Kumpi on nolompaa? Se, että Olavi Mäenpää on melkein 25 vuotta tehnyt töitä valtuustossa ja muissa luottamustehtävissä vai se, että te kateelliset olette yhtä pitkän ajan ulisseet työttöminä ja yrittäneet savustaa Mäenpäätä ulos eri asemista?
Te itse ette ole koskaan olleet missään luottamusasemassa tai saanut mitään konkreettista aikaan. Minun mielestäni on nolompaa kateellisena ja katkerana yrittää tuhota muiden uraa kuin itsenäisesti rakentaa omaansa ja pyrkiä kohti parempaa!
Kateelliset ulisee
4
135
Vastaukset
- KapteeniCockki
Jotenkin on vaikeaa tunnistaa Mäenpäätä, jota olemme oppineet vuosien mittaan rakastamaan ja kunnioittamaan, kirjoittajan esittämänä pyyteettömänä ja epäitsekkäänä sankarina.
- kolmekättä
Vaikeaa? Pikemminkin mahdotonta!
- AntiNationalisti
Ei kun suurinosa turkulaisista ihmetelleet vaan sitä, että miten voi olla että Olavi Mäenpää on pysynyt 25 vuotta Turun valtuustossa ja miettineet mikä mahtaa olla Olavi Mäenpään kannattavien älykkyysosamäärä, että kykenee kannattamaan tyyppiä joka on kaikkea aina vastaan hyvin agresiivisesti ja jolla on valtuuston pisin rikosrekisteri sellaisista teoista, joita ei tulisi hyväksyä valtuutetulta. Mitä kateutta sä siinä oikein havaitset? Olen josku pohtinut, ovatko Mäenpäätä äänestäneet edes äänestyskelpoisia tai onko heillä päässä mitään järkeä?
Mitä hyvää Mäenpää on tehnyt Turun kaupungin hyväksi kun istui valtuustossa?! Siksikö Turkuun ei tule esimerkiksi moskeijaa kun Mäenpää on puhunut sitä vastaan ja muilla ei ole tietenkään ollut osaa siihen ettei moskeijaa Turkuun tule!? Esimerkki siitä, miten Mäenpää omii tuollaiset asiat itselleen.
Luulenpa että niistä Mäenpäätä äänestäjien joukosta taitaa löytyä eniten työttömiä ja muita yhteiskunnan vastuunpakenijoita!
Aloituksen ulinasi mukaan se on nyt kaikkien turkulaisten syytä, ettei Mäenpää ole nyt valittu valtuustoon? :D Ehkä se ei ole siellä siitä syystä, että oli paaaaaalljooon parempia ehdokkaita kuin Mäenpää. Vaaleissa oli kenties muitakin ehdokkaita kuin Mäenpää!?
Lisäksi minulle on täysin sama tuleeko Turkuun moskeijaa vai ei ja on paljon sellaisia tärkeimpiäkin asioita joita Mäenpää ei halunnut valtuustossa ajaa ja joita valtuustossa pitäisi ajaa. - olavi.of.finland
saahan olavi kiitokseksi oikein oman aukion siihen logomon eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917