Jatketaan mies siitä mihin jäätiin

katsonsilmiin

Tulen pian eteesi seksikkäissä nahkasaappaissa.
Pidän lupaukseni. ;)

35

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillitönvirnistys

      Et kyllä saappaita tarvi, ehkä kuumenemme muutenkin:)

    • dhdgrjyu

      Muistan että mun kaukaisella duunikaverilla yksi sen parhaista suhteista alkoi ihan vain seksillä! Itse en kyllä ihan tuohon usko mutta voit kyl tulla jos haluat. Älä nyt kuitenkaan ennen puoltapäivää jos tänään. Nousin vasta nyt kun sai taas nukkua pitkään. Kestää vielä kun juon kahvit, luen lehdet ja sellaista...

      • dhdgrjyu

        Ai niin ja älä tänään, täällä on vieläkin ihan törkeän paskaista!


      • dhdgrjyu

        Voit sä tänäänkin tulla vaikka vaihtamaan puhelinnumerot mut sisälle en tosiaan vielä kehtaa laskea. Huominen ihan ok mihin aikaan vaan. Sunnuntaina lähden sit mutsille ja siellä menee pitkään, on aikamoinen ajomatkakin. Nyt meen suihkuun...


      • dhdgrjyu

        On jo ihan toisennäköistä, kummasti aina alkaa tapahtua kun on jokin mikä motivoi :)) Toi wc oli se olennaisin, nyt otan vielä ton lieden päällystän. Eli oikeastaan voit jo tulla pikkuhiljaa ihan hyvin. Metsästän villakoiria sit vaikka huomenna :) Osaatko yhtään heittää kellonaikaa? Muuten raivostuttavan paska toi kuvatunnistejuttu!


      • katsonsilmiin

        Arvostan kyllä miehessä siisteyttä. :)


      • dhdgrjyu

        Yleensä olen siisti varsinkin mitä itseen tulee. Tän kämpän kanssa viimeaikoina repsahtanut...


      • katsonsilmiin

        Välillä itse kullekin tulee hetkiä ettei oikein innosta. :)


      • dhdgrjyu

        Huomasitko muuten että "ystävämme" alkavat taas aloitella paskanheittokampanjaansa?


      • dhdgrjyu

        Näin muuten yhden sun exän eli M**** Prismassa tummahkon nuoren muijan kanssa. Silti se on selkeästi vielä mustis sinusta! Naurettava jätkä, vahtii vielä entisiä muijiaankin...


      • katsonsilmiin
        dhdgrjyu kirjoitti:

        Huomasitko muuten että "ystävämme" alkavat taas aloitella paskanheittokampanjaansa?

        Huomasin, täytyy siirtyä jaloista pois. ;)
        Antaa entisten olla, ei kiinnosta pätkän vertaakaan.


      • HuomionkipeäKade
        dhdgrjyu kirjoitti:

        Huomasitko muuten että "ystävämme" alkavat taas aloitella paskanheittokampanjaansa?

        Voimakkaasti kateellinen ja huomionkipeä, yksinäinen, turhautunut, omistuksenhaluinen, mustasukkainen elämänkoululainen se siellä huutelee tyhjyyteen...

        Se on aina joka ikinen vuosi aina tähän samaan aikaan vuodesta... Ihan joka ikinen vuosi.


      • dhdgrjyu
        katsonsilmiin kirjoitti:

        Huomasin, täytyy siirtyä jaloista pois. ;)
        Antaa entisten olla, ei kiinnosta pätkän vertaakaan.

        Joo lopetetaan nyt tällä palstalla tänään, eikö? Tulet sitten kun tulet jos uskallat. Ellet niin ei se mitään, vaatii paljon pokkaa tiedän sen. Niin ja onhan tosiaan huominenkin vielä...


      • katsonsilmiin

        Sovitaan niin.
        Tiedät kyllä, että haluaisin kovasti tulla.


      • katsonsilmiin

        Miten pääsiäinen mennyt?
        En olisi tänäänkään päässyt käymään. Siskon poika sairastui. Oksenteli yöllä ja nyt kuumeessa. Olen hoitamassa häntä. Sisko töissä.


      • dhdgrjyu
        katsonsilmiin kirjoitti:

        Miten pääsiäinen mennyt?
        En olisi tänäänkään päässyt käymään. Siskon poika sairastui. Oksenteli yöllä ja nyt kuumeessa. Olen hoitamassa häntä. Sisko töissä.

        Sisko töissä? Ettekös molemmat vain opiskele?


      • katsonsilmiin

        Sisko tekee viikonloppu duuneja.
        Oletkos koskaan ajatellut lapsia? Susta tulis varmasti hyvä isä. :)
        Tämä poika on mulle tosi rakas. Siskolla oli paljon huolta, kun poika syntyi. Tämä pikku veijari ei ollut ihan terve syntyessään. :(


      • dhdgrjyu
        katsonsilmiin kirjoitti:

        Sisko tekee viikonloppu duuneja.
        Oletkos koskaan ajatellut lapsia? Susta tulis varmasti hyvä isä. :)
        Tämä poika on mulle tosi rakas. Siskolla oli paljon huolta, kun poika syntyi. Tämä pikku veijari ei ollut ihan terve syntyessään. :(

        Kiitos vain, pidän kyllä lapsista :) En nyt vain oikein tiedä, ajatus kyl oli etten omia tee... No mut kuitenkin kun taas epäluuloissani vauhtiin pääsin niin kertoisitko vielä mun ja sun nimien ekan kirjaimen? Sanonpahan vaan et ellei osu niin kyl tää maailma on paljon älyttömämpi paikka kun olisin ikinä uskonut...


      • katsonsilmiin

        Samaa mietin, älytön kyllä olisi. Sun pitäis olla T- kirjain? Ja mikäs mä?


      • dhdgrjyu
        katsonsilmiin kirjoitti:

        Samaa mietin, älytön kyllä olisi. Sun pitäis olla T- kirjain? Ja mikäs mä?

        Siinäpä se, hullu paikka on! Eli ei osunut. Sinä S? Eipä tainnut natsata sekään...


      • katsonsilmiin

        Unohdetaan koko juttu. Erehdyksiä sattuu. Parempi kun ei kirjoita tänne ollenkaan.


      • Odugjguzidldk
        katsonsilmiin kirjoitti:

        Unohdetaan koko juttu. Erehdyksiä sattuu. Parempi kun ei kirjoita tänne ollenkaan.

        L-kirjain?


      • katsonsilmiin

        Ei ole.


    • katsonsilmiin

      Tämä nainen ei kyllä hätkähdä suurempaakaan paskaisuutta. ;)

    • Oivoi_voi

      Voi hyvänen aika! Tarviiko joku nahkasaappaita seksihalujen herättämiseen. Taitaa olla ilman niitä aika vastenmielinen ja seksitön tapaus.

    • katsonsilmiin

      Saappaat oli miehelle vihjeenä. Ja oikeastaan olisi mukavampi jutella paljain varpain. ;)

      • josootmennäänkahville

        Oootko pöhelöni huudeilla?


    • lyhyelleei

      Pitkälle naiselle sopii saapikkaat.

    • eikaihaittaa

      kun moloni ponnahtaa pystyyn?

    • varsinvahvatuntuma

      mieluiten sukkasissa,,istuuduttais,,vierekkäin.

    • pääsiäispupulle
      • katsonsilmiin

        Kasvoillasi näen odotuksen,
        tunnen valtavan halun.
        Se hetki on nyt ja tässä.
        Kosketan sinua hellästi,
        tunnen halun ja voiman
        välillämme.
        Kosketat ihoani,
        kätesi tuntuu pehmeälle
        ja lämpimällä.
        Se saa ihoni värisemään.
        Hivelemme toistemme ihoa,
        haluamme tuntea toisemme
        kokonaan, ilman kiirettä.
        Tunnen halusi,
        tunnet kuinka kaipaan
        kosketustasi,
        miten pitkään olen
        odottanut sitä.
        Annat helliä suudelmia
        ihoni herkimpiin kohtiin,
        näet kasvoiltani nautinnon.
        Nautin sinusta mies,
        haluan näyttää miten
        paljon rakastan sinua.
        Suutelet hellästi huuliani,
        kutsuvasti houkuttelet
        herkkään yhteyteen.
        Näet silmistäni,
        haluan edetä rakasteluun.
        Tämä hetki on vuosia
        odotettu, pyhä hetki.
        Sielumme yhdistyvät,
        rakkautemme vie pois
        kaikki tuskat ja surut.
        Tämän täydellisempää
        hetkeä ei ole.


    • einäkynytsaappaita

      Naiselleni, minä tiedän sinun olevan siellä jossain. Ja minä tiedän sinun tietävän minun olevan täällä jossain. Tunnen että sielumme ovat jo kohdanneet. Emme ole vielä tavanneet, mutta tiedämme toisemme. Joskus luulen näkeväni sinut vastaan tulevissa kasvoissa, ja kerran tunsin sinun olevan lähelläni. Mutta me tapaamme vielä.

      • HauskaPalsta

        Tää kuulostaa jo pelottavalta :D


      • pistooliapeliin
        HauskaPalsta kirjoitti:

        Tää kuulostaa jo pelottavalta :D

        Hauska? Umpihulluja täys tämä palsta on!! "katsonsilmiin"- nimimerkkikin vielä jatkanut täällä vaikkei osunutkaan ja sanoi että lopettaa. Ei vittu, muuta kuin saunan taakse kaikki ja niskalaukaus Kiinan tapaan!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe