Parempi sinunkin hyväksyä se!!!
Evoluutio on Totuus!
19
299
Vastaukset
Miten sen nyt ottaa.
Evoluutio on totta ja hyvää siinä on se, että se tekee kristinuskosta absurdin uskon.
- Diopterius
Isolla kirjoitettuna Totuus kullostaa Jeesustelijoiden jutuilta.
Jeesustelu ja jeesustelijat kannattaa kiertää kaukaa.- varmuuttapeliin
Lappiin mennessäkin kannattaa ajaa itäsuomen kautta.
- vielä.varmempaa
varmuuttapeliin kirjoitti:
Lappiin mennessäkin kannattaa ajaa itäsuomen kautta.
Ellei jopa peräti Venäjän.
- määrittelykysymys
Riippuu miten määrittelet evoluution.
- näköfs
Tietoisuuden evoluutio kyllä on totuus muut evoluutiot ja luomiset ei.
Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi. Mielestäni sen kutsuminen Totuudeksi on silti vähän outoa.
- kuvausprosessista
"Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi."
Millainen tuo prosessi on? - mlmlää
kuvausprosessista kirjoitti:
"Evoluutio on elävässä luonnosa tapahtuva prosessi."
Millainen tuo prosessi on?Muuntelua tapahtuu lukuisista syistä ja jotkut muutokset auttavat kantajaansa lisääntymään paremmalla todennäköisyydellä.
- sinnemenievoluutio
mlmlää kirjoitti:
Muuntelua tapahtuu lukuisista syistä ja jotkut muutokset auttavat kantajaansa lisääntymään paremmalla todennäköisyydellä.
Eli, evoluutio sana on korvattu muuntelulla. Evoluutio sana on siis tarpeeton.
- mlmlää
sinnemenievoluutio kirjoitti:
Eli, evoluutio sana on korvattu muuntelulla. Evoluutio sana on siis tarpeeton.
Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...
- milläkorvaatsätelysanan
mlmlää kirjoitti:
Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...
Miksi ei voida vain todeta, että elämässä, niin kuin ilmastossa ja politiikassakin saattaa ilmetä muutoksia?
- kpkpkfsd
mlmlää kirjoitti:
Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä. Sana ja määrittely ovat hyvin käyttökelpoisia. Samalla logiikalla voit todeta säteily sanan olevan tarpeeton koska sitä voi kutsua energian etenemiseksi avaruudessa...
"Mietipä siellä pienessä päässä uudestaan. Evoluutio tarkoitaa muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa ja sitä prosessia luonnossa voi kuvata kuten tuossa ylempänä."
Onko evoluutio vain biologiaan liittyvä termi? Ei ole mitään muuta evoluutiota? - eovluutio.on.satua
"Mielestäni sen kutsuminen Totuudeksi on silti vähän outoa"
Niin minustakin. On vaikea kutsua totuudeksi asioita, joihin kukaan ei oikein usko.
- 325252352
Selvä homma. Heittäkäämme raamatut pois. Mistä keskustelemme: soluista vai geeneistä elämän tarkoitusenamme?
- tietenkinon
Totta kai se on totuus, kuka nyt mielikuvitushahmoihin uskoisi...paitsi lapset ja mielipuolt.
- meemilehtilakkautettu
Oletko havainnut meemiä?
Kaippa se tämäkin on keino uskonnollistaa tiedettä... häivyttää rajaa luonnontieteen ja fantasiakirjallisuuden legendojen välillä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438