JOHANNA TUKIAINEN LOPETTI LIIKKEEN TOIMINNAN

heavy-tappaa

JMT: Talo jossa asun Helsingissä; siinä oli Heavy Metal kauppa joka oli täynnä saatananpalvonta materiaalia, hirveitä paitoja jne. Joka kerta kun kävelin liikkeen ohi; nostin käteni liikettä vastaan ja sanoin ääneen: ”Jeesuksen verennimessä teidän vallat kaatuvat alas.” Nyt muutama kuukausi sitten liikeen eteen olivat ilmestyneet suuret pahvilliset peitteet eteen ja suuri teksti jossa luki ”TÄMÄ LIIKE LOPETTAA.” Hallelujah; kuulkaa nyt että Jumala KUULEE rukoukset!!

Kunhan ei kävele kädet pystyssä ympäri kaupunkia, massatyöttömyys olisi vakava uhka.

27

2385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainiinjahas

Vai että sen takia ei saa enää NW paitoja ostettua Hell-.sinki-kaupasta.

Voi, voi sentään...

• tuksumeneehelvettiin

Meni uskovaisten kanssa Lappiin bussilla ja joutui tulemaan pois eri kyydillä. Taisi istua kädet pystyssä bussissa ja bussi joutui lopettamaan itsensä. Tai sitten tapansa mukaan riitautui kaikkien kanssa ja ei otettu kyytiin. Alkoholi oli mukana matkassa ja pillerit.

• sekavaselitys

Olitko mukana?

• lappionbest

Olin Saagassa missä kuvat otettiin. Johanna käskytti kuskiaan lujalla äänellä.

• HipheijaaYlläs

Ei kun se halusi itse, ilman riitoja, olla itekseen hotellilla. Eikä suostunut luovuttaan huonetta suosiolla, sitä tuli joku mies hakeen ja se mies maksoi ulos. Näin kertoi nimetön henkilö hotellilta. On jättänyt viinan tai ainakin huomattavasti vähentänyt. Ja ei, ei kertaakaan ollut mäessä.

• tuuriasiinä

Onneksi hänellä on tuttuja tai läheisiä, jotka tulevat auttamaan tarvittaessa.

• keksitytjuorut

Kaikkea sitä uskotaan.

• saatananhoropaska

Minibaarin laskusta tuli riitaa, oli imuroinut sen tyhjäksi ja pähkinät vetänyt nälkäänsä. Vellipelle maksoi kaikki koska on tyhmä ja taas tämä spurgu pääsi kuivin jaloin pinteestä.
      Seuraavaksi haukkuu taas Vellin impotentiksi ja idiootiksi. Ja sitten jotkut pässit vielä vielä uskovat tähän saatanan jälkeläiseen.

• suuresti.naurattaa

Sulla se on lentävä mielikuvitus.

• seonsairasvääns
        suuresti.naurattaa kirjoitti:

Sulla se on lentävä mielikuvitus.

Ei toi sen kommentti ollut edes parhaimmasta päästä.

• ööh_taas

Tuosta on ihan kuvan kera Myhyn palstalta ja silminnäkijähavainto. Vellipelle maksoi Tuksun laskun, eihän tämä maailmanmatkaaja olisi osannut Lapista Helsinkiin omin neuvoin tulla. Eksyy raukkapieni (mutta leveä) Tampereen asemallakin väärään junaan, väärään suuntaan.

• HeikoinLänkki
        ööh_taas kirjoitti:

Tuosta on ihan kuvan kera Myhyn palstalta ja silminnäkijähavainto. Vellipelle maksoi Tuksun laskun, eihän tämä maailmanmatkaaja olisi osannut Lapista Helsinkiin omin neuvoin tulla. Eksyy raukkapieni (mutta leveä) Tampereen asemallakin väärään junaan, väärään suuntaan.

Kyllä näin on. Miksi se valehtelee jatkuvasti olevansa raitis/alcoholfree, koska ei ole ja tarpeeksi moni on nähnyt sen ottavan kaljaa, kuoharia, viintä, viinaa sekä alkossa ostoksilla. V L haki sen kotiin ja varmasti matkalla poiketaan alkoon. Juokoon, juokoon niin maan perusteellisesti pirunsa kusta, mutta älköön tulko puhumaan jumalansanaa.

• i1i1i1

Lapin matkan järjestäjän kommentti fb:ssä
      " Johanna oli siis ilmoittautunut Ylläksen matkalle ja hänelle oli varattu koulumajoitus Niinkuin kaikille muillekin yli 60 matkalaiselle. Mutta hän halusi vaihtaa kalliiseen hotelliin. Kukaan muu ei vaihtanut majoitusta. Meillä oli joka ilta hyvät ja koskettavat hengelliset kokoukset ja Jumala kosketti monia, toivoin että Johanna olisi ollut mukana ja kokenut uskovien yhteyttä. Mutta heti ekana iltana hän muutti Saaga Hotelliin kalliilla tilataxikyydillä yli 60km päähän meidän majapaikasta. Kuulin että hotellimajoituksiin oli mennyt yhteensä peräti 1000€, kuulostaa käsittämättömältä, en tiedä kuka maksoi. Meillä kuului matkan hintaan majoitus, jos olisi pysynyt uskovaisten ja muiden osallistujien matkassa olisi säästänyt 1000€. Johanna oli tervetullut matkalle ja sai myös todistaa ja puhua bussissa. Piti mielestäni ensin ihan hyvän puheen, mutta seuraavana päivänä oli bussikuskin kanssa vaikkeuksia kun kuski ei suostunut henkilökohtaiseksi kuskiksi. Johanna olisi halunnut että Lehtimäen liikenteen 66paikkainen turistibussi olisi ollut hänen omissa ajoissaan iltaisin ja kuskaillut häntä, koulumajoituksen ja hotellin välillä kolmena iltana. Yksi suunta on 64km x 2 = 128km x 3pv = 384km "

• elmeri-kenopää

Siinä pikkaisen totuuksia miksi alkoi heti riitelee ja vaatimaan. Yhtään ei ole muuttunut eli on sama sekopää kuin ennenkin. Hotlassa viina maistui minibaarista ja rahaton oli koko ajan ja sen takia velli joutui taas maksumieheksi tässäkin hölmöilyssä. Netissä löytyy juttu missä tämä jumalan karitsa haukkuu velliä ja kertoo että sai sentään hyvät rahat kiskottua tyhmältä, saatikka se kun kehitysvammaiselta kusetti ruokarahat ja vuokrarahat myymällä sille Linda Lampeliuksen käytetyt farkut. Nämä tunkki fanit ummistavat silmänsä näiltä ja pitävät tätä maksullista ämmää uutena jeesuksena. Uusi saatana se on.

• reikäpäähänjapalautus

Lindan farkut jäivät saamatta ja ei palauttanut rahoja tälle kehitysvammaiselle. Tuksu kuiteskin tivasi kaverilta rahaa lisää koko ajan eli teki törkeän petoksen tässä jutussa.

• totuus-esiiin

Osallistuja (Participant)

Timo Valtonen Koska Johanna ei ollut tilannut Lentimäen liikenteeltä bussia yksityisajeluihinsa, niin kuski ei tietenkään voinut suostua. Taxi tuli varmasti halvemmaksi yksityisajeluihin kuin 66paikkainen 15metrinen bussi yhden ihmisen käytössä. Tämän lisäksi jouduin pitämään huolta yli 60hengen ryhmästä jossa nuorin oli 4 vuotias lapsi, mukana oli neljä lapsiperhettä.
      Matkanjohtajan tehtävä on ottaa huomioon ryhmän tarpeet. Emme voineet hyppiä sinnetänne minne mieli vetää. Rukoilen Johannan puolesta edelleen ja näen että hänellä on evankelistan kutsu, mutta täytyy vielä kasvaa ja opetella ottamaan huomioon muutkin ihmiset. Olen itsekin evankelioinut Ylläksellä jo vuodesta 1987 lähtien ja yli 30 vuotta jakanut traktaatteja. En halua tehdä siitä kuitenkaan seiskaan juttua, koska tiedän mitä ”piru” ajattelee evankeliumin työstä.
      Johanna älä anna enää seiskaan juttuja, noi tissikuvat ja ala-arvoiset videot eivät ole Raamatun arvomaailmasta. Tee näistä parannus ja lopeta muiden syyttely, niin Jumala tekee susta Väkevän Evankelistan ja olet siunattu kun pysyt näissäkin Raamatun tiellä.
      Olen paljon sua puolustanut, mutta mieti mikä on Jumalan mielen mukaista. Veljesi Kristuksessa entinen Korson evankelista Timo Valtonen Korsosta

• fact

No noinhan siinä arveltiin käyvänkin.Pummasi matkan omiin tarkoituksiinsa.Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.Näistä suunnitelmistahan ei hiiskuttu tietenkään etukäteen mitään. Keksittiinkö Vellille taas joku kauhutarina kuinka "ollaan vaaratilanteessa"kuten taannoisella pohjoisen reissulla tässa aiemmin? Ketä narsisti syyttää tällä kertaa? Yhtälailla olisi Vellikin tarvinnut stressilomaa.Nyt kelpasi vain laskujen maksajaksi (as usual).

• höynäytetty

Jos Velli on niin tyhmä, että toimii edelleen matamin rahoittajana ja passaripoikana, niin siitä vaan. Omaa on tyhmyyttään, senkun nauttii vaan täysin siemauksin asemastaan.

• rere11

Vellin kommentti tuksun fb seinällä
        " Jälleen kerran pelkkä Jeesuksen veren suoja ei riittänyt vaan jouduin taas itse pelastamaan Johannan sen Timo Valtosen kynsistä. Pysykää hyvät ihmiset erossa kaikista hihhuleista."

• jeesus-steppaa-nyt

TIMO VALTONEN VASTAA

Timo Valtonen En ole kaikista asioista samaa mieltä Johannan kanssa, mutta kaveria ei jätetä. En hylkää ystävänä Johannaa vaikka kaikki ei mennytkään putkeen lapinmatkalla.
        Jeesus auta Johannaa näkemään asioita sinun silmillä että pääsisi alkoholista eroon.
        Anne Txxxxxxxxxx Timo poliitikotkin osaa monasti puhua hirmu hyvin ja kansa uskoo. Se ketä tai mitä jumala on kutsunut, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Ja en minä ainakaan Johannaa mitenkään ”armottomasti hauku”, mutten hyväky myöskään hänen harjoittamaansa ihan selvää ja suoranaista jumalanpilkkaa! Enkä minä pidä itseäni senparempana ihmisenä, mutta aattelen vaan asioita. Haluan myös keskustella niistä, mitä ajattelen. Ei sen enempää, eikä vähempää. Hetki sitten

• Tziisös
        jeesus-steppaa-nyt kirjoitti:

TIMO VALTONEN VASTAA

Timo Valtonen En ole kaikista asioista samaa mieltä Johannan kanssa, mutta kaveria ei jätetä. En hylkää ystävänä Johannaa vaikka kaikki ei mennytkään putkeen lapinmatkalla.
        Jeesus auta Johannaa näkemään asioita sinun silmillä että pääsisi alkoholista eroon.
        Anne Txxxxxxxxxx Timo poliitikotkin osaa monasti puhua hirmu hyvin ja kansa uskoo. Se ketä tai mitä jumala on kutsunut, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Ja en minä ainakaan Johannaa mitenkään ”armottomasti hauku”, mutten hyväky myöskään hänen harjoittamaansa ihan selvää ja suoranaista jumalanpilkkaa! Enkä minä pidä itseäni senparempana ihmisenä, mutta aattelen vaan asioita. Haluan myös keskustella niistä, mitä ajattelen. Ei sen enempää, eikä vähempää. Hetki sitten

VALTONEN: "Jeesus auta Johannaa että pääsisi alkoholista eroon"

Tukiainen ollut "evankelioimis"matkalla siis kännissäkin.

• t1t1

Tuksu Vellin tunnuksilla ?

" Timo Valtonen: Poista tämä keskusteluketju kokonaan, tai teen sinusta rikosilmoituksen! Tiedossani on paljon häikäilemättömiä asioita joita sinä teet muille ihmisille ja ne ovat myös mm. Korson helluntaiseurakunnan vanhemmiston tiedossa että olet täysin yhteistyökyvytön ihminen. Poista tämä koko ketju, tai teen rikosilmoituksen Johannan henkilökohtaisten elämän asioiden levittämisestä julkisesti."

• jollain_viiraa_pahoin

Olitko menossa vai tulossa lääkäriin tuon kirjoituksesesi kirjoittaessasi kun osoittaa ilmiselvästi että siellä sinun korvienvälissä ei ole kaikki palikat kohdallaan ?

Ei tukiaisen ystävä

• bhdbvkjhgb

Suora lainaus Valtosen fb-sivulta.
        Hyvin taas huomaa, että tunkio on vellin tunnuksilla riehumassa Valtosen sivulla.
        On se niin tyhmä.
        Ensimmäiseksi:
        Vellillä ei ole mitään oikeutta/tarvetta tehdä rikosilmoitusta toisen täysikäisen puolesta ja noi tunkion "nostamat syytteet" (raukka on niin sivistymätön, ettei tiedä edes sitä, että se on SYYTTÄJÄ, joka tekee päätöksen nostetaanko juttua vai ei) eivät ole yhtä kertaa lukuunottamatta johtaneet mihinkään.
        Se yksi kerta oli homokaksikon toimittama "pahoinpitely". Saivat sakkotuomion...

• PitiArvata

Aina kun Tuksu saa jotain positiivista joltain niin lopputulos on, että hyvää hyvyyttään auttajasta ollaan tekemässä rikosilmoitusta, tätä parjataan ja demonisoidaan.

• Joosua.Joutomies

Kyllä se Tunkki kohta kilahtaa lopullisesti. Yllättävän sitkeä se piru vaan on...

• t1t1t1t

Timo Valtonen No niin joko tämä meteli rauhoittui.
      Tein virheen ja kadun sitä kun otin Johannan mukaan, minua varoitti hänen omat ystävät, mutta halusin saada selvää mikä on totta itse ja nyt selvisi. Toista kertaa ei tule meidän matkoille riehumaan kiroilemaan, haistattelemaan, uhkailemaan. Jumala siunaa ja paranna Johanna.
      Ikävää että näin meni olisin oikeasti halunnut ymmärtää ja tukea.
      Ei siitä tullut mitään hyvää hedelmää. En tietänyt hänen sairaudestaan, vasta kun tänään kun mulle kerrottiin joten osa tuosta mielettömästä raivokäyttäytymisestä menee sairauden piikkiin. Paranemisia rukoilen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe