Ässän visa

Niintainäin22

Millä tuloilla ja millaisilla luotoilla olette saaneet s-pankin visa/debitin?
Itse ollut 14v. asiakasomistaja tili, sekä debit-kortti, työkyvyttömyyseläkkeellä vuodesta 2005, eli tulot samat aina. Mutta eläkkeeni tulevat toiseen pankkiin.
On k-plussa masteri 1000e luotolla ja Norwegian visa 1500e, kumassakin täydet luotot käytössä, eli ei velkaa.
Avoliitossa 20v ja samassa ok-talossa asunut (miehen omistama).
Ei maksuhäiriöitä koskaan ollut ja ostokset painottuvat ässään, kk ostokset n. 650-1000e.

Joten näinköhän saisi , niin voisi ruokaostokset aina kk maksaa kerralla, siis ettei mene korolliselle luotolle ?

15

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjtrjbojkl

      Tarkoitatko Visa Credit -korttia? Debit-kortille ei ole mitään tulorajavaatimuksia, mutta S-Pankin credit-kortti on noussut todelliseen kulttimaineeseen sen vaikean saatavuuden takia. Paljon siitä puhutaan, vain harva on sitä nähnyt ja vielä harvempi on sen saanut itselleen.

    • BankFeedX8

      "Millä tuloilla ja millaisilla luotoilla olette saaneet s-pankin visa/debitin?"

      S-Visa Debit kortin saa lähestulkoon jokainen sen sitä pyytävä. Jos on S-omistaja asiakas, se on ilmainen, tosin yleisin versio on On-Line (Visa Electronia vastaava). Toinen tärkeä seikka on että osoite on _SUOMESSA_, korttiehdot toteaa että ulkomailla majailevat voivat katsoa toista korttia, ulkomaille muuttaneilta on kortti suljettu. Kortin toimivuus on ruletti tasoa, eli yleensä toimii.
      OFF-Line paikat eli junat / lentokoneet ei On-Line kortit toimi, laivat miten yhteydet pelaavat eli
      Ruåtsin / Eestin linjoilla suht varmasti, muuten ruletilla.

      S-Visa Credit kortin saaminen vaatii lähestulkoon American Express / Diners Club luottokelpoisuuden. Kummankin kortin hakijoille tehdään Bisnode / Asiakastieto scooring,

      • fd03ll

        Jos haluaa s-pankin kortin toimivan ulkomaille muuton jälkeen niin ilmoittaa osoiteekseen S-pankkiin poste restante. Ei vois olla enää helpompaa.


      • harmonikkapankki

        Täällä on taas Suomen kerma kokoontunut pohdiskelemaan syntejä syviä, mutta ei hätää. Minäpä vähän valaisen tilannetta.

        Tää BankFeed on todellinen pelle, on tainnu häneltä itseltään luotot jäädä saamatta. Itse asun ulkomailla VAKITUISESTI ja minulla kyllä S-Visa toimii kuin JUNAN VESSA, mikäli sitä olen halunnut käyttää. S-Pankin kortit menee muuten eri linjaa pitkin, mitä muiden pankkien.

        Itse sain kortin 2200 kuukausituloilla, ei velkaa ja vak. työpaikka olli ollu silloin vajaa kaksi vuotta. Ihmettelen itsekkin, miten suostuivat myöntämään.

        Mutta voi elämä tätä Bankfeedin kommenttia kaikista asiakasscoringista yms :D kyllä ne kuule ihan perustuu pankin omaan riskienhallintaan elikkä hakemuksessa ilmoitettuihin tietoihin. Ei siinä kuule sen ihmeellisempää ole, valitettavasti.

        Meinasi unohtua sanoa, että itselläkin tulot tulee toiseen pankkiin, enkä juurikaan ässässä ostoksia ollut aikanaan tehyt. S-Pankki on aikanaan ainakin arvostanut iäkkäämpiä asiakkaita paljon eli kyllä viestisi perusteella uskaltaisin sanoa, että sinulle pitäisi kortti irrota. Kannattaa kuitenkin pohtia onko se kannattava sijoitus kun laskutuslisä on niin haitarista.

        p.s. Voisitko jatkossa kirjoittaa OFF-line ihan suomalaisittain offline, sillä YLI-MÄÄRÄISET ISOT-KIRJAIMET JA VÄLI-VIIVAT SYÖVÄT VIESTIESI ----------- USKOTTA------VUUUTTTA

        Anteeksi, oli pakko avutua. Ärsyttää pätevät kommentit huonolla suomen kielellä:D


      • BankFeedX8
        harmonikkapankki kirjoitti:

        Täällä on taas Suomen kerma kokoontunut pohdiskelemaan syntejä syviä, mutta ei hätää. Minäpä vähän valaisen tilannetta.

        Tää BankFeed on todellinen pelle, on tainnu häneltä itseltään luotot jäädä saamatta. Itse asun ulkomailla VAKITUISESTI ja minulla kyllä S-Visa toimii kuin JUNAN VESSA, mikäli sitä olen halunnut käyttää. S-Pankin kortit menee muuten eri linjaa pitkin, mitä muiden pankkien.

        Itse sain kortin 2200 kuukausituloilla, ei velkaa ja vak. työpaikka olli ollu silloin vajaa kaksi vuotta. Ihmettelen itsekkin, miten suostuivat myöntämään.

        Mutta voi elämä tätä Bankfeedin kommenttia kaikista asiakasscoringista yms :D kyllä ne kuule ihan perustuu pankin omaan riskienhallintaan elikkä hakemuksessa ilmoitettuihin tietoihin. Ei siinä kuule sen ihmeellisempää ole, valitettavasti.

        Meinasi unohtua sanoa, että itselläkin tulot tulee toiseen pankkiin, enkä juurikaan ässässä ostoksia ollut aikanaan tehyt. S-Pankki on aikanaan ainakin arvostanut iäkkäämpiä asiakkaita paljon eli kyllä viestisi perusteella uskaltaisin sanoa, että sinulle pitäisi kortti irrota. Kannattaa kuitenkin pohtia onko se kannattava sijoitus kun laskutuslisä on niin haitarista.

        p.s. Voisitko jatkossa kirjoittaa OFF-line ihan suomalaisittain offline, sillä YLI-MÄÄRÄISET ISOT-KIRJAIMET JA VÄLI-VIIVAT SYÖVÄT VIESTIESI ----------- USKOTTA------VUUUTTTA

        Anteeksi, oli pakko avutua. Ärsyttää pätevät kommentit huonolla suomen kielellä:D

        "Tää BankFeed on todellinen pelle, on tainnu häneltä itseltään luotot jäädä saamatta. Itse asun ulkomailla VAKITUISESTI ja minulla kyllä S-Visa toimii kuin JUNAN VESSA, mikäli sitä olen halunnut käyttää. S-Pankin kortit menee muuten eri linjaa pitkin, mitä muiden pankkien. "
        "Mutta voi elämä tätä Bankfeedin kommenttia kaikista asiakasscoringista yms :D kyllä ne kuule ihan perustuu pankin omaan riskienhallintaan elikkä hakemuksessa ilmoitettuihin tietoihin. Ei siinä kuule sen ihmeellisempää ole, valitettavasti."

        Kannattaa lukea pankin korttiehdot, jossa puhutaan nimenomaan että asuinpaikan täytyy
        olla suomessa. Ulkomaille muuttaneiden raivonpurkauksia löytyy S-Pankin FB osiossa
        jossa näiltä on kortti suljettu. Samoin raivotaan kun "S-Visa ei toiminutkaan Bahama saarilla
        lentokentällä"," paikallisen pankkiautomaatin käyttö sulki kortin kun ei vastattu S-Pankin puheluun hetkeä myöhemmin......" Paljon riippuu onko muistettu osoitetiedot pitää suomessa vaiko muutettu ulkomaille. S-Pankki toimii parhaiten suomen sisällä, kansainvälinen toimivuus on hakusessa. Euroopassa kortti (Credit & Debit) ovat toimineet hyvin, mutta mitä
        kauemmaksi mennään on ongelmia tullut.


        S-Visa tapahtumat ohjautuu VisaNetin kautta S-Pankille joka on
        kortin myöntäjä. Sama se on Nordea / OP tapauksesta jossa kortti liikenne ohjautuu
        myöntäjälle. Jos VisaNet ei saa myöntäjä pankilta vastausta hylätään maksutapahtuma.
        Otsikoissa on ollut niin OP kuin Nordea vuorollaan kun palvelut alhaalla.

        Netsin myöntämät vähenee jatkuvasti (ent. Luottokunta) joten mitään maagista yhtä
        pistettä ei enään ole joka kaiken korttitiedon käsittelee tai myöntää kortit, Nets käsittelee osan, osa Verifone osan jotkut ulkomaiset käsittelijät lopun, tapahtumakäsittelyä on korttitiedon syöttö VisaNet / MasterCard / Amex / Discovery kanaviin jossa se palautuu aikanaan takaisin.

        S-Pankin Visa ongelmissa on saanut lukea kun palvelut alhaalla. Ilmainen S-Visa rahoitetaan
        tapahtumatiedon hyödyntämisellä, jossa suurin hyötyarvo saadaan suomen sisällä. Joten
        ulkomaille siirtyneiden kortteja suljetaan kun pankki todennut että siirtynyt pysyvästi ulkomaille.

        Kaikki suomalaiset pankit tarkastavat asiakastietoja enenmän tai vähemmän Asiakastiedon / Bisnoden järjestelmissä. S-Visa Credit kortin joko saa tai ei, sama koskee muitakin palvelu osioita, uuden asiakkaan perustamisvaiheessa hankalat tapaukset torpataan heti. Pankit voivat asettaa omia scorin pisteytyksiään millaisia vastauksia haluavat. Asiakasscoring on yhtä kuin riskienhallinta. Kysymyshän on kuinka paljon täsmää asiakkaan antamat tiedot muissa lähteissä saataviin tietoihin. S-Visa Debit On-Line on suht riskitön kortti myöntää, paitsi tahoille jotka ovat sotkeneet luottotietonsa totaalisesti, joille ei verkkopankkitunnuksiakaan myönnetä.


      • hiekkakenkä

        " S-Visa Debit On-Line on suht riskitön kortti myöntää, paitsi tahoille jotka ovat sotkeneet luottotietonsa totaalisesti, joille ei verkkopankkitunnuksiakaan myönnetä. "

        Lakihan on muuttunut. Nyt kaikki maan matoset ovat luottotiedoista riippumatta oikeutettuja peruspankkipalveluihin valitsemassaan pankissa.


      • ÄssäMaisteri
        hiekkakenkä kirjoitti:

        " S-Visa Debit On-Line on suht riskitön kortti myöntää, paitsi tahoille jotka ovat sotkeneet luottotietonsa totaalisesti, joille ei verkkopankkitunnuksiakaan myönnetä. "

        Lakihan on muuttunut. Nyt kaikki maan matoset ovat luottotiedoista riippumatta oikeutettuja peruspankkipalveluihin valitsemassaan pankissa.

        "" S-Visa Debit On-Line on suht riskitön kortti myöntää, paitsi tahoille jotka ovat sotkeneet luottotietonsa totaalisesti, joille ei verkkopankkitunnuksiakaan myönnetä. "

        Lakihan on muuttunut. Nyt kaikki maan matoset ovat luottotiedoista riippumatta oikeutettuja peruspankkipalveluihin valitsemassaan pankissa."

        Jos madolla on pankki jo esim OP / Nordea asiakkuus niin uuden pankin ei tarvitse avata tiliä.
        Maahankävelijöille S-Pankki on avannut rajoitettuja asiakkuuksia. Visa International määrittelee tekijöitä kenelle saa sekä millaisin ehdoin kortin myöntää. Virtuaalikortinhan saa
        lähes jokainen, mutta niitä myöntää suomessa lähinnä Aktia Rahoitus, (MasterCard). Maksukortin SEPA alueelta saa N26 / Neteller / Skrill lähes jokainen olla on henkilöpaperit kunnossa sekä varaa maksaa korttimaksu,


      • hiekkakenkä

        Tuo ei pidä paikkaansa. Vanhan lain mukaan pankki voi kieltäytyä tilin avaamisesta, jos sille ei ollut todellista tarvetta, esim. asiakkaalla oli tili jo jossain toisessa pankissa. Kuten sanoin, laki on muuttunut. Talletuspankki voi nykyisin kieltäytyä perusmaksutilin avaamisesta ja perusmaksutiliin liittyvien maksupalveluiden tarjoamisesta lähinnä vain rahanpesusäännöksistä johtuvasta syystä. Tällainen syy voi olla esimerkiksi jos pankki ei pysty varmistamaan asiakkaan henkilöllisyyttä luotettavasti.

        https://www.fine.fi/ajankohtaista/uutinen/mita-ovat-peruspankkipalvelut.html


    • DebitCredit

      Taitaa olla ihan provoja nuo maininnat credit-kortin saamisen vaikeudesta. Kyseinen kortti myönnettiin minulle vaikeuksitta, esim. palkkakin menee toisen pankin tilille.

      • fvriiurfwghiug

        Keskituloinen velatonkaan ihminen, jonka palkkatili on S-Pankissa, ei välttämättä saa credit-korttia. Luulen, että kortteja on jaossa sen verran vähän, että arvontaakin joudutaan suorittamaan normaalin luottokelpoisuuden arvioinnin lisäksi.


    • fghnbv

      Kun S-Pankki perustettiin, sai credit-kortteja helposti. Saanti tiukkeni, kun kortin saaneiden joukkoon oli osunut liikaa maksukyvytöttömiä ihmisiä.

    • Niintainäin22

      Ei tippunut ei, laittelivat viikon miettimisen jälkeen viestiä, että valitettavasti tällä kertaa, emme voi Gredit korttia, mutta voit tilata debit kortin omassa verkkopankissa,,,, juu ei ne tiliä katso, kun minulla se jo on ja varmasti heille nyt näkyykin!!!!! Keskityn enemmin jo k-markettiin!

    • 775

      Palkka menee toiseen pankkiin mulla. Tulot 2000€ Irtosi helposti. Kannattaa laittaa ensin pieni luotottaja vaikkapa 1000€ Menee läpi helposti. Sitten jos tarvetta, niin nostaa luottorajaa.

      • gdguueuf

        Mistä tiedät, että kortti irtosi helposti? Kortti joko myönnetään tai ei myönnetä - salaisten ja monimutkaisten tietokoneen suorittamien laskualgoritmien mukaan. "Ensi yrittämältä" ei ole sama kuin "helposti".


    • tulevavainaa

      Onko kukaa miettinyt miten helposti kortti lähtee? S-pankki on nyt n. 10v ikänen ja se kerännyt roskasakkia asiakkaiksi ja varmaa tietää sen jo.... Tämä koskee kaikkia muitakin pankkeja, eli kun töppäät sen kortin kanssa, niin se kyllä lähteekin helposti. Näiden asioiten takia osin varmaan maksutkin siirtyy pian Siirto-palvelutyyppisen toiminnan piiriin, eli ne lähtee suoraa tililtä...

      Jotkut vaan pitää sitä Debitiä niinkun jonain, vaikka periaatteessa Electronissakin on omat puolensa... ja kyllä tarkka ihminen pystyy käyttämään Kreditiäkin turvallisesti.... itse vaan kritisoin tai mietin tuota Kreditin käyttörajan järettömyyttä.. tavallisella ihmisellä on vaikka 5000e kredit 2000e kuukausipalkkaa vastaan, eikä mitää vakuutta pankkitillillä.... Käteen jää tonni ja sit vingitetaan sitä kreditiä nopeasti siellä limitin ylälaidassa, eikä koskaa periaatteesa tyhjenettä sitä limittiä nollaan... ja sehän on hyvä asia.... Viimestään perunkirjoitus paljastaa meistä sen totuuden. Ei ole edes arkkuun rahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe