Tuo nainen jonka kanssa olen on muuttunut kummaksi. Se menee nukkumaan aina aikaasemmin
ku minä ja herää myöskin ennen minua.
Miten siinä mitään yrität, kun ei olla sängyssä samaan aikaan milloinkaa.
Muutenkin on mennyt kumman hiljaiseksi, tai sitten vaan tiuskii. Oisko sillä ne vaihevuodet ja mitä sekin sitten meinaa.
Mikä sitä vaivaa?
31
1422
Vastaukset
- Kurttuliini
Kyllä se nyt taitaa olla sitä ihteänsä:vaihdevuodet. Nyt sitten vain lusikka kauniiseen käteen ja valmiina kokemaan, mitä kaikkea se teettää. Voi sinnuu reppanaa, olen tukenasi.
- Nanni
se menee odottamaan sinua sinne sänkyyn tai
herää aikaisemmin siinä toivossa että...........
Koetahan itsekin kömpiä aikaisemmin sinne
vuoteeseen ja äläkä nuku niin myöhään.
Kyllähän tuollainen vetää joka naisen hiljaiseksi.
Vaihdevuodet tai viihdevuodet, eikö ne ole ihan sama asia?
Tiuskimiseen en osaa sanoa mitään kun en ole sitä
paljon harrastanutviime aikoina.- mie vaan
Omalla kohdallani on ainakin vaimolla kiire sänkyyn, että saa teeskennellä nukkuvaa ja aamulla kiire nousta ylös ennen kuin ehdin kopostelemaan lähemmin, siinä tietyssä tarkoituksessa.
Ei kai ole enää minkäänlaisia haluja, vaikka ikää on vajaat viisikymmentä.
- hessu51
Ehkä sinun oitäisi harkita sitäkin mahdollisuutta?
Mitenköhän sinä voisit elvyttää sänkyelämäänne,ei se pelkästään vaimon velvollisuus ole!- Masa
Voipihan se olla että pitäis opetella uusia temppuja, vaan kun ei se vanha koira ja niin
edelleen.
Mutta kun ei tunnu olevan tyytyväinen vaikka nikkaroin ja touhuan kuinka paljon vaan.
Eikä saisi muutamaa olutta ottaa työnteon päälle, sitä en ymmärrä. - hessu51
Masa kirjoitti:
Voipihan se olla että pitäis opetella uusia temppuja, vaan kun ei se vanha koira ja niin
edelleen.
Mutta kun ei tunnu olevan tyytyväinen vaikka nikkaroin ja touhuan kuinka paljon vaan.
Eikä saisi muutamaa olutta ottaa työnteon päälle, sitä en ymmärrä.Ota "härkää sarvista" ja laita hyvä ruoka,sanot vaimollesi että nyt istutaan,syödään hyvin ja jutellaan meidän tulevaisuudestamme!Sitten kysyt kaikesta mikä sinua painaa ja annat myös hänelle mahdollisuuden kertoa oma kantansa,siitä se alkaa!
- Masa
hessu51 kirjoitti:
Ota "härkää sarvista" ja laita hyvä ruoka,sanot vaimollesi että nyt istutaan,syödään hyvin ja jutellaan meidän tulevaisuudestamme!Sitten kysyt kaikesta mikä sinua painaa ja annat myös hänelle mahdollisuuden kertoa oma kantansa,siitä se alkaa!
heti kun tohdin, on se vaan niin vaikeaa ymmärtää tuo naisen sielunelämä. Ihan mahotonta,
mutta yrittää täytyy. - tosiasia
Masa kirjoitti:
edelleen.
Eikä saisi muutamaa olutta ottaa työnteon päälle, sitä en ymmärrä.on, että ne himot hellittävät 50:n rajapyykin jälkeen aika monella. Niin se kävi minullekin. Olen miettinyt asiaa paljon ja loppujen lopuksi se on ihan järkeenkäyvä asia. Mitä enemmän ikää, sen vähemmän haluja, niinhän sen kuuluu ollakin. Sitten toinen asia: paljonko olutta mahtaa olla muutama? Ei ole ällöttävämpää lemua, kuin vanha kalja hengityksessä. Ja vielä jos se muutama on niin monta, että tulee känniin, en yhtään ihmettele, ettei vaimoa haluta.
- Oluesta?
tosiasia kirjoitti:
on, että ne himot hellittävät 50:n rajapyykin jälkeen aika monella. Niin se kävi minullekin. Olen miettinyt asiaa paljon ja loppujen lopuksi se on ihan järkeenkäyvä asia. Mitä enemmän ikää, sen vähemmän haluja, niinhän sen kuuluu ollakin. Sitten toinen asia: paljonko olutta mahtaa olla muutama? Ei ole ällöttävämpää lemua, kuin vanha kalja hengityksessä. Ja vielä jos se muutama on niin monta, että tulee känniin, en yhtään ihmettele, ettei vaimoa haluta.
Niin, kyllä saattaa "himot" hellittää pitkässä liitossa, jos kaikki on samaa tuttua, tylsää.
Se etu on pitkässä liitossa, että toinen on tuttu ja kyllä sen voi viedä vaikka korvasta pidellen pesemään hampaitaan ja itseään! Jos ei hajut, meinaan, miellytä!
Talutin kylppäriin ja pesin oman hajupommini monet kerrat, kun oli kännissä ja likainen. Kyllä rutisi, mutta totteli. Tämä oli sellainen parin vuoden seurustelusuhde,20 vuotta nuoremman kanssa.
Tuskin vanhempi mies mihinkään pystyykään, useamman kaljan jälkeen? Kun ei ne nuoremmatkaan aina pysty.
Mielestäni ei "himot" eli halut kokonaan hellitä iän myötä. Ne pitää vaan osata herätellä.
Sitä taas on vaikea alkaa selittelemään, kuinka se tehdään. Jokaisella naisella on varmaan "oma herätys". - Irma
Oluesta? kirjoitti:
Niin, kyllä saattaa "himot" hellittää pitkässä liitossa, jos kaikki on samaa tuttua, tylsää.
Se etu on pitkässä liitossa, että toinen on tuttu ja kyllä sen voi viedä vaikka korvasta pidellen pesemään hampaitaan ja itseään! Jos ei hajut, meinaan, miellytä!
Talutin kylppäriin ja pesin oman hajupommini monet kerrat, kun oli kännissä ja likainen. Kyllä rutisi, mutta totteli. Tämä oli sellainen parin vuoden seurustelusuhde,20 vuotta nuoremman kanssa.
Tuskin vanhempi mies mihinkään pystyykään, useamman kaljan jälkeen? Kun ei ne nuoremmatkaan aina pysty.
Mielestäni ei "himot" eli halut kokonaan hellitä iän myötä. Ne pitää vaan osata herätellä.
Sitä taas on vaikea alkaa selittelemään, kuinka se tehdään. Jokaisella naisella on varmaan "oma herätys".Jos mies yrittäisikin miellyttää naistaan joskus?
- Entinen flicka
Masa kirjoitti:
edelleen.
Eikä saisi muutamaa olutta ottaa työnteon päälle, sitä en ymmärrä.muutama?
- missä on
...kekseliäisyytesi?? Mitä sinä siitä sängystä höpiset? Ei kait se vaimo AINA siinä makaa?
Kaipa tuo sohvallakin joskus istuu?
Tai seisoo keittiössä tiskipöydän ääressä?
Siinähän sinulla on tilaisuuksia jo parikin!!! Yritä edes!!!!- jano
Selvä juttuhan tää on. Kuorsaaja kyselee. . ongelma olet sinä eikä sinun vaimo! Aamulla ahdistaa ja on jano?
- suomeksi, mitä?
jano kirjoitti:
Selvä juttuhan tää on. Kuorsaaja kyselee. . ongelma olet sinä eikä sinun vaimo! Aamulla ahdistaa ja on jano?
Vastasitko sinä MASA MASA- viestiin? En saa mitenkään sopimaan vastaustasi minun juttuun!!!
En minä kuorsaa, ja olen nainen. HÖ???????????? - Masa
kun toinen on jotenkin niin kylmänoloinen. Olen jotenkin toivoton jo kun tuntuu että ei mikään käy. Sellasta se on kun vanhetan ja ei enään ole niin paljoa puhuttavaa.
- ihan
Masa kirjoitti:
kun toinen on jotenkin niin kylmänoloinen. Olen jotenkin toivoton jo kun tuntuu että ei mikään käy. Sellasta se on kun vanhetan ja ei enään ole niin paljoa puhuttavaa.
..kiltti ja mukava mies, kun et haikaile ollenkaan uutta naista, ja varsinkaan et narise, että täytyisi vaihtaa nuorempaan!
Tuollaisia miehiä ei taida kovin monia olla enää, tässä nykyisessä maailmassamme.
Sitä vaan luovutetaan heti, ja juostaan etsimään uusi. Se on aika raskasta alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen. Oman,sen vanhan mukavan kun tuntee niin hyvin....loppujen lopuksi kuitenkin, vaikka se nyt vähän kylmäksi muuttuukin välillä. - Masa
ihan kirjoitti:
..kiltti ja mukava mies, kun et haikaile ollenkaan uutta naista, ja varsinkaan et narise, että täytyisi vaihtaa nuorempaan!
Tuollaisia miehiä ei taida kovin monia olla enää, tässä nykyisessä maailmassamme.
Sitä vaan luovutetaan heti, ja juostaan etsimään uusi. Se on aika raskasta alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen. Oman,sen vanhan mukavan kun tuntee niin hyvin....loppujen lopuksi kuitenkin, vaikka se nyt vähän kylmäksi muuttuukin välillä.Alkaa jo tähän tottua ja lehdistä saa lukea ettei se aina niin helppoa ole kaikilla muillakaan kun tulee niitä kausia.
- jano
Masa kirjoitti:
Alkaa jo tähän tottua ja lehdistä saa lukea ettei se aina niin helppoa ole kaikilla muillakaan kun tulee niitä kausia.
sinä teit sen! Vaimosi meni jo. Pesekkin hampaat ja kurlaa kurkkusi ettei . . taas jää nousematta . . . se aamullinen ylös nousu . .
- Irma
Masa kirjoitti:
Ei se vieläkään myöhäistä ole,ota aloite!
- jano
jano kirjoitti:
sinä teit sen! Vaimosi meni jo. Pesekkin hampaat ja kurlaa kurkkusi ettei . . taas jää nousematta . . . se aamullinen ylös nousu . .
aamukahville, nukkuu vieläkin, horina kuuluu vain. Vaimo jakamassa mainoksia, niitä minun ystäviä! Saan osan onnestasi. Nouse jo, kosteena vaimo odottaa. . hiki kainaloita kutittaa. . tule kanssani suihkuun jotta päästään tyydyttämään toi . . jano!
- SIVULLA
peräperään on nämä samat jutut aiheina, ja jopa otsikkoina?? Samaast asiasta jauhetaan joka toisen otsikon alla ja kukaan ei jaksa katsoa ees paria edellistä keskustelun kulkemista! Siellä monessa paikassa puhuraan samasta asiasta!
- myös nainen
on saattanut lakata rakastamasta sinua ja haluaa elää rauhassa?
- Irma
Siinä tapauksessa paras erota!
Hei tämä on oikeastaan väärä paikka kysyä asiaa. Mutta tietysti ohjeita ja ajatusten ravistelua saa täältä. Ehdotan kuitenkin, että kysyisit y s t ä v ä l l i s e s t i asiaa häneltä itseltään.
Vielä parempi olisi jos aloittaisit hieman hemmottelemalla häntä ja kuuntelemalla, jospa hänellä on huolia tms.
Sitä paitsi, mikset voisi hellästi seurata häntä nukkumaan mennessä. Voithan sitten palata omiin puuhiisi, kun olet käynyt hänet hellästi nukuttamassa. Jos hän valvoisi pitempään, tilanne olisi ilmeisempi.
Parasta mitä mieheltä tässä iässä voisi toivoa, on hellä romanttinen huomaavaisuus. Jos sellaista saa vaikkapa vain välillä osakseen kotona, kyllä siinä elämän laatu paranee molemmilla. Kun on hyvä olla, kaikki muukin sujuu. Vaihdevuosioireita tai ei, sinä voit saada hänet säteilemään ja nauttimaan elämästään.- sini
annoit viisaat ja elämänlaatua kohentavan mielipiteen.
- minun
miestäni vaivaa kun hän ei halua kuin
2-3 kertaa päivässä nyt kun olis toisillemme
paljon aikaa ja mulla paljon enemmän haluja.
Onko hänellä a) potenssiongelma
b) Stressi
c) toinen nainen
Neuvokaa nyt hyvät ihmiset, olen aivan
hermorauniona epätietoisuudesta?- Pirre*
potenssiongelma joka tuo tsressiä ja ajanmittaan toisia naisia - vie lääkäriin :)
- Arska
Tällä palstalla vika on aina miehessä. Jos kysyt, mikä vaimoasi vaivaa, vastaus on, että katso peiliin. Naisessa ei v o i olla vikaa.
Olet itsekäs juoppo, joka ei hoida hygieniaansa, ei ota vaimoaan millään tavoin huomioon, ei pysty tyydyttämään vaimoaan. Siitä johtuu vaimosi käyttäytyminen.
Minun vaimoni samantapaisen oudon käyttäytymisen takana oli yksinkertaisesti toinen mies. - Okei, okei, tiedetään, minun vikani sekin tietysti oli. Olenhan juoppo nahjus, haisen pahalta enkä osaa naistani tyydytettää. - Arska
Tällä palstalla vika on aina miehessä. Jos kysyt, mikä vaimoasi vaivaa, vastaus on, että katso peiliin. Naisessa kun ei v o i olla vikaa.
Olet itsekäs juoppo, joka ei hoida hygieniaansa, ei ota vaimoaan millään tavoin huomioon, ei pysty tyydyttämään vaimoaan. Siitä johtuu vaimosi käyttäytyminen.
Minun vaimoni samantapaisen oudon käyttäytymisen takana oli yksinkertaisesti toinen mies. - Okei, okei, tiedetään, minun vikani sekin tietysti oli. Olenhan juoppo nahjus, haisen pahalta enkä osaa naistani tyydytettää. - Arska
Tällä palstalla vika on aina miehessä. Jos kysyt, mikä vaimoasi vaivaa, vastaus on, että katso peiliin. Naisessa ei v o i olla vikaa.
Minun vaimoni samantapaisen oudon käyttäytymisen takana oli yksinkertaisesti toinen mies. - Okei, okei, tiedetään, minun vikani sekin tietysti oli. Olenhan juoppo nahjus, haisen pahalta enkä osaa naistani tyydyttää.- Arska
Miksikähän ohjelma taasen takkuaa? Lähetä-käsky aiheuttaa proxy errorin, mutta viesti lähtee näköjään sitten kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6814015Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115593Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545511Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1154366"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873581Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123381Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152995Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan552577