Kateelliset ulisee

MietinAsiaaNäin

Kumpi on nolompaa? Se, että Olavi Mäenpää on melkein 25 vuotta tehnyt töitä valtuustossa ja muissa luottamustehtävissä vai se, että te kateelliset olette yhtä pitkän ajan ulisseet työttöminä ja yrittäneet savustaa Mäenpäätä ulos eri asemista?

Te itse ette ole koskaan olleet missään luottamusasemassa tai saanut mitään konkreettista aikaan. Minun mielestäni on nolompaa kateellisena ja katkerana yrittää tuhota muiden uraa kuin itsenäisesti rakentaa omaansa ja pyrkiä kohti parempaa!

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KapteeniCockki

Jotenkin on vaikeaa tunnistaa Mäenpäätä, jota olemme oppineet vuosien mittaan rakastamaan ja kunnioittamaan, kirjoittajan esittämänä pyyteettömänä ja epäitsekkäänä sankarina.

• kolmekättä

Vaikeaa? Pikemminkin mahdotonta!

• AntiNationalisti

Ei kun suurinosa turkulaisista ihmetelleet vaan sitä, että miten voi olla että Olavi Mäenpää on pysynyt 25 vuotta Turun valtuustossa ja miettineet mikä mahtaa olla Olavi Mäenpään kannattavien älykkyysosamäärä, että kykenee kannattamaan tyyppiä joka on kaikkea aina vastaan hyvin agresiivisesti ja jolla on valtuuston pisin rikosrekisteri sellaisista teoista, joita ei tulisi hyväksyä valtuutetulta. Mitä kateutta sä siinä oikein havaitset? Olen josku pohtinut, ovatko Mäenpäätä äänestäneet edes äänestyskelpoisia tai onko heillä päässä mitään järkeä?
      Mitä hyvää Mäenpää on tehnyt Turun kaupungin hyväksi kun istui valtuustossa?! Siksikö Turkuun ei tule esimerkiksi moskeijaa kun Mäenpää on puhunut sitä vastaan ja muilla ei ole tietenkään ollut osaa siihen ettei moskeijaa Turkuun tule!? Esimerkki siitä, miten Mäenpää omii tuollaiset asiat itselleen.
      Luulenpa että niistä Mäenpäätä äänestäjien joukosta taitaa löytyä eniten työttömiä ja muita yhteiskunnan vastuunpakenijoita!

Aloituksen ulinasi mukaan se on nyt kaikkien turkulaisten syytä, ettei Mäenpää ole nyt valittu valtuustoon? :D Ehkä se ei ole siellä siitä syystä, että oli paaaaaalljooon parempia ehdokkaita kuin Mäenpää. Vaaleissa oli kenties muitakin ehdokkaita kuin Mäenpää!?

Lisäksi minulle on täysin sama tuleeko Turkuun moskeijaa vai ei ja on paljon sellaisia tärkeimpiäkin asioita joita Mäenpää ei halunnut valtuustossa ajaa ja joita valtuustossa pitäisi ajaa.

• olavi.of.finland

saahan olavi kiitokseksi oikein oman aukion siihen logomon eteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4997
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3292
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3039
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      28
      1862
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1777
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1530
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      118
      1427
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      116
      1116
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1089
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1047
    Aihe