Minulla on ihan sairaan kova aisankannatus fetissi. Tekisin mitä vaan että pääsisin katsomaan kun vieras mies tai vieraat miehet nussisivat 46 vuotiasta xl vaimoani paljaalla. Olisi tosi kiihottavaa runkata vieressä ja katsoa. Tai vaihtoehtoisesti olisin käsiraudoissa enkä pääsisi edes koskettelemaan itseäni. Kiimainen vaimoni nauttisi orgasmien kourissa kun saisi posliinipilluunsa kunnolla kyrpää. No todellisuudessa tämä ei taida koskaan tapahtua koska vaimo ei halua vierasta. No saahan sitä haaveilla.
Aisurihaave
11
2576
Vastaukset
- itebi
Kyllä pökkisin vaimoasi juurta myöden, saisit itse ohjata kyrpää reiälle. Voisit katsoa tosi läheltä kuinka vittu venyy ja antaa isolle nöyrästi myöden. Väliin voisit räkiä kyrvälleni liukkariksi tai ottaa vaikka vitusta suoraan suihin mulkkuani.
Nussisin vaimos vitun aivan vaahdolle, ja kourisin sen tissejä haarojen alta.
Saisinko panna pyllyynkin?- 50mHki
Pamahti kovaksi kun luin ton... Mulla 42v pullukkavaimo ja unelma tollasesta... Mikä ikänen olet,mistäpäin? Sen koko? Oma 15/4,5 nopeasti ruikkiva...😕
- Spermaaaaa
Olisin valmis ehdotukseesi koska vaan. Haluaisin nähdä kiten nussisit avobvaimoltani aivot pihalle ja pakottaisit minut nuolemaan avovaimoni spermaisen pillun puhtaaksi sekä putsaamaan suullani myös sinun kyrpäsi. Pelkkää plussaa olisi jos kypäsi ollessa suussani se alkaisi uudelleen seisomaan ja alkaisit uudelleen naimaan avovaimoani. Pelkkää plussaa olisi jos teitä olisi kaksi tai kolme ja vuoron perään naisitte avokin posliini pillua ja minä joutuisin putsaamaan suullani teidän kyrvät vuoron perään sekä avovaimoni pillun. Avovaimoni olisi sidottuna sängylle joten häntä voisitte nussia niin kauan kuin teitä huvittaisi. Eikä haittaisi vaikka kutsuisitte vielä kavereitannekin juhliin. Tämä on fantasia ja fetissi ja kun ollaan fetissi palstalla niin löylykauhamiehen on turha tulla antamaan tänne typeriä kommenttejaan.
- Mökilläpantuvaimo
Vuokrattiin kerran vuosia sitten sompi kesämökki työkavereiden kanssa ihan vaan rentoa kalastusta ja ryypiskelyä varten. Sitten vasta joku älysi, että olisihan sinne hyvää saada keittäjäkin mukaan. Yksi kavereistani ehdottikin, että pyydetään porukalla minun vaimoa. Olin aika epäileväinen, mutta siihen pomonni sanoi, että jos tarjotaan rouvalle upea risteily palkaksi hommasta ja niin tehtiin. Minä sain tehtävvväkseni puhua muijani yli. Lauantaina laittelin vähän erikoista saunan jälkeen ja hänen mieli kuohariaan, mitä sitten alomme terassilla yhdessä hörpimme, kun otin asian esiiin... Täydellinen kielto heti alkuunsa!!! Juotin häntä lisää ja lopulta sitten kun sanoin, että eikö se olisikin kiva olla ainut nainen viiden miehen kanssa, ties vaikka mitä tapahtuisi, niin hihittäen hän myöntyi. Viikolla pyysin häntä sitten keräämään seksikkäimmät vaatteensa mukaan ja illalla pukeutumaan erittäin lyhyeen ja paljastavaan tarjoilijattaren mekkoon. Siitä hän meinasi kieltäytyä kokonaan, mutta sukkanauhaliivit, nailonit ja muu rekvisiitta menisi kai lopulta. Pari kaveriani oli mennyt jo perjantaina puolelta päivin katttsomaan paikkoja ja esilämmittelemään saunaa. Meillä oli takakontissa muonaa vaikka armeijalle ja juotavaa litratolkulla.
Mökki oli aina upean tasoinen, moottorivene rannassa samoin sauna takkahuoneella. Me saimme vaimoni kanssa parhaan makuuhuoneen ja muuta jakoivat paikan miten sattui. Vaimoni aloitti heti sellaisten pienten suolapalojen valmistuksen, mutta ei ollut vielä vahtanut päälleen mitään mieltä nostattavaa. Mentiin kuitenkin heti saunaan ja sen jälkeen meitä olisi odottamassa sapuskat valmiina. Sillä aikaa kun me söisimme, vaimoni sai luvan käväistä kylpemässä. Sanoin hänelle, että laittaa sitten saunan jälkeen kaikki ihanuudet ylleen. Arvatkaa että vihellyksiä kuului kun hän astui mustissaan takaisin mökkiin. Mekko oli sellaine, että se juui ja juuri peitti ne strategiset paikat, muttei paljon muuta. Pienikin kumatuminen avasi näköalat paljaalle iholle mustien, sukkanauhoilla kiinnitettyjen sukkien yläpäässä, eikä vilahduksia pikkareihinkaan ollut vaikeaa tehdä. Tarkoituksella kaverini pyysivät hän nostamaan sitä sun tätä, että näkymät o lisivat yvät. Lopulta, humalatiln lisääntyessä, alkoivat kädetkin välillä läimäytellä muijani takamuksiin. Sitten kuulimme auton ääntä ja minä lähdin katselemaan, että kuka siellä oikein oli. Kävelin mökkitietä pienelle mäelle ja siellä seisoi henkilöauto ja porukka ulkona karttaa katsomassa. astelin heidän luokseen, sillä ilmeisesti he olivat eksyneet. Aivan oikein. Paikka mihin he olivat menossa, oli järven toisella puolen. Neuvoin heille oikotien, vähän huononlainen, mutta varovasti ajaen he pääsisivät perille pian. Palasin takisin mökille, mutta vilkaisin ensin ikkunasta sisään ja siellä näin oma armaani istumassa kuoharilasi kädessään yhden kaverini sylissä, puseron napit auki ja miehen käsi hieroskeli hänen alapäätään mekon helman päältä ja arvelin, että matka pikkareihin ei enää olisi kovinkaan pitkä. Niinpä päätin vielä surata vähän aikaa, ennenknknkuin liittyisin seuraan ja niinhän siinä kävi. Miehen kädet liukuivat helman alle ja muut kavereistani seisoivat ringissä, vetäen vaimoni käsiä etumuksilleen nyt selvästi housuissa näkyvien seisokkien päälle. Siinä vaiheessa seisoi minullakin ja astuin sisään ja karjaisin: "Jatkakaa!!" Miehet säikähtivät ensin perinpohjin, ennenkuin tajusivat mitä olin huutanut. Vahvistaakseni sanomaani, tiputin farkkuni lattialle ja muut teivät samoin ja hetkessä olimmee kaikki kalsareissamme vaimoni ympärillä ja aavistin ja himisi sitä, mitä uleman piti...- ujhyto
Unta oot nähny...
- Anonyymi
Itse myös haaveilen aisurin osasta, mutta vaimo suuttui kun ehdotin. Netistä löysin kiihottavan ehdotuksen, menin vieraan alfan luokse yksin ja annoin puhelimeni hänelle, samalla kun otin häneltä suihin. Katseöi sieltä vaimoni kuvia ja kehui miten panisi vaimoani ja nimitteli aisuri-imuriksi. Mikä tietysti olinkin, nielin kiltisti spermat kun laukesi. Pelkäsin että laottaa viestin vaimolleni siinä nauttiessaan, ei onneksi laittanut. Oli kiihottavaa.
- Anonyymi
Kyllä se vieras meilläkin paljaalla pani isorintaista 32v. rouvaa ja ne rinnat heiluivat vaimolla kyllä hyvin varsinkin yhdynnän loppuhuipennuksessa. Ehkäisy puuttui joten vahinkokin olisi ollut mahdollinen. Ehkä otamme uusiksi joskus.
- Anonyymi
Tuo on erityisen kiihottavaa. Vaimo antaa paljaalla vieraalle ja ehkäisyä ei ole. Meillä vaimolla on pari kertaa käynyt samalla tavalla. Minä nain vaimon kaveria ilman ehkäisyä. Hän sanoi koko ajan että älä laukea sisään minulla ei ole ehkäisyä. H-hetkellä hän huusi suoraa huutoa anna tulla älä vedä pois anna tulla.
- Anonyymi
Toi on kyllä kiihotavaa ;)
- Anonyymi
Kyllä sitä aina haaveilla saa. Kumpi 63v myös..
- Anonyymi
Minulla kyllä suuririntainen rouva, ja joskus tekisi mieli.. ukm 60 v.
Txt 040 5670 327
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161