Omituiset humahduksesta/sävähdykset

Mil007

Moi!

Minulla todettu muutama vuosi sitten ahdistuneisuushäiriö ja nyt viime kuukausina alkanut välillä tulemaan omituisia humahduksia, on niitä aiemminkin tullut mutta nyt lähes päivittäin..

Onko muilla samaa? Tulee yhtäkkiä yleensä makuulla, samanaikaisesti sydän pompottaa kerran pari ja samalla silmissä sumenee ja tulee inhottava olo ja jos isompi humahdus niin sen jälkeen alkaa ahdistaa päivän pari..

5

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mil007

Eniten haluaisin kuulla kokemuksia ja ehkäpä jopa sen mistä nämä voivat johtua 😊

• 889908989

Se mitä luultavimmin johtuu sun lääkityksestäsi. Aika tyypillisiä tuntemuksia lääkkeiden kanssa.

• Artsi6578

Mulla tuli aikoinaan humahduksia ja sähköiskuja jne...kovasta ahdistuksesta ilman lääkitystä. Syy kovat työpaineet. Vatsa meni myös huonoon kuntoon ja sit alko tasapainovaikeudet.

• Mil007

Miten sä sait apua noihin ongelmiin ja onko humahdukset jo loppuneet? Itsellä lääkitys ollut jo pari vuotta ja tammikuussa nostettu annosta ja lisätty nukkumiseen ketipinor 25mg 😊

• Artsi4367

Kun aiheuttaja eli työ loppui, alkoi paraneminen. Pari vuotta siinä meni. Nyt olen kokolailla terve. Perusta hyvälle ololle on myös liikunta, ruokavalio ja sos.kanssakäyminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9814
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5354
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4993
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3841
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3373
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3158
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2926
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2582
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56