Mielestäni aihe kuuluu kyseiselle palstalle. Kysynkin . Miksi jatkuvasti "prisma studio " ohjelma joka tulee televisiosta 1 kanavalla ennen illan pääuutisia sponsoroi erittäin voimakkaasti ulkomaista Oliiviöljyä ? Oikein kyseenalaistetaan kotimainen rypsi ja rapsiöljy sekä auringon kukkaöljy? 19.4.2017 ennen illan pääuutisia kyseisessä ohjelmassa kyseenalaistettiin kotimainen ruokaöljy näihin sanoihin. " Kreikassa on jopa kielletty rypsiöljyn käyttö ) ? Lisäksi studioon oli tuotu oikein kaksi eri öljylajia joita sitten koemaistettiin että kumpiko sitten on aitoa oliiviöljyä?
aikansa maisteltuaan juontajille sitten selvisi kumpi aine oli oikeaa oliiviöljyä.
Kysynkin että miksi jatkuvasti kyseinen ohjelma "prisma studio " tekee sponsoriohjelmaa oliiviöljyn puolesta ? Onko juontajille oikein maksettu voitelurahaa jotta nämä tekisivät sponsorityötä oliiviöljyn eduksi ? Tätä asiaa täytyy jonkin tahon oikeen tutkia.
Ei hyvä!
Miksi "prisma studio " sponsoroi oliiviöljyä ?
sponsoroivatkohe
1
90
Vastaukset
Oman olotilani merkeissä minulla oli aikavaraus terveydenhoitajalle muutama viikko sitten. Siinä monien asieoitten läpikäymisen yhteydessä ravitsemusta tarkasteltiin aivan olennaisena aiheena. Kun itse kysyin erilaisista ravintorasvoista ja samalla myös öljyistä, niin terveydenhoitaja nosti arvostusasteikollaan kärkeen nimen omaan rypsiöljyn, jonka hän totesi olevan mm. oliiviöljyä parempi valinta lämmönkestävyytensä ansiosta ruuan valmistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453