittajan sormet.
moniosaaja työskentelee jossain mc-porukassa ja harrastaa veronkiertoa ja on istunut linnassa taposta. moniosaajaa kuvataan myös taparikolliseksi.
keskustelu on poistettu palstalta, mutta uhka ei ole poistunut minnekään. olkaa varovaisia!
puskaradio ikaalinen
13
4023
Vastaukset
- Pro.Jarmo
On Hoikkalassa myös hyviä puolia.
Miksi vain ne huonot tuodaan palstoille? - Hyvätsormetoli
Onko Roivan sormet katkaistu? Kuka minua nyt runkkaa?
- Heikkijala
Eikös Jarmo ollut 90-luvulla GayMC klubin puheenjohtaja? Ainakin perustus kirjassa hänen nimensä on.
Sormien katkomisesta saattaa jäädä elinikäiset vammat. Mustien silmien kanssa on huomattavasti helpompaa.
- puurot.suuhun
Jambe ei ollut liskolla.lusin Jamben kanssa katajanokalla -90luvun alussa melkein pari vuotta samaan aikaan,Jambelta sai aina suuhyvää ja siittä se oli tosi kuulusa.meille nokkalaisille se oli poskijambe.
- lapsi.astialla
Hilsulla on taas seksifantasioita.
- äideistä.parhain
Jarmo on kylän parhain imuttaja.
- HyväImu
Komppaan.Jarmon imuteho ja sen taidokas käyttö on parasta mitä olen saanut. Voin puhua yli 500 eri miehen kokemuksella. Mällit vaan kajahtaa kurkkuun hirveellä nopeudella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349