DNA:n asiakaspalvelu mykistävän huonoa!

asiakaspalvelua

DNAn asiakaspalvelu ei todellakaan toimi! Olen lopettanut liittymän nyt ainakin kolmeen kertaan ja vasta (toivon todella!!) tällä viimeisellä kerralla se onnistui???. Ensimmäinen kerta ei suoranaisesti ollut DNA:an vika vaan Gigantin, josta uusi eri firman liittymä minulle myytiin. Tuolloin minulle vakuutettiin, että allekirjoittamani paperi riittää niin DNA:aan liittymän lopettamiseen, että uuden liittymän avaamiseenkin...eli kaikki hoituu helposti. Näin ei kuitenkaan ollut! Tällä kohtaa tulisi niin DNA:an kuin Gigantinkin hoitaa yhteispelinsä kuntoon!

Tämän jälkeen minulle tuli kuitenkin soittoja DNA:sta...Nyt kun olin siirtynyt/siirtymässä uuden operaattorin alle, yllättäen minulle tarjottiinkin DNA:lta paljon edullisempaa liittymää....harmi, mutta myöhässä ja samanhintainen kuin kilpailijallaan. Samassa yhteydessä totesimme, että liittymää ei oltukaan irtisanottu, joten teimme sen sitten siinä samalla ja myyjä vakuutti, että asia on loppuun käsitelty ja liittymä nyt irtisanottu. Mutta kuinkas ollakaan!!! Sain uuden normaalin kuukausimaksun, jossa ei ollut mitään loppulaskuun viittaavaa ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa tyttö yllimielisesti totesi, että voi voi ei ole irtisanottu. Hänen käyttäytymisensä oli sen kaltaista, että jokainen asiakas olisi kokenut olevansa huijari. Hän oli tyttönen, jonka asiakaspalvelu oli juuri niin ylimielistä, joka vahingoittaa yritystä itseään. Toisaaltahän kyllä lupasi hoitaa laskuasian ja katsoa mikä on loppulasku. Kyse ei olekaan siitä, etteikö vahinkoja sattuisi kaikille ( asian aiempi hoitamattomuuskaan heidän päässään ei ollut hänen syytään) ja eikö asioita voitaisi hoitaa, mutta pikemminkin olen huolissani asiakaspalvelun tasosta ja asiakkaan kohtaamisesta sekä käsittelystä. Jos itse esimiehenä kuulisin oman työntekijäni toimivan kuten hän, antaisin lähtöpassit samoin tein ja kovan koulutuksen koko asiakaspalveluporukalle yhteistyökumppaneita myöten. Nyt jäi tunne, että asioiden hoito, asennekasvatus ja yrityksen brandin rakentaminen on jätetty hoitamatta.

On muuten harmillista, että tyttö ei edes antanut koko nimeään sitä kysellessäni, eikä esimiehensä nimeä. Lisäksi DNA:lla ei sivustolta löydy yhteyshenkilöiden/esimiesten yhteystietojakaan.
Eli asiakas ei, ainakaan DNA:aan mielestä, ole enään tärkeä...suorastaan samantekevä ja vaivaava. Asiakas EI ole oikeassa on ilmeisesti tämän yrityksen ajatus.
HUH HUH - sanon minä. SURULLISTA.

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenkeksit

      tasan eivät käy onnen lahjat. mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia DNAn kanssa ja vuosia ollut kaikki liittymät DNAlta.

    • kalimero-

      olen ollu 2 v asiakas homma hoitiunu

    • soittanu

      Tässä taas esimerkki mitä ei pidä tehdä ,jos haluaa liittymästä eroon pitää irtisanoa se! Liittymän lopettaminen ei ole sama asia eikä sulkeminen.

    • ByeByeSekoilevaLaskutus

      Eipä se muillakaan operaattoreilla ole sen paremmin.

      Alkujaan olin Soneran tyytyväinen asiakas. Vaihdoin Elisaan, kun tuli älypuhelimet. Laskutus mätti ja pahasti. Vaihdoin takaisin Soneraan. Laskutus mätti ja pahasti.
      Lisäksi palattuani Soneralle, n. 3 kk palaamisen jälkeen alkoi Elisalta tulla viestejä, että "Kiitos liittymän avauksesta!" Ikävä selvitellä molemmille operaattoreille, että en ole vaihtamassa asiakkuuttani takaisin Elisaan. Sonera ihmetteli Elisan toimitaa. Elisa sanoi, että varmaan ovat lähettäneet tietoja väärään numeroon.

      Nyt olen päättänyt, että minusta tulee huoleton prepaid-asiakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Järkyttävä tieto Purrasta

      Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      244
      5811
    2. Näin asia on

      Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4254
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

      Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2460
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

      Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      307
      2255
    5. Aavistan tai oikeastaan

      tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

      Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1329
    7. Örebro kuolleet lisääntyy.

      Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      139
      1253
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

      https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1237
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

      todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1014
    10. J. Et tullut.

      Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      171
      944
    Aihe