Kateelliset ulisee

MietinAsiaaNäin

Kumpi on nolompaa? Se, että Olavi Mäenpää on melkein 25 vuotta tehnyt töitä valtuustossa ja muissa luottamustehtävissä vai se, että te kateelliset olette yhtä pitkän ajan ulisseet työttöminä ja yrittäneet savustaa Mäenpäätä ulos eri asemista?

Te itse ette ole koskaan olleet missään luottamusasemassa tai saanut mitään konkreettista aikaan. Minun mielestäni on nolompaa kateellisena ja katkerana yrittää tuhota muiden uraa kuin itsenäisesti rakentaa omaansa ja pyrkiä kohti parempaa!

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KapteeniCockki

      Jotenkin on vaikeaa tunnistaa Mäenpäätä, jota olemme oppineet vuosien mittaan rakastamaan ja kunnioittamaan, kirjoittajan esittämänä pyyteettömänä ja epäitsekkäänä sankarina.

      • kolmekättä

        Vaikeaa? Pikemminkin mahdotonta!


    • AntiNationalisti

      Ei kun suurinosa turkulaisista ihmetelleet vaan sitä, että miten voi olla että Olavi Mäenpää on pysynyt 25 vuotta Turun valtuustossa ja miettineet mikä mahtaa olla Olavi Mäenpään kannattavien älykkyysosamäärä, että kykenee kannattamaan tyyppiä joka on kaikkea aina vastaan hyvin agresiivisesti ja jolla on valtuuston pisin rikosrekisteri sellaisista teoista, joita ei tulisi hyväksyä valtuutetulta. Mitä kateutta sä siinä oikein havaitset? Olen josku pohtinut, ovatko Mäenpäätä äänestäneet edes äänestyskelpoisia tai onko heillä päässä mitään järkeä?
      Mitä hyvää Mäenpää on tehnyt Turun kaupungin hyväksi kun istui valtuustossa?! Siksikö Turkuun ei tule esimerkiksi moskeijaa kun Mäenpää on puhunut sitä vastaan ja muilla ei ole tietenkään ollut osaa siihen ettei moskeijaa Turkuun tule!? Esimerkki siitä, miten Mäenpää omii tuollaiset asiat itselleen.
      Luulenpa että niistä Mäenpäätä äänestäjien joukosta taitaa löytyä eniten työttömiä ja muita yhteiskunnan vastuunpakenijoita!

      Aloituksen ulinasi mukaan se on nyt kaikkien turkulaisten syytä, ettei Mäenpää ole nyt valittu valtuustoon? :D Ehkä se ei ole siellä siitä syystä, että oli paaaaaalljooon parempia ehdokkaita kuin Mäenpää. Vaaleissa oli kenties muitakin ehdokkaita kuin Mäenpää!?

      Lisäksi minulle on täysin sama tuleeko Turkuun moskeijaa vai ei ja on paljon sellaisia tärkeimpiäkin asioita joita Mäenpää ei halunnut valtuustossa ajaa ja joita valtuustossa pitäisi ajaa.

    • olavi.of.finland

      saahan olavi kiitokseksi oikein oman aukion siihen logomon eteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe