DNAn asiakaspalvelu ei todellakaan toimi! Olen lopettanut liittymän nyt ainakin kolmeen kertaan ja vasta (toivon todella!!) tällä viimeisellä kerralla se onnistui???. Ensimmäinen kerta ei suoranaisesti ollut DNA:an vika vaan Gigantin, josta uusi eri firman liittymä minulle myytiin. Tuolloin minulle vakuutettiin, että allekirjoittamani paperi riittää niin DNA:aan liittymän lopettamiseen, että uuden liittymän avaamiseenkin...eli kaikki hoituu helposti. Näin ei kuitenkaan ollut! Tällä kohtaa tulisi niin DNA:an kuin Gigantinkin hoitaa yhteispelinsä kuntoon!
Tämän jälkeen minulle tuli kuitenkin soittoja DNA:sta...Nyt kun olin siirtynyt/siirtymässä uuden operaattorin alle, yllättäen minulle tarjottiinkin DNA:lta paljon edullisempaa liittymää....harmi, mutta myöhässä ja samanhintainen kuin kilpailijallaan. Samassa yhteydessä totesimme, että liittymää ei oltukaan irtisanottu, joten teimme sen sitten siinä samalla ja myyjä vakuutti, että asia on loppuun käsitelty ja liittymä nyt irtisanottu. Mutta kuinkas ollakaan!!! Sain uuden normaalin kuukausimaksun, jossa ei ollut mitään loppulaskuun viittaavaa ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa tyttö yllimielisesti totesi, että voi voi ei ole irtisanottu. Hänen käyttäytymisensä oli sen kaltaista, että jokainen asiakas olisi kokenut olevansa huijari. Hän oli tyttönen, jonka asiakaspalvelu oli juuri niin ylimielistä, joka vahingoittaa yritystä itseään. Toisaaltahän kyllä lupasi hoitaa laskuasian ja katsoa mikä on loppulasku. Kyse ei olekaan siitä, etteikö vahinkoja sattuisi kaikille ( asian aiempi hoitamattomuuskaan heidän päässään ei ollut hänen syytään) ja eikö asioita voitaisi hoitaa, mutta pikemminkin olen huolissani asiakaspalvelun tasosta ja asiakkaan kohtaamisesta sekä käsittelystä. Jos itse esimiehenä kuulisin oman työntekijäni toimivan kuten hän, antaisin lähtöpassit samoin tein ja kovan koulutuksen koko asiakaspalveluporukalle yhteistyökumppaneita myöten. Nyt jäi tunne, että asioiden hoito, asennekasvatus ja yrityksen brandin rakentaminen on jätetty hoitamatta.
On muuten harmillista, että tyttö ei edes antanut koko nimeään sitä kysellessäni, eikä esimiehensä nimeä. Lisäksi DNA:lla ei sivustolta löydy yhteyshenkilöiden/esimiesten yhteystietojakaan.
Eli asiakas ei, ainakaan DNA:aan mielestä, ole enään tärkeä...suorastaan samantekevä ja vaivaava. Asiakas EI ole oikeassa on ilmeisesti tämän yrityksen ajatus.
HUH HUH - sanon minä. SURULLISTA.
DNA:n asiakaspalvelu mykistävän huonoa!
4
202
Vastaukset
- onnenkeksit
tasan eivät käy onnen lahjat. mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia DNAn kanssa ja vuosia ollut kaikki liittymät DNAlta.
- kalimero-
olen ollu 2 v asiakas homma hoitiunu
- soittanu
Tässä taas esimerkki mitä ei pidä tehdä ,jos haluaa liittymästä eroon pitää irtisanoa se! Liittymän lopettaminen ei ole sama asia eikä sulkeminen.
- ByeByeSekoilevaLaskutus
Eipä se muillakaan operaattoreilla ole sen paremmin.
Alkujaan olin Soneran tyytyväinen asiakas. Vaihdoin Elisaan, kun tuli älypuhelimet. Laskutus mätti ja pahasti. Vaihdoin takaisin Soneraan. Laskutus mätti ja pahasti.
Lisäksi palattuani Soneralle, n. 3 kk palaamisen jälkeen alkoi Elisalta tulla viestejä, että "Kiitos liittymän avauksesta!" Ikävä selvitellä molemmille operaattoreille, että en ole vaihtamassa asiakkuuttani takaisin Elisaan. Sonera ihmetteli Elisan toimitaa. Elisa sanoi, että varmaan ovat lähettäneet tietoja väärään numeroon.
Nyt olen päättänyt, että minusta tulee huoleton prepaid-asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam17211524Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu506489Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö864775Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644567K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon834515Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754082Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863514
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183366