Ruutanan shellillä polataan

Maantiekiituri

Listahinta ei riittänyt kahdesta 2,10 e hintaisesta kahvista. Kaksi kahvia maksoi 4,30. Vaihtorahat jäivät saamatta koska 4,30 oli tasaraha 4,20 ostoksesta. Vaikea näyttää toteen kun kolikot pudolteltiin suoraan kassakoneeseen.

Asiakassuhteeni on päättynyt.

9

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirmuhinta

      Tuossa 2,10 eurossakin on ainakin puolet liikaa. Kahvikupin todellinen kustannus on noin 10 senttiä, joten huoltoasemaketjut tekevät kahvin myynnillä kovaa tulosta. Sekään ei näytä riittävän Ruutanan Shellille.

    • Tankkaaja-43

      allistahan tuo kahvi on, mutta tässä tapauksessa valittaja voi syyttää vain itseään. Jos olet antanut kassalle 4.30 ja sanonut sen olevan tasaraha, miksi myyjän pitäisi antaa jotakin takaisin? Sinulla on ollut ilmeisesti 2 x 2 eur kolikko sekä joko 20 c 30 c tai 3 x 10 c, eli itse olisit voinut valmiiksi laittaa tasarahan, jos elämä on kiinni 10 centistä. Oli taas pitkästä aikaa älyttömin aloitus jopa suomi 24 -palstalla..

      • Maantiekiituri

        Rukalla tankkaaja ei ymmärrä tilannetta. Myyjän mielestä kyseessä oli tasaraha, ei asiakkaan. "Tasaraha" koostui kolikoista 1 x 2 1 x 1 e 1 x 0,5 e 4 x 0,2 e. Miten näistä saa 4,20?

        Enpä minä sitä varastettua 0,10 e sure. Minä otin oman hyvitykseni ja päätin asiakassuhteen sen lisäksi. Varastamisen jälkeen ei riitä että että palauttaa varastamansa. Varastamisesta kiinnijäätyä odottaa myös sanktio. Tässä tapauksessa ikävä some-julkisuus ja erään asiakassuhteen päättyminen.


    • roope--ankka

      Ei kannata lähteä reissun päälle,jos jää 10sentistä kiinni.

      • Kankasalanasukas

        Multa aikoinaan valtiovalta huijasi -90 luvun laman pyörteissä, yrittäjän asemassa ollessani, ainakin 100000 eeroa. Vedettiin kyllä kölin alta sitten molemmin puolin, ja muka ihan sen silloisen lain voimin! En nyt alkais nillittää 10 sentistä.. Ei se oikea elämä siitä kiinni ole. Uskotko? Nyt kannattais hankkia vihdoinkin sunkin se oikea elämä itsellesi. Unohda siis se kymmensenttinen, ja hanki se ihan itse ansaittu se oikea miljoona!


      • Kurin.palauttaja

        Perusteetonta uhriutumista. Yrittäjät ovat maailman surkein ihmisryhmä. Aina muka on joku kuppaamassa ja itse ollaan puhtaita pulmusia eikä laiteta yhtään ylimääräistä verovähennystä pyyntiin vaikka tosiassa on vähennetty verotuksessa koko elämä vessapapereista pölyimurin pusseihin. Etiopiassa on nälänhätä ja joku puoli-tamperelainen yrittäjä poraa 25 vuoden takaisesta 100.000 mielikuvituseurosta. Eurot otettiin käyttöön vasta 2002. Yrittäjiltä on kuitenkin varastettu euroja jo 1990, ellei aikaisemminkin. Hävetkää!


    • fggffffg

      Voi voi et taida tietää mitään yrittämisestä.Selvisin 90 luvun lamasta painamalla töitä 7v putkeen viikonloput mukaan lukien ei lomia ei vapaa aikaa,veroja verojen jälkeen.Nyt sitä ajellaan 21v vanhalla autolla vanha talo säästyi ja lapsille riitti ruokaa.Eläkettäkin kertyi,käteen jää 1150€ kyllä kannatti maksaa valtiolle alv hkoht vero vakuutukset eläkemaksut
      kun et todellakaan tunne asiaa,ole hiljaa. Jos vedät saman rundin kuin minä aikanaan nostan hattua.Etiopilaisista,Suomi on täynnä nälkää näkeviä eläkeläisiä,oliskohan aika auttaa heitä ensin.!

    • Kiky1

      Kotona saa paljon parempaa kahvia ja itse tehtyä pullaa.
      Tää on mun kiky ,ei tartte ostaa mitään turhaa tai tukea yrittämistä Suomessa
      Europaassa käyn 5 kertaa vuodessa , loma/edunvalvonta , saa siellä omiin asutoihin tehdyt remontit ,vähentää Suomen kotitalous vähennyksestä (paikallinen yrittäjä) ,kahvikin parempaa ja seura .

    • Bussionni

      Ruutanan Shellin asiakaspalvelu on hanurista, töykeää palvelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1553
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1058
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      115
      730
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      696
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe