mannaa taivaan täydeltä

sataaloskaa

Missä se uskovaisten ruoka viipyy, taivaalta ei tule muuta kuin räntää.

10

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooses.sadattaa

Tarpeeksi kauan kun kärsii nälkää, alkaa luulla räntäsadetta mannaksi. Ja helpottaa se sentään janoa.

• syyjaseuraus

Uskovaisten yhteiskunnissa kaikki kärsivät nälkää.

• MaistuvaaMannaa
        syyjaseuraus kirjoitti:

Uskovaisten yhteiskunnissa kaikki kärsivät nälkää.

On ihme jos nähdään nälkää sillä kuitenkin opetetaan että ruoka on jaettava yhdessä ilmaiseksi ja pyyteettä niin ettei kukaan ole nälissään, sekä kehoitetaan välttämään ähkyä, ylensyöntiä, mässäilyä ja ruuan haaskausta. Ruuualla oli paljon suurempi merkitys ja arvo 2 000 vuotta sitten ja nykyään ruokaa voisi enemmänkin sanoa ylellisyys tuotteeksi josta voidaan hyvin mielin maksaa ylihintaa ja jolla voidaan fiilistellä sekä osoittaa olevansa muita parempi ihminen. Itse kyllä vältän turhaa lihansyöntiä, mutta kasvisruoka trendi ja sen tuputtaminen on alkaut ahdistamaan. Olen kokenut henkistä vväkivaltaakin, mutta miksi tehdä valitus kun vegetarismi ei ole uskonto. Ruoka tulee kuitenkin maasta ja merestä jatkossakin, vaikka levänä, hyönteidinä ja synteettisinä esansseina jos ei muuten.

• atteboi

Saimmehan sentään mämmiä.

• Taisi olla se manna Egyptin heinäsirkkoja kotimatkalla.

• MannaaMannulla

Man hu? Mitä ihmettä?

• eitäälläsada

Ethän sinä ole uskovainen. Miksi mannaa pitäisi sataa sinulle? Miksi Jumalan pitäisi antaa lahjojaan sinulle?

• pieni.korjaus.tässä

Ei se ole mannaa vaan mannee. Taivaalta satoi mannee. Nyt niitä on joka paikassa pussihousuilemassa.

• Jossain satoi koreasti. Siis siellä minne se Jumalaltakin kadonnut lentokone päätyi. Jumala ei anna koneen löytyä ja kiduttaa omaisia kauan.

Jos rukoilet Jumalalta saavasi kiinalaita pikaruokaa kotiisi, ajattele kahdesti. Xinairin lentokoneessa on lihaa liikaakin syötäväksi, jonka Jumala perille toimittaa.

Muistetaan Jahve teh Jeesuksen lipsaus 2001 kun auttoi uskovaisia amerikassa. Meni väärän kultin rukoukset toteutukseen kun laiska Jumala ei lukenut KUKA sen toiveen esitti.

• "Missä se uskovaisten ruoka viipyy, taivaalta ei tule muuta kuin räntää."

Kaikki ruoka, mitä syömme on tullut Jumalalta. Jumalan rakkauden ansiosta siitä ovat päässeet osallisiksi myös ateistit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5196
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3601
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2375
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1986
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1907
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163