Kun hyvin ihana mies on sanonut, että haluaisi ainakin seksisuhteen kanssani. Koko ajan tunne, että hän etsii sitä oikeaa tai parempaa tai väitteistä huolimatta käy petissä kenen kanssa sattuu. Hän on urheilullinen ja minä omasta mielestäni en yllä hänen tasolleen. Jos alkaisin seksisuhteeseen, olisinko säälipano? asutaan kaiken lisäksi aika kaukana toisistamme eikä nähtäisi kovin usein.
Olisinko säälipano?
28
706
Vastaukset
- kannattaavarmasti
Olet varmaan listalla tyyliin viides.
Eli kun muita ei saa tai ei ole tarjolla niin tulee sun luokse tyhjentämään pallit.
Varmaan mieltä ylentävä tunne.
Samanlaista touhua kuin mustien patukoiden panoringeissä.- Vkjghjkk
Taisit olla sekä ap että vastaaja?
- eilienejärkevääap
No varmaan sitten olenkin. Mutta en ole mennyt mihinkään seksiin mukaan, aloituksessa mainitsemistani syistä. Kun koin että kelpaan joskus vähän, vaikka siihen pallien tyhjennykseen, mutta ei sitten muuhun :(
- vanhatotuus
Seksi on kuin pizza, vaikka se olis huonoa, niin silti se on aika hyvää.
- vanhempitotuus
Ei vaan, huono pizza on huonoa eikä tee mieli mitään pizzaa vähään aikaan, jos huonoa saa.
- taiseksiä
Et selvästikään ole saanut riittävän huonoa pizzaa.
- Kokeilemallaselviää
Ehkä ei kannata. Löydät vielä sulle sopivan, joka on yhtä ihastunut suhun, mitä sinä siihen.
- eilienejärkevääap
Kallistun samaan. Pitää löytää vakkaan kansi. Jos vielä ehdottelee, sanon suoraan että ollaan eripariset. Koen selkeesti sen, että tällaiselle keskinkertaiselle akalle ehdotellaan helposti seksiä mutta muu ei kiinnosta.
eilienejärkevääap kirjoitti:
Kallistun samaan. Pitää löytää vakkaan kansi. Jos vielä ehdottelee, sanon suoraan että ollaan eripariset. Koen selkeesti sen, että tällaiselle keskinkertaiselle akalle ehdotellaan helposti seksiä mutta muu ei kiinnosta.
KIRJOITIT: "Koen selkeesti sen, että tällaiselle keskinkertaiselle akalle ehdotellaan helposti seksiä mutta muu ei kiinnosta. "
VASTAAN:
Ensinnäkään ei kirjoiteta: Koen selkeesti.
Kirjoitetaan: Koen selkeästi.
Mikä sinusta tekee mielestäsi keskinkertaisen? Kuinka moni on kehunut ulkonäköäsi? Entä kuinka moni arvostellut? Narsistisia piirteitä omaava mieskö vain on haukkunut sinua rumaksi VIHREÄSILMÄINEN nainen? Vai eikö sinulla ole kaivattusi kanssa SAMANTASOISTA koulutusta vai mikä on?
Nimimerkki "Eilienejärkevääap", vaikutat tekstisi perusteella mieheltä. Aivan kuin nimimerkki
"ruusujasaitm".
Minulle ei muuten ole paljoakaan ehdoteltu seksiä. Minulle miehet ovat lähettäneet mm. lopputöitään
ja kertoneet sukulaisistaan.
Ehkä se seksin ehdottelemattomuus johtuu siitä, että olen aina tehnyt miehille selväksi,
että minusta seksi kuuluu parisuhteeseen.
P.S. Tässäkin keskustelussa olen mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.
- ÄläSatutaItseäsi
En sanoisi säälipanoksi :D tuskimpa hän säälistä sua haluaisi panna. Sanoisin että hän kyllä haluaa seksiä kanssasi ihan aidosti, muttei muuta. Ja silloinhan on täysin ymmärrettävää että etsii samalla "sitä oikeaa" naista jonka kanssa voisi aloittaa vakavan suhteen.
Jos sinä haluaisit miehestä enemmän kuin pelkkää seksiä ja/tai olet häneen ihastunut niin en suosittele menemään hänen kanssaan sänkyyn ainuttakaan kertaa, tai ainakaan ryhtymään seksisuhteeseen. Satuttaisit siinä vain itseäsi. Mutta jos sinua kiinnostaa pelkkä seksi niin kannattaa suostua. Vakituinen seksikumppani on kuitenkin kivempi kuin useat yhden illan jutut. Tekstisi perusteella tuo pelkkä seksi ei sinua taida kiinnostaa joten kannattaa suojella itseään ja olla sekaantumatta kyseiseen mieheen.
Lisäyksenä vielä että miehille kelpaa seksiseuraksi moni sellainen nainen, jota eivät suhteeseen haluaisi. Olet erittäin todennäköisesti hänelle sellainen.- eisovialotukseen
Miksi seuraisi pelkkää seksiin kelpaavaa. Kiusanteko.jos tunteet tietää.sexkumppaneihin ei tunteita,sääntö numba yksi ja etitään sitä oikeaa.
- exextaimuuta
Miksi olisi mustasukkainen? Miksi tahraisi toisen mainetta helppona seksiseurana. Miksi estäisi tutustumasta ja rakastumasta johonkin toiseen.
exextaimuuta kirjoitti:
Miksi olisi mustasukkainen? Miksi tahraisi toisen mainetta helppona seksiseurana. Miksi estäisi tutustumasta ja rakastumasta johonkin toiseen.
KIRJOITIT:
"Miksi olisi mustasukkainen? Miksi tahraisi toisen mainetta helppona seksiseurana. Miksi estäisi tutustumasta ja rakastumasta johonkin toiseen. "
VASTAAN:
Mustasukkainen mies, joka torpedoi kaikki naisen yritykset tai mahdolliset yritykset
tutustua toisiin miehiin, ja pyrkii tahraamaan naisen maineen, on naiseen IHASTUNUT.
Nainen pitää esittää "hirveänä horona", ettei vaan kukaan muu mies kiinnostuisi.
Kuvioon kuuluu myös, että NAINEN haukutaan niin lyttyyn ulkonäöllisesti, tiedollisesti
kuin taidollisestikin, että hänen ITSETUNTONSA ROMAHTAA. Sitten narsistisia piirteitä
omaava mies ojentaa naiselle kätensä ja kertoo: "Vaikka oletkin maailman rumin, tyhmin ja vähäpätöisin olento, niin minä voin sinusta pitää - armosta."
Kyseessä on tällöin erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen henkilö.
Ko. nainen varokoon häntä!
(Tuleepa mieleen, mitä Urpo Lahtisen väitetään sanoneen Maija Lahtiselle:
"Me ei lähdetä tältä risteilyltä kotiin, ennen kuin sinä olet rakastunut minuun.")
- eksisuhteen
Säälipano tuskin. Jos kilpailijat pelottaa niin paranna tarjoilun laatua. Paras vaihtoehdoista on aina vahvoilla. Huonossa seksissä on aina se vaara, että ei kauan kiinnosta.
KIRJOITIT: "paranna tarjoilun laatua..."
VASTAAN: Oletko sekä aloittajana että vastaajana? Miehen juttuja kumpaisetkin!
Minäpä menen muuten parantelemaan eli kohentamaan TYYNYJÄ AVIOMIEHENI pään alla.
KIRJOITIT: "Hän on urheilullinen ja minä omasta mielestäni en yllä hänen tasolleen..."
VASTAAN: Timon juttuja!Aloittaja-nainen!
Lähde kiireesti pakoon MUSTASUKKAISTA miestä!
Mustasukkainen mies, joka torpedoi kaikki naisen yritykset tai mahdolliset yritykset
tutustua toisiin miehiin, ja pyrkii tahraamaan naisen maineen, on naiseen IHASTUNUT.
Nainen pitää esittää "hirveänä horona", ettei vaan kukaan muu mies kiinnostuisi.
Kuvioon kuuluu myös, että NAINEN haukutaan niin lyttyyn ulkonäöllisesti, tiedollisesti
kuin taidollisestikin, että hänen ITSETUNTONSA ROMAHTAA. Sitten narsistisia piirteitä
omaava mies ojentaa naiselle kätensä ja kertoo: "Vaikka oletkin maailman rumin, tyhmin ja vähäpätöisin olento, niin minä voin sinusta pitää - armosta."
Kyseessä on tällöin erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen henkilö.
Ko. nainen varokoon häntä!
(Tuleepa mieleen, mitä Urpo Lahtisen väitetään sanoneen Maija Lahtiselle:
"Me ei lähdetä tältä risteilyltä kotiin, ennen kuin sinä olet rakastunut minuun.")- Arvostaitseäsi
Lähtökohtaisesti ajattelet mielestäni hieman erikoisesti. Välitätkö sinä tästä miehestä? Mielestäni tuollainen ehdotus ei ole välittämistä hänen puoleltaan.
ALOITTAJAN, ilmeisesti tämän VAALEAN, vihreäsilmäisen naisen
on itse ratkaistava tilanteensa.
T: Ei-ap., kuten nimimerkkikin kertooMiehet eivät useinkaan pysty ilmaisemaan
SYVIMPIÄ tunteitaan NAISIA kohtaan,
muutoin kuin seksin avulla. (Ylipäänsä suomalaiset miehet ennemmin tekevät
palveluksia, kuten autonpesuja, suksien voiteluja, puiden kantoa jne vaimoilleen,
KUIN PUHUVAT LAVEASTI `TUNTEISTAAN.)
Koska seksi on miehille niin tärkeä tunteenilmaisun
väline, heitä loukkaa usein eniten naisen FYYSINEN uskottomuus.
Se, että rakastettu jakaa saman FYYSISEN läheisyyden, jonkun toisen
kanssa.
Onneksi en ole ALOITTAJA-naisen tilanteessa,
oli hän nyt sitten KUVITELTU HAHMO tai todellinen
henkilö.
Elelen yli 15 vuotisessa parisuhteessa,
josta AVIOLIITOSSAKIN on oltu monta vuotta.
- kuvottaakokovtunsex
Mikä vitun seksi? Mulla ei sellaista ole. Olen mies n30v.
En tuu saamaa tämä elämän aikana pillua enää koskaa. - Molemmillekivaa
Et olisi säälipano, mutta se olisi siis seksisuhde. Molemmat nauttisivat, mutta sukulaisille suhde jää kertomatta. Et ole hänelle täysin sopiva muuhun kuin seksiin. Noissa suhteissa riskinä on ihastuminen. Kannattaa ottaa puheeksi, jatketaanko samalla sen oikean etsimistä. Jos haluat vakkariseksiä, siihen on hyvä tilaisuus.
Tällaisiin suhteisiin en ole ikinä ryhtynyt enkä
kehota ketään muutakaan ryhtymään.
"Molemmillekivaa",
olet todella iljettävä kirjoittelija mielipiteinesi.
Onneksi en ole samassa tilanteessa kuin ap.,
eli MINULLE EI ONNEKSI ole vielä kukaan kehdannut
ehdottaa seksisuhdetta, edes silloin kun olin sinkku!
Ilmeisesti tuon niin selkeästi mielipiteeni esille!
Rakastuminen on ainoa seksin peruste minulle.
T: Naimisissa oleva, aloituksia tekemätön,
kuten nimimerkkikin kertoo- siisihanoikeesti
Minua ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät jotakin ihmistä sopivana seksiin mutta ei muuhun. Eikö tuo ole aika halventavaa. Ymmärrän, jos eronneilla ym. ei ole aikaa kuin tapailuun, mutta jos toista pidetään salassa ja siis niin huonona ettei muuta haluta eikä ole tunteita eikä mitään niin pikkasen outoa minusta.
- itseluin
Seksisuhteeseen ei tosiaan kuulu tuollainen mustasukkaisuus ja tunteilu mitä joku tuolla esittää. Kyllä silloin on kyseessä jo paljon muuta ja enempi tunteita. Kannattaisiko jutella teidän.
Eiköhän noita seksisuhteen hakijoita nykyään ole enemmänkin. Itsellä kyllä tuntuma, ainakin omalla kohdalla että ihmiset on tunne-elämältä aika heilahtaneita eli toisena ääripäänä ovat nämä jotka haluavat nopeasti ja hyvin kiinteästi sitoutua, esim.nopeasti naimisiin. - aloittajatäsmentää
Aloittaja täsmentää: kyllä minusta siihen toiseen on oltava jotain tunteita, jos petiin aikoo mennä. En minä ainakaan kykene seksiin, jos ne tunteet ei ole mukana. Luulen et toinen osapuoli on vailla helppoa ja mukavaa seksiseuraa. Siihen kelpaisin. Siks varmaan monet miehet joutuu olemaan ilman yhtä lailla kuin naisetkin, kun nämä näkemykset ei kohtaa. Miehet haluu helppoo seksii, naiset haluu tunnepitoisen suhteen. Miehet haluu seksii että ne voi rakastuu, naiset tarvii rakkautta jotta voi olla seksiä.
- nojoovaan
Toi on ihan eri asia. Itse en ainakaan suhteen alussa pysty sanomaan mitä suhteesta tulee. Itsellä aiemmin ollut niin, että mies halunnut edetä ja syventää suhdetta paljon itseäni nopeammin, enkä puhu seksistä, ja tästä oppineena itse tutustuen ja hitaammin edeten. Varmasti miehellä tulee seksissä tunteet paremmin mukaan, mutta kyllä ihastumista miehilläkin on jo aiemmin, ennen seksiä. Helppoa seksiä miehet, jotka näyttää kutakuinkin tavallisilta tai keskivertoa paremmilta saa helpolla mistä vaan ihan niinkuin naisetkin.
- saamttomuusvissiin
tuo nyt on aspakpuhetta, ketä vaan voi panna mies tai nainen ilman tunteita. ja kyllä mä voin hilitä tunteeni niin että oon vaan seksisuhteessa koska se anta amullekin tietynlaisia vapauksi,a tää on yks paskajauhamisyhteisö, tänkin ajan vois käyttää jos haluais sen toisen paneskelun mut jostain syystä näin ei tehd?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5992115- 1081068
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,19998Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4877Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563