Miksi kommmunistit saavat rikkoa uskonrauhaa pääsiäisenä sirkkelöimällä puita tahallan pihassa, että siitä aiheutuu maksimaalinen haitta? Kannattaisiko puuttua uskonrauhanrikkomiseen? Jos kerran poliisi ei puutu, niin kuka saa puutua? Mihin poliisi puuttuu?
Kommarit rikkovat uskonrauhaa
5
223
Vastaukset
- Pyhattavallaan
Oletko se sinä joka käy kirkollisia pyhinä kaupassa! Pitäisikö mielestäsi poliisin myös puuttua tähänkin........
- Jesusmariasamarin
Mistä tiedät että sirkkelöi tahallaan, jos se vain oli vahinko.......
- hykolpöoujlöä
Mistä aloittaja tietää, että kysymyksessä on kommarit?
- YrittäjäENKÄkommari
Hölynpölyä kaikki kirkolliset ja uskonnolliset "pyhät" . Silloin kansa saa olla töistä pois ja saa vielä palkan arkipyhiltä. On sitten varaa ryypätä,huorastaa, tapella, ym ,ym paheiden harrastamista. Saisi ainakin minunmielestä lopettaa kaikki ns uskoon liittyvät valheelliset kirkkopyhät. Itse ainakin sahaan puita koska huvittaa omalla maallani/tontillani eikä se kuulu pulunnussijoille tippaakaan.
- Ohionohion
Kommarit kyllä pitäisi saada ruotuun.
On se kumma kun ei mitään kunnioiteta.
Omalla maallani mä sirkkelöin sano naapurit mitä sanoi on tyypillistä ateistikommarien touhua.
Kommunismi on kaatunut melkein joka maassa paitsi heidän paratiisissään Pohjois Koreassa.
Kristinuskolla sitä vastoin menee hyvin.
Ihmiset tulevat uskoon ja lopettavat työn teon ja ihmisten kiusamisen pyhäpäivinä.
Lopettavat juopottelemisen ja vaimojen hakkaamisen ja alkavat käydä kirkossa ja tekevät lähimmäisille hyviä töitä.
Kyllä kommunistien ja sosiaalidemokraattien aika on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402082Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411917Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611535Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831466Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok701269Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191023Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?181005- 63964
- 8941