Helpottaako tämä tunteitasi vai pahentaa niitä?
Varattu ihastukseni
23
786
Vastaukset
- aivanihmeensitkeässä
En tiedä. Välillä vaikeampaa ja välillä vaan vaikeaa. Tosi asia on se että hän on aivan liikaa ajatuksissani. Häiritsee tosi paljon arkea ja kaikkea. En jaksa keskittyä tärkeisiin asioihin.
- palstaltaapua
Tämä auttaa siihen, että en lähetä hänelle viestiä tai soita hänelle irl. Mutta siihen, että ajattelen häntä tämä ei auta...tai siihen, että haluaisin koskettaa häntä.
- enempi
Ryypiskelystä ja urheilusta on ollut apua.
Ei helpota yhtään TILANNETTANI, vaan pahentaa sitä,
koska joudun jatkuvasti OIKOMAAN itsestäni esitettyä väärää tietoa.
Todellisessa elämässä on vain muutamia ihmisiä, jotka TIETÄVÄT ASIANI.
Minulla ei myöskään ole LÄHEISIÄ NAISYSTÄVIÄ, joille kertoilisin asioitani.
Joten puheet siitä, että tämä tai tuo nainen "muka" tietäisi asiani ovat täyttä valhetta.
Eilen esimerkiksi TARKASTELIN TIETOJA, JOITA MINUSTA ON VÄESTÖREKISTERIKESKUKSELLA. Siellähän sekin näkyi, ettei YHTÄÄN ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA SYNTYNYTTÄ LASTA MINULLA OLE, vaikka joku muka asiani tietävä, on muuta väittänyt.
EX-kihlattuni veli on poliisi, joka pääsee TIETOJÄRJESTELMIIN SISÄÄN. Siksipä nuoruuden rakkauteni ei koskaan ole luullut, että minulla olisi LAPSIA tai RIKOSREKISTERI.
Ihmettelen sellaisten HENKILÖIDEN moraalia, jotka kehtaavat levittää toisista
ihmisistä "musta-tuntuu"- juttujaan täytenä totena!
T: Vain masentunut.
P.S. Katso oheisen jutun kommenttiosio
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/03/inhimillinen-tekija-vuodet-sumussa- Apuaonsaatavilla
Hei nyt hae apua! Säälittää jo. Ei nämä o sulle eikä koske sinua. Oot huonossa kunnossa.
Apuaonsaatavilla kirjoitti:
Hei nyt hae apua! Säälittää jo. Ei nämä o sulle eikä koske sinua. Oot huonossa kunnossa.
Älä sitten enää kirjoita minulle Timo nimimerkillä "portaillasikerran"
tai "portaillasikerranm"!
En ole koskaan pyytänyt sinua kertomaan MEISTÄ mitään,
koska ihastuksemme on pysynyt etäisenä.
SIITÄKIN HUOLIMATTA se on pysynyt etäisenä,
vaikka sinä Timo/ "Risto" hommasit toimiston KAMPUKSELTA,
jossa jo olin. (Huomion arvoista on, ettei ko. kampuksella tutkita mitään LVI-asioihin liittyvää, joka on firmasi ala)
En ole huonossa kunnossa. Minulla on todisteet FB-tililleni ja sähköpostiini murtautumisesta, Timo.
Muistan miten leuhkit KYVYSTÄSI VAKOILLA näppäimenlyönnit tallentavalla
vakoiluohjelmalla!
- Palstajuttu
Niin..en tiedä, jotenkin tuntuu että hänellä saattaa olla vaikeampaa kuin minulla. Mitä en tietenkään toivo, mutta mietin vain että tämä palsta saattaa lisätä ahdistusta.
Jos jotakin kaunista täällä jollekulle kirjoitan,
niin HETI ilmestyy joku MUSTASUKKAINEN nainen kommentoimaan minua,
ja väittää TOTUUDEN VASTAISESTI, että minulla on muka LAPSIA
tai, että käytän huumeita jne.
Ja nämä MUSTASUKKAISET henkilöt,
tietävät jo kirjoittaessaan,
etteivät heidän VALHEENSA pidä paikkaansa.
Osa palstan "nokkijoista" ja aiheettomien syytteiden
esittäjistä VARMAANKIN sekoittaa minut johonkin
satojen kilometrien päässä asuvaksi JYVÄSKYLÄLÄISESKSI,
OLULAISEKSI tai PORILAISEKSI naiseksi.- onkokaikkikunnossa
Kukaan ei tunnista sinua täällä eikä tiedä kuka sinä oikeasti olet. En usko, että tämä palsta on paras mahdollinen paikka sinulle, koska munkin mielikuvitus alkaa täällä välillä hiukan liian villisti kulkea ja kuvittelen "hänen" kirjoittavan minulle.
Onko sinulla M-nainen joku jonka kanssa voisit noista sun jutuista jutella? siis ihan irl? onkokaikkikunnossa kirjoitti:
Kukaan ei tunnista sinua täällä eikä tiedä kuka sinä oikeasti olet. En usko, että tämä palsta on paras mahdollinen paikka sinulle, koska munkin mielikuvitus alkaa täällä välillä hiukan liian villisti kulkea ja kuvittelen "hänen" kirjoittavan minulle.
Onko sinulla M-nainen joku jonka kanssa voisit noista sun jutuista jutella? siis ihan irl?Oletko sinä Helena Marketta R. ?
Pyritkö täällä kirjoittelemaan minusta ASIOITA, jotka tiedät
jo kirjoittaessasi paikkaansa pitämättömiksi?
Onko poikaystäväsi/avomiehesi ja LAPSIPUOLTESI isä Timo?
Oletko koulutukseltasi hammashoitaja, ja nainen jota Timo
mollaa palstoilla?
T: Vain Masentunut
P.S. Katso ko. ohjelman kommenttiosio
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/03/inhimillinen-tekija-vuodet-sumussa- onkokaikkikunnossa
En ole. En todellakaan ole. Oikeasti ei edes kovasti kiinnosta sinun asiat, vaikka tämä voikin kuulostaa julmasta. On ihan tarpeeksi paljon omia pään sisäisiä asioita vaivaamassa mieltä enkä todellakaan jaksa vatvoa kenenkään muun asioita ikinä.
Jos sinusta tuntuu että joku levittelee täällä tai irl sinun asioita yms niin kannattaa mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa niistä jutuista. Siihen tunteeseen saa oikeasti apua, kun vaan osaa pyytää. onkokaikkikunnossa kirjoitti:
En ole. En todellakaan ole. Oikeasti ei edes kovasti kiinnosta sinun asiat, vaikka tämä voikin kuulostaa julmasta. On ihan tarpeeksi paljon omia pään sisäisiä asioita vaivaamassa mieltä enkä todellakaan jaksa vatvoa kenenkään muun asioita ikinä.
Jos sinusta tuntuu että joku levittelee täällä tai irl sinun asioita yms niin kannattaa mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa niistä jutuista. Siihen tunteeseen saa oikeasti apua, kun vaan osaa pyytää.KIRJOITIT: "Jos sinusta tuntuu että joku levittelee täällä tai irl sinun asioita yms..."
VASTAAN: Kyseessä ei ole TUNNE, vaan todellisuus.
Ongelma ei olisi ASIOIDENI LEVITTELY, jos ne kerrottaisiin oikein.
Vanhoja rekisteröimättömiä nimimerkkejäni on otettu käyttöön,
mistä näet TODISTEEN ALEMPANA KESKUSTELUSSA.
Minusta VANHOJA NIMIMERKKEJÄNI KÄYTTÄEN esitettyjä valheita ovat mm. seuraavat
- sairastan muka kilpirauhasen toimintahäiriötä, vaikka testit osoittavat muuta
- minulla on muka KAKSISUUNTAUN MIELIALAHÄIRIÖ, vaikka psykiatrit löysivät testauksessa vain masennusta,
- olen hedelmätön, vaikka YKITYISEN TAHON HORMONITASOtestit osoittivat muuta, samoin kuin ERITTÄIN SÄÄNNÖLLINEN kuukautiskierto
-olen veloissa, vaikka VELKAA ei ole yhtään,
-olen pelkkä yo, vaikka minulla on tutkinto,
-minulla on muka RINTASYÖPÄ, vaikkei olekaan,
- en muka ole naimisissa, vaikka VIHKITODISTUS JA VÄESTÖREKISTERIJÄRJESTELMÄ muuta kertovat
- minulla on muka 2 täyttä sisarusta, VAIKKA ON VAIN YKSI
TÄYSVELI , ja 2 vanhempaa sisaruspuolta.
Eivät ylle kertomani jutut ole mitään kuvittelua, vaan puolitutut
ovat LEVITELLEET yllä luetellut luulonsa ympäriinsä täytenä totena.
Vaikka kyse on ollut paikkaansa pitämättömistä luuloista.
Tyhmin perustelu, jonka ikinä olen kuullut oli, kun eräs TAMPIO totesi:
"Sä et voi olla naimisissa, kun sun nimi ei oo muuttunu."
Mitä kivikautta tämä NAINEN oikein eli/elää?
Suomessa 25-30% naisista säilyttää oman nimensä avioituessaan!
Älä sitten enää kirjoita minulle Timo nimimerkillä "portaillasikerran"
tai "portaillasikerranm"!
En ole koskaan pyytänyt sinua kertomaan MEISTÄ mitään,
koska ihastuksemme on pysynyt etäisenä.
SIITÄKIN HUOLIMATTA se on pysynyt etäisenä,
vaikka sinä Timo/ "Risto" hommasit toimiston KAMPUKSELTA,
jossa jo olin. (Huomion arvoista on, ettei ko. kampuksella tutkita mitään LVI-asioihin liittyvää, joka on firmasi ala)
En ole huonossa kunnossa. Minulla on todisteet FB-tililleni ja sähköpostiini murtautumisesta, Timo.
Muistan miten leuhkit KYVYSTÄSI VAKOILLA näppäimenlyönnit tallentavalla
vakoiluohjelmalla!- Väkisinjaanoiteltu
Ootko sinä M-nainen saanut ruusuja ja ollut portailla sen miehen kanssa. Jos et, niin ne eivät ole sinulle.
Olet hyvin vakavadti harhainen. Eivät kirjoitukset täällä ole sinulle. Sinulla näyttää olevan ihan oma todellisuus. Väkisinjaanoiteltu kirjoitti:
Ootko sinä M-nainen saanut ruusuja ja ollut portailla sen miehen kanssa. Jos et, niin ne eivät ole sinulle.
Olet hyvin vakavadti harhainen. Eivät kirjoitukset täällä ole sinulle. Sinulla näyttää olevan ihan oma todellisuus.Miksi käytät vanhaa rekisteröimätöntä nimimerkkiäni
"Väkisinjaanoiteltu"?
Sinähän se tässä SAIRAS olet, kun
pyrit jatkuvasti
-JOHTAMAAN IHMISIÄ PALSTALLA HARHAAN,
- VARASTELET TOISTEN VANHOJA NIMIMERKKEJÄ,
- LEVITTELET ESIM: MINUSTA VALHEITA TÄÄLLÄ
vanhoja, rekisteröimättömiä nimimerkkejäni käyttäen.
T: Ennen käytin nimimerkkiä "Väkisinjaanoilteltu"Väkisinjaanoiteltu kirjoitti:
Olet hyvin vakavadti harhainen. Eivät kirjoitukset täällä ole sinulle. Sinulla näyttää olevan ihan oma todellisuus.Kuka sinä olet, joka nyt VARASTIT vanhan nimimerkkini
Väkisin_jaanoiteltu?
Onko nimesi Helena Marketta R.?- puutiaisen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tässä siis tietoa nimimerkistä "puutiaisen"!
Mitä sinä tiedät minun elämästäni?
- Faktat_tiedän
puutiaisen kirjoitti:
Mitä sinä tiedät minun elämästäni?
Sen
- minkä olen MIESPUOLISELTA ex-ystävältäsi kuullut,
- mitä olen osoitetiedoista ja yritysrekisteritiedoista selvittänyt ja
- mitä olet itse YMPÄRIINSÄ levitellyt (Esimerkisi matkasta Carina M:n kanssa Venetsiaan.)
On kiistämätöntä faktaa, että 1998 kanssasi seurustellut Tuula H. S,
joka nykyinen aviomies on C.S, on yhtiökumppanisi,
Metsärinteellä asui 1999 SILLOISTEN virallisten osoitetietojen mukaan
kanssasi Susanna J.
KIRJOITIT: "Jos sinusta tuntuu että joku levittelee täällä tai irl sinun asioita yms..."
VASTAAN: Kyseessä ei ole TUNNE, vaan todellisuus.
Ongelma ei olisi ASIOIDENI LEVITTELY, jos ne kerrottaisiin oikein.
Vanhoja rekisteröimättömiä nimimerkkejäni on otettu käyttöön,
mistä näet TODISTEEN ALEMPANA KESKUSTELUSSA.
Minusta VANHOJA NIMIMERKKEJÄNI KÄYTTÄEN esitettyjä valheita ovat mm. seuraavat
- sairastan muka kilpirauhasen toimintahäiriötä, vaikka testit osoittavat muuta
- minulla on muka KAKSISUUNTAUN MIELIALAHÄIRIÖ, vaikka psykiatrit löysivät testauksessa vain masennusta,
- olen hedelmätön, vaikka YKITYISEN TAHON HORMONITASOtestit osoittivat muuta, samoin kuin ERITTÄIN SÄÄNNÖLLINEN kuukautiskierto
-olen veloissa, vaikka VELKAA ei ole yhtään,
-olen pelkkä yo, vaikka minulla on tutkinto,
-minulla on muka RINTASYÖPÄ, vaikkei olekaan,
- en muka ole naimisissa, vaikka VIHKITODISTUS JA VÄESTÖREKISTERIJÄRJESTELMÄ muuta kertovat
- minulla on muka 2 täyttä sisarusta, VAIKKA ON VAIN YKSI
TÄYSVELI , ja 2 vanhempaa sisaruspuolta.
Eivät ylle kertomani jutut ole mitään kuvittelua, vaan puolitutut
ovat LEVITELLEET yllä luetellut luulonsa ympäriinsä täytenä totena.
Vaikka kyse on ollut paikkaansa pitämättömistä luuloista.
Tyhmin perustelu, jonka ikinä olen kuullut oli, kun eräs TAMPIO totesi:
"Sä et voi olla naimisissa, kun sun nimi ei oo muuttunu."
Mitä kivikautta tämä NAINEN oikein eli/elää?
Suomessa 25-30% naisista säilyttää oman nimensä avioituessaan!Olen korostanut NYT jo USEAAN kertaan tälläkin palstalla, ettei minulla ole
läheisiä naisystäviä, enkä ylipäänsä kerro henkilökohtaisistaASIOISTANI siellä missä liikun.
Jos siin joku NAINEN tai MIES
tulee VAILLA TODISTEITA kertomaan
kuulleensa minusta muka sitä tai tätä,
niin todennäköisesti hän valehtelee.
Koska kerron asiani vain erittäin suppeassa perhepiirissä,
jossa ei ole YHTÄÄN ASIOITANI LEVITTELEVÄÄ
suulasta HENKILÖÄ, on täysin mahdotonta,
että joku NAINEN olisi kuullut asioistani
joltakin "muka" ystävättäreltäni.
Sellaisia ystävättäriä kun ei ole!- Viestientakanaon
Kyllä helpottaa ainut paikka jossa uskaltaa suoraan sanoa miten on toiminut. Tiedän että sinäkin täällä olet. Päin naamaa mehän esitetään niin hyviä ystäviä että alta pois! Toki myönnän että olisin halunnut olla ystäväsi olet mahtava keskustelija. Mutten vain voi kun jäit valheesta kiinni. Ei tunnu hyvältä olla ystävän kanssa varpaillaan koko ajan. Tiedät että pelkään tekemisiäni tai mitä voisit tehdä.
- Vuosienkirjoitteluntulos
Ehkä te puhutte sitten, kun joku ulkopuolinen teitä puhuttaa. Sitten on aika sanoa hehheh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051109
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611072Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 65705
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528