Miksi kommmunistit saavat rikkoa uskonrauhaa pääsiäisenä sirkkelöimällä puita tahallan pihassa, että siitä aiheutuu maksimaalinen haitta? Kannattaisiko puuttua uskonrauhanrikkomiseen? Jos kerran poliisi ei puutu, niin kuka saa puutua? Mihin poliisi puuttuu?
Kommarit rikkovat uskonrauhaa
5
253
Vastaukset
- Pyhattavallaan
Oletko se sinä joka käy kirkollisia pyhinä kaupassa! Pitäisikö mielestäsi poliisin myös puuttua tähänkin........
- Jesusmariasamarin
Mistä tiedät että sirkkelöi tahallaan, jos se vain oli vahinko.......
- hykolpöoujlöä
Mistä aloittaja tietää, että kysymyksessä on kommarit?
- YrittäjäENKÄkommari
Hölynpölyä kaikki kirkolliset ja uskonnolliset "pyhät" . Silloin kansa saa olla töistä pois ja saa vielä palkan arkipyhiltä. On sitten varaa ryypätä,huorastaa, tapella, ym ,ym paheiden harrastamista. Saisi ainakin minunmielestä lopettaa kaikki ns uskoon liittyvät valheelliset kirkkopyhät. Itse ainakin sahaan puita koska huvittaa omalla maallani/tontillani eikä se kuulu pulunnussijoille tippaakaan.
- Ohionohion
Kommarit kyllä pitäisi saada ruotuun.
On se kumma kun ei mitään kunnioiteta.
Omalla maallani mä sirkkelöin sano naapurit mitä sanoi on tyypillistä ateistikommarien touhua.
Kommunismi on kaatunut melkein joka maassa paitsi heidän paratiisissään Pohjois Koreassa.
Kristinuskolla sitä vastoin menee hyvin.
Ihmiset tulevat uskoon ja lopettavat työn teon ja ihmisten kiusamisen pyhäpäivinä.
Lopettavat juopottelemisen ja vaimojen hakkaamisen ja alkavat käydä kirkossa ja tekevät lähimmäisille hyviä töitä.
Kyllä kommunistien ja sosiaalidemokraattien aika on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54900- 130900
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739