Keiramon talli

Asun Kaarinassa ja olisin aloittamassa Keiramon tallilla. Haluaisin kuulla monien kokemuksia, koska olen kuullut tallista aika paljon huonoa. Mutta kaikki tieto on hyödyksi. Ja jos joku haluaa hyvään talliin ,jossa pidetään hevosista huolta suosittelen Hepohaan tallia. Hepohaan tallilla ei ole nettisivuja, mutta Facebook sivut on.

9

5100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minj

      Ja siis käyn myös Hepohaan tallilla vielä, koska siellä on minun hoitsu ja myös tunti, mutta siellä en ihan niin paljoa kehity. Eli kävisin keiramolla lauantaina kun Sari opettaa? Saa myös kertoa kuka opettajista olisi hyvä.

    • Kaarinalainenponityttö

      Itse kävin kerran tunnilla Keiramolla, ja monet siitä puhuvatkin paljon huonoa, mutta omasta mielestä ihan kiva paikka eikä mitään valitettavaa. Taisin ratsastaa sillon pekka nimisellä ponilla, en oo ihan varma, mutta poni kuitenkin oli siinä tuntiheppojen tallin perimmässä nurkassa, ja oli tosi kiva poni. Kaverini oli silloin samalla tunnilla isolla hevosella joka pukitteli ja ratsastaja tippui enkä oo varma että onko se yleistä siellä, mut pekkaponi oli ainakin kiva.

    • tallityttönen

      ite kävin keiramolla jonkun vuoden. ihan ekalla kerralla ei ollu kukaan auttamassa, seinällä oli lista missä luki ketä menee kullaki. siellä oli vaan niitä tallityttöjä kertomassa mikä poni on mikäkin ja siellä kaikki vanhemmat sitte yritti auttaa lapsiaan satuloimaan jne. tunti oli aika tylsä ja opettaja oli vähän ärsyttävä. Menin ekalla kerralla Paavo nimisellä vuoniksella(?) ja se oli ihan paras.
      Talli on ihan hieno ja siisti mutta en alottelijoille ainakaan suosittele.

      • Anonyymi

        Itse menin alkeiskurssin keiramon tallilla, ja olen oppinut nopeasti ratsastamaan, mutta kyllä se välillä ärsyttää jos opettaja tulee myöhässä. Muuten ei ole mitään valitettavaa opettajat on kivoja ja tallitytöt auttaa kun apua vain pyytää :)


    • Etsiitalliakaarinasta

      Oisin itsekin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä keiramosta. Itselläni matkaa sinne on alle kilsa mutta käyn silti raisiossa. Käyn siis alvalla ja siellä olen oppitunut paljon puolessatoista vuodessa ja olen siirtynyt edistyneille tunneille. Harkitsen kuitenkin tallin vaihtamista koska alvalla en oikeastaan tykkää mennä muilla kuin samilla. En myöskään tykkää hyppäämisestä. Eli haussa olisi talli missä olisi mahdollisimman rauhallisia mutta kuitenkin eri tasoisia helppoja. Olen siis itse hieman traumatisoitunut yhtäkkiä laukkaavista ja säikkyvistä hevosista. Keiramosta olen kuullut niin paljon paskaa että en sinne halunnut mennä. Asiat kuulemma kuitenkin nykyään paremmin ja ihan kuvat hepatkin.

      • ehdottelija

        Testatkaa Pellonpääntallia! Rauhalliset hepat ja ponit (hevosia vain pari) , lähellä Keiramontallia. Facebookista löytyy!


    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen mene Keiramon talliin!
      Pelkkää ongelmaa alusta asti.

    • Anonyymi

      Olen ollut keiramon tallilla! Se on huono talli:( Huono talli ympäristö, hevosten hyvin voinnista ei välitetä, siellä ei hypitä, siellä käytetään häntä remmiä ja on epä sopivia varusteita:/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe