Jehovan todistajat

Jahvett1

Näitä jehovan todistajia kun näkyy haahuilevan täällä Iisalmessa jonkin verran, niin ajattelin pistää aiheesta aloituksen tulille. Kertokaa parhaimmat sutkautuksenne, joita olette käyttäneet jehovien hyökkäyksen sattuessa. Saa kertoa myös vinkkejä, ideoita ja kokemuksia heistä. Itse tykkään kertoa heille olevani naimisissa Saatanan kanssa, on siinä pojilla tukalat paikat. Vastauksia odotellessa.

32

4117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvaketjutkiinni

      Oletko nyt ihan varma siitä että ne ovat jehovalaisia?
      Ennemminkin voisi olettaa niiden olevan ameriikkalaista uskontoa levittäviä mormooneita, jos ne kerran poikapareina kuljeskelevat.

      • Jeh.ovat.poikia

        Onhan useinkin Iisalmen torin jehovastandilla miespari päivystämässä vääräuskoisia.


    • Teuvolaisuus
    • Poissuljetut

      Odiineita ne eivät ainakaan ole jos niitä haahuilijoita on ollut kaksi, odiineitahan on Iisalmessa kolme.

      • Aasannainen

        Minkä uskonyhteisön jäseniä ovat Odiinin haahuilijat?


      • wotanisti-onanisti
        Aasannainen kirjoitti:

        Minkä uskonyhteisön jäseniä ovat Odiinin haahuilijat?

        Nimen perusteella vois olettaa että jonkinlaisesta neo-pakanuudesta voimansa ammentavat.


      • Partiossatyrkyttävät
        Aasannainen kirjoitti:

        Minkä uskonyhteisön jäseniä ovat Odiinin haahuilijat?

        Helluntailaista todistavaa, perussuomalaista ja niiden hang around porukkaa ovat ainakin Pohjanmaalla Pietarsaaressa.


      • ykskaksgolme
        Partiossatyrkyttävät kirjoitti:

        Helluntailaista todistavaa, perussuomalaista ja niiden hang around porukkaa ovat ainakin Pohjanmaalla Pietarsaaressa.

        joku pyhä kolminaisuus?? Saapi ihmistä partioida ja pelastaa ja kiännyttää uskoon, puolueeseen tahi odinismiin. Vaikka pyhään kolminaisuusteen aina tilanteen mukkaan.


    • Kebab-Ukko

      Ei tarvia sanoa yhtään mitään, riittää kun menee munasiltaan avaamaan oven, niin lähteevät yleensä ihan vapaaehtosesti kävelemään.

      • Vastarintamus

        Ei onnistu, kerran vastasin heille ovelta että olen juuri tekemässä väitöskirjaa uskovaisten seksielämästä ja silloin vanhemman naisen silmissä kiillahti että onpa kiintoisa aihe.


    • eipäapua

      Kerran soitteli ovikelloa pari naisihmistä, keski-ikäinen ja nuorempi "nisse".
      Haluatko kuulla hieman hengellisistä asioista, kysyi vanhempi.
      Ei ole nyt tarvitta, mutta naista kaipaisin viereeni, kun ei ole vähään aikaan
      ollut, sanoin. Valitettavasti emme voi auttaa tässä tilanteesa, sanoi vanhempi.
      Nuorempi nissetyttö hymyili kainosti, sitten lähtivät jatkamaan kierrosta!

      • Nasse-setäläinen

        Mitä helevetin joukkoa ovat "nisset"??!


      • maailmallaoppiiiiiiiii

        Ei ne ole helvetin, vaan tässä tilanteessa Jehovan joukkoa!
        Nisse-sana on alun perin ravintola-alan termi, nuori tarjoilija-harjoittelija,piccolo, jne. vtr.-kisälli. Tuo sana on sittemmin levinnyt käyttöön
        myös laajemmin. Tuossa jutussa kerrottu "nissetyttö" on siis ollut
        käännyttäjäharjoittelija!


      • Nasse.setä

        Kerran torilla kaksi käännyttäjäharjoittelijaa, iältään alle teini-iän, tulivat tarjoamaan Vartiotorni-lehteä, minä taas tarjosin heille Devils Rockia.


      • EXKEPULAINEN
        Nasse.setä kirjoitti:

        Kerran torilla kaksi käännyttäjäharjoittelijaa, iältään alle teini-iän, tulivat tarjoamaan Vartiotorni-lehteä, minä taas tarjosin heille Devils Rockia.

        Lehtitietojen mukaan lestadiolaiset tekevät seksirikoksia, milloinkahan nämä saadaan julkisuuteen ja tuomittaviksi.


    • nuhteetonko

      Vain 144000 kutsuttua mahtuu paratiisiin. Näinhän se on, yhtään enempää meitä nuhteettomia ei ole olemassakaan.

      • kiikuttaaroskanne

        Kokeilkaa tätä:
        "Menkää tuohon suuntaan(näytä kädelläsi paikkaa missä on teidän roskalaatikko) ja kun olette niin ystävällistä joukkoa viekää mennessänne tämä meidän roskapussi."


      • Jahvett1

        Taivaspaikkojenhan olisi pitänyt loppua jehovilta jo aikaa sitten, ja silti pysyvät siinä uskonlahkossa. Ovatkohan ns. siitä yksinkertaisemmasta päästä.


      • Bamperg
        kiikuttaaroskanne kirjoitti:

        Kokeilkaa tätä:
        "Menkää tuohon suuntaan(näytä kädelläsi paikkaa missä on teidän roskalaatikko) ja kun olette niin ystävällistä joukkoa viekää mennessänne tämä meidän roskapussi."

        Muikku siellä Iisalmessa uiskenteli nementoituneen tätini asunnolla.Noita vääräuskostenlehtisiä jakelemassa.Ettäskehtaatte Iisalmessa.Samoin joku bamberg kissaa tuomassa hänelle.Hyi Hyi Lahkoonkuuluville.


    • NouJehovaJEES

      Pari-kolme vuotta sitten.. Olin kesälomalla ja viikonpäivä oli muistaakseni tiistai, jehovat koputteli ovelle joskus 10 jälkeen aamulla joten menin boksereissani avaamaan oven ja kerroin olevani jo harhateillä ja paluuta ei enää ole niin kiittivät ja antoivat vaan lehdykät kouraan :D

    • Oikeatotuus

      Onpa Yläsavossa tyhmää porukkaa.........

      • hihhulinmetsästäjä

        Jehovan kätyrikö se siinä.........................


    • ateistiaina

      Tuo puoli alasti ovelle meno ja kaljapullo kädessä toimii yleensä.

    • Kataluutta

      Mites nämä jehovat pitää kirjaa niistä ihmisistä, joiden ovilla käyvät? Onko niiden tiedonkeruu oikeasti edes laillista?

      • Kaupunkilegenda

        Eikö tarina kerro että jehovat merkkaisivat asuntojen ulko-ovenpieliin jollakin viivakoodilla sellaiset paikat joissa kannattaa käydä, ja toisella sitten sellaiset joihin ei kannata mennä?


    • pehmopappatieto
    • Jubft

      Tervetuloa veri syttyä syömään! Kirjaamat näin käynnit mk mies kiinnostunut nk nain kiinnostunut. Pitävät rekisteriä vihkoon merkkaa vat käynnit .

    • sumahel

      ei oo haittaa ollu.kivaha tuo ku ees joku käyp pakanaa opastamassa taivaanvaltakuntaa.asiallisia enempi ku ite oon.ups.jokoha lie jahve vai allah.matu vai suvakki vai mitä helv....asukki.

    • harhaoppisetjohdaattajat

      Vääräuskoisia raiskataan ja puukotetaan. Niin toimii oikeat uskonsoturit. Siinä ei paljon itsetietoiset höpinät auta. Ja jos siitä netissä valitat, kutsuu pian käräjät tai viestisi poistetaan.

      Kaikki jotka toimivat eri tavalla, ovat vääräuskoisia eikä heitä lasketa mistään taivaan portista sisään.

    • kiireisiä

      Kaverini asuu omakotitalossa. Kerran oli tullut kaksi naista soittamaan ovikelloa mukanaan Vartiotorni-lehtiä. Olivat pyytäneet päästä sisälle. Kaveri oli yksin kotona, vaimo töissä, lapsia ei ole. No, kaveri ohjasi naiset olohuoneen sohvalle. Kävi keittiöstä hakemassa kolme olutta ja avasi ne. Sitten sanoi: Juodaan tässä kaljat, minulla on sauna lämpiämässä, niin sitten kylvetään. Vaimo on vielä kuusi tuntia töissä, niin meillä on aikaa, eikä meitä häiritä. Jostakin syystä naiset olivat heti poistuneet . eivät edes oluita juoneet.

      • Lesbovartio

        Ehkä naiset olivat lesboja?


    • Anonyymi

      Kyllä lähtivät .Vittuilee vaan reilusti ! Liha tottelee kuria.Luuniemessä ei enää nämä päivystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe