Jos keuhkoröntgen on lääkärin mielestä ok, voiko keuhkoissa jollain tutkimuksella tulla kuitenkin esiin keuhkosairauksia ?
Mikä mtutkimus olisi melko hyvin kattava ?
Keuhkoröntgen ja muut keuhkotutkimukset
3
653
Vastaukset
- Fakedoctor
Kyllä voi, esim. CT tai MRI-kuvauksilla eli "viipalekuvauksilla" voi saada lisäinfoa. Itseä suorastaan ihmetyttää tuo laaja röntgenin käyttö vielä nykyäänkin keuhkojen kuvantamisessa, vaikka parempiakin laitteita on.
- petsku65
Minulla on jotain kroonista ollut vuosikausia, lääkärikin on todennut että "jotain siellä on ", mutta ei mihinkään muuhun kuin röntgeniin pääse ja astama-puhallustestiä kotona.
Ajoissa havaittu sairaus tulisi yhteiskunnalle halvemmaksikin kuin sairaalahoito myöhemmin. Puhumattakaan inhimillisyydestä. Huonoa elämänlaatua vain on luvassa.- Fakedoctor
Tämä on tätä valitettavan tuttua tarinaa...
Täysin käsittämätöntä ja vastuutonta toimintaa lääkäreiltä ja ehkä myös järjestelmissä vikaa. Ja tosiaankin, ei talousosaaminenkaan lääketieteessä ole kovin vahvalla pohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624