Minua kiihottaa, kun näen naisen, jolla on päällään satiinia. Satiini kiiltää kauniisti, seksikkäästi ja ihanasti naisen päällä. Kaiken lisäksi satiini tuntuu ihanalta. Minun tekisi mieli halata ja hyväillä satiiniin pukeutunutta naista.
Unelmieni täyttymys olisi päästä halaamaan ja hyväilemään naista, jolla on satiininen hää- tai iltapuku. Kakkosvaihtoehtona olisi satiinipaitapusero yhdistettynä satiinihameeseen. Kolmosvaihtoehtona olisi satiininen jakkupuku.
Minua kiihottavat myös jakkupukujen satiinivuorit ja (puku)liivien satiinitakakappaleet. Yhtenä haaveenani olisi tavata nainen, jolla on kolmiosainen jakkupuku eli jakku, liivi ja hame. Haluaisin nähdä naisen vilauttavan jakkunsa vuoria ja nähdä takaapäin vilauksen hameen vuorista. Haluaisin nähdä hänen riisuvan jakkunsa, minkä jälkeen hyväilisin liivin satiinitakakappaletta tarkkaillen samalla sen kiiltoa.
Onko kellään muulla samanlaisia fantasioita?
Naisten satiinivaatteet/jakkupukujen satiinivuorit
b-82
1
168
Vastaukset
Kyllä ja olen hankkinut tuollaisia asuja itselleni hyvän kokoelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101