Evoluutio on Totuus!

NukaNuka

Parempi sinunkin hyväksyä se!!!

19

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten sen nyt ottaa.

    • Evoluutio on totta ja hyvää siinä on se, että se tekee kristinuskosta absurdin uskon.

    • Diopterius

      Isolla kirjoitettuna Totuus kullostaa Jeesustelijoiden jutuilta.
      Jeesustelu ja jeesustelijat kannattaa kiertää kaukaa.

      • varmuuttapeliin

        Lappiin mennessäkin kannattaa ajaa itäsuomen kautta.


      • vielä.varmempaa
        varmuuttapeliin kirjoitti:

        Lappiin mennessäkin kannattaa ajaa itäsuomen kautta.

        Ellei jopa peräti Venäjän.


    • määrittelykysymys

      Riippuu miten määrittelet evoluution.

    • näköfs

      Tietoisuuden evoluutio kyllä on totuus muut evoluutiot ja luomiset ei.

    • Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi. Mielestäni sen kutsuminen Totuudeksi on silti vähän outoa.

      • kuvausprosessista

        "Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi."

        Millainen tuo prosessi on?


      • mlmlää
        kuvausprosessista kirjoitti:

        "Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi."

        Millainen tuo prosessi on?

        Muuntelua tapahtuu lukuisista syistä ja jotkut muutokset auttavat kantajaansa lisääntymään paremmalla todennäköisyydellä.


      • sinnemenievoluutio
        mlmlää kirjoitti:

        Muuntelua tapahtuu lukuisista syistä ja jotkut muutokset auttavat kantajaansa lisääntymään paremmalla todennäköisyydellä.

        Eli, evoluutio sana on korvattu muuntelulla. Evoluutio sana on siis tarpeeton.


      • mlmlää
        sinnemenievoluutio kirjoitti:

        Eli, evoluutio sana on korvattu muuntelulla. Evoluutio sana on siis tarpeeton.

        Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...


      • milläkorvaatsätelysanan
        mlmlää kirjoitti:

        Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...

        Miksi ei voida vain todeta, että elämässä, niin kuin ilmastossa ja politiikassakin saattaa ilmetä muutoksia?


      • kpkpkfsd
        mlmlää kirjoitti:

        Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...

        "Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä."

        Onko evoluutio vain biologiaan liittyvä termi? Ei ole mitään muuta evoluutiota?


      • eovluutio.on.satua

        "Mielestäni sen kutsuminen Totuudeksi on silti vähän outoa"

        Niin minustakin. On vaikea kutsua totuudeksi asioita, joihin kukaan ei oikein usko.


    • 325252352

      Selvä homma. Heittäkäämme raamatut pois. Mistä keskustelemme: soluista vai geeneistä elämän tarkoitusenamme?

    • tietenkinon

      Totta kai se on totuus, kuka nyt mielikuvitushahmoihin uskoisi...paitsi lapset ja mielipuolt.

      • meemilehtilakkautettu

        Oletko havainnut meemiä?


    • Kaippa se tämäkin on keino uskonnollistaa tiedettä... häivyttää rajaa luonnontieteen ja fantasiakirjallisuuden legendojen välillä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe