Vanhempi V-mies, niin jos siut vielä joskus nään niin tulen luoksesi ja halaan ja pussaan :)
Vaikka tällä hetkellä inhookin sinua
13
272
Vastaukset
- pienenpikkuruisenvaan
poskipusun annan
- ihastuinvihastuin
Itse ajattelin suulle antaa.
- jasteimuutaeixjeh
pikkus uudelma vaan
- Jossyyonkinsinussa
Mitä pahaa hän on tehnyt?
Onkos tämä V-mies
Veikko vai Veijo vai kuka?
Ketäpä mahtaa aloittaja
kaipailla?- vainsinua
Sinua my darling. Sinua. ihan niinkuin jokaisessa ketjussa.
vainsinua kirjoitti:
Sinua my darling. Sinua. ihan niinkuin jokaisessa ketjussa.
Että myös minä NAINEN kävisin?
Tai saattaisin käydä?
Hmmh.
En ole BI-seksuaalinen,
joten on parasta
että jatkat tämän
Veijon, Veikon - tai Vesan
kaipailua!
- Pashaaa
Miksi inhoat? Toisaalta eikös se ole hyvä asia, tunteet hälvenee.... Olet mielestäni epäreilu veikkonen sekä itsellesi että muille, eikä sinusta ole todellisuudessa toimijaksi. Ja se on mielestäni vain hyvä, että olet turvallisuushakuinen.
- Aamor_MarikanJaVesan
Huomio! Huomio!
Vaalea Marika kaipaa
vaaleaa Vesaa! - ihastuinjavihastuin
Oon turvallisuushakuinen, se on totta. Oli niin turvaton lapsuus, että haluaa aikuisena turvallisuutta. Siksi katson tarkkaan, kenet miehen otan. Voi olla, etten ota ketään.
Ei ole tunteet hälvenneet.
- Aamor_MarikanJaVesan
Tiedotus: Huomio! Huomio!
Marika kaipaa Vesaa!- paskaapuhutsinä
Ei ole Vesalle. eikä aloittajan nimi ala M:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291713Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2667- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533