taas saa kisauttaa ja aina lykästää
Vastaukset 13
- Adooonis
Jaa, teilläpäin omin käsin onneen on sama kuin kisauttaminen😅
Olispa ollut huono tuuri, jos olisi lykästänyt...lol lol lol- ohikulkija.a
Tais olla sun akkas jota sain painaa:)
- Adooonis
Tämä ohikulkija.a on todellakin kulkenut onnensa ohi. Lol lol lol..
Kisauttanut kämmeneensä. Opettelisi kiksauttamaan,kuten minäkin 😆 - huuutia
Hei panitteko valkuais t..... ? ku se ei saa naista.
- pillii
Hei löytyykö täältä miestä joka soittais säkkipilliä minun kanssa. Olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja olen työtön. Haluaisin olla vapaa ilman työn tuottamaa haittaa ja vaivaa. Olis ihanaa jos olis säkkipilli mies niin jaettais tää elämä.
- Hahhhaahh
Suksi Vittuun saatanan vale kisauttaja eipä oo tuollastakaan sanaa ennen kuultu.
- Lykästäjä
Kisautikko äitiäs vai isääs,jo sua lykästi,taidat olla homo🐖🐖🐖🐖🐖
- huuhuuu
Äitiäs
- Lukihäiriöö
Homo kisauttaja lykkäs lykästäjää
- ppanomiess
huh huh..saipa taas hyvät kyydit..kiitos vaan sinulle rouva. tulen taas pian käymään.
- panomiess
Kesäkivaa löytyy aina;(
- Kopponenn
Huonosti menee jos täällä pitää joka kerta ilmoittaa.
- Puutelähti
Ai ai kun oli hyvää tavaraa laivarannassa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172418Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381501Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6431016- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686