Minua kiihottaa, kun näen naisen, jolla on päällään satiinia. Satiini kiiltää kauniisti, seksikkäästi ja ihanasti naisen päällä. Kaiken lisäksi satiini tuntuu ihanalta. Minun tekisi mieli halata ja hyväillä satiiniin pukeutunutta naista.
Unelmieni täyttymys olisi päästä halaamaan ja hyväilemään naista, jolla on satiininen hää- tai iltapuku. Kakkosvaihtoehtona olisi satiinipaitapusero yhdistettynä satiinihameeseen. Kolmosvaihtoehtona olisi satiininen jakkupuku.
Minua kiihottavat myös jakkupukujen satiinivuorit ja (puku)liivien satiinitakakappaleet. Yhtenä haaveenani olisi tavata nainen, jolla on kolmiosainen jakkupuku eli jakku, liivi ja hame. Haluaisin nähdä naisen vilauttavan jakkunsa vuoria ja nähdä takaapäin vilauksen hameen vuorista. Haluaisin nähdä hänen riisuvan jakkunsa, minkä jälkeen hyväilisin liivin satiinitakakappaletta tarkkaillen samalla sen kiiltoa.
Onko kellään muulla samanlaisia fantasioita?
Naisten satiinivaatteet/jakkupukujen satiinivuorit
b-82
1
280
Vastaukset
Kyllä ja olen hankkinut tuollaisia asuja itselleni hyvän kokoelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264