DNA:n asiakaspalvelu mykistävän huonoa!

asiakaspalvelua

DNAn asiakaspalvelu ei todellakaan toimi! Olen lopettanut liittymän nyt ainakin kolmeen kertaan ja vasta (toivon todella!!) tällä viimeisellä kerralla se onnistui???. Ensimmäinen kerta ei suoranaisesti ollut DNA:an vika vaan Gigantin, josta uusi eri firman liittymä minulle myytiin. Tuolloin minulle vakuutettiin, että allekirjoittamani paperi riittää niin DNA:aan liittymän lopettamiseen, että uuden liittymän avaamiseenkin...eli kaikki hoituu helposti. Näin ei kuitenkaan ollut! Tällä kohtaa tulisi niin DNA:an kuin Gigantinkin hoitaa yhteispelinsä kuntoon!

Tämän jälkeen minulle tuli kuitenkin soittoja DNA:sta...Nyt kun olin siirtynyt/siirtymässä uuden operaattorin alle, yllättäen minulle tarjottiinkin DNA:lta paljon edullisempaa liittymää....harmi, mutta myöhässä ja samanhintainen kuin kilpailijallaan. Samassa yhteydessä totesimme, että liittymää ei oltukaan irtisanottu, joten teimme sen sitten siinä samalla ja myyjä vakuutti, että asia on loppuun käsitelty ja liittymä nyt irtisanottu. Mutta kuinkas ollakaan!!! Sain uuden normaalin kuukausimaksun, jossa ei ollut mitään loppulaskuun viittaavaa ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa tyttö yllimielisesti totesi, että voi voi ei ole irtisanottu. Hänen käyttäytymisensä oli sen kaltaista, että jokainen asiakas olisi kokenut olevansa huijari. Hän oli tyttönen, jonka asiakaspalvelu oli juuri niin ylimielistä, joka vahingoittaa yritystä itseään. Toisaaltahän kyllä lupasi hoitaa laskuasian ja katsoa mikä on loppulasku. Kyse ei olekaan siitä, etteikö vahinkoja sattuisi kaikille ( asian aiempi hoitamattomuuskaan heidän päässään ei ollut hänen syytään) ja eikö asioita voitaisi hoitaa, mutta pikemminkin olen huolissani asiakaspalvelun tasosta ja asiakkaan kohtaamisesta sekä käsittelystä. Jos itse esimiehenä kuulisin oman työntekijäni toimivan kuten hän, antaisin lähtöpassit samoin tein ja kovan koulutuksen koko asiakaspalveluporukalle yhteistyökumppaneita myöten. Nyt jäi tunne, että asioiden hoito, asennekasvatus ja yrityksen brandin rakentaminen on jätetty hoitamatta.

On muuten harmillista, että tyttö ei edes antanut koko nimeään sitä kysellessäni, eikä esimiehensä nimeä. Lisäksi DNA:lla ei sivustolta löydy yhteyshenkilöiden/esimiesten yhteystietojakaan.
Eli asiakas ei, ainakaan DNA:aan mielestä, ole enään tärkeä...suorastaan samantekevä ja vaivaava. Asiakas EI ole oikeassa on ilmeisesti tämän yrityksen ajatus.
HUH HUH - sanon minä. SURULLISTA.

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenkeksit

      tasan eivät käy onnen lahjat. mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia DNAn kanssa ja vuosia ollut kaikki liittymät DNAlta.

    • kalimero-

      olen ollu 2 v asiakas homma hoitiunu

    • soittanu

      Tässä taas esimerkki mitä ei pidä tehdä ,jos haluaa liittymästä eroon pitää irtisanoa se! Liittymän lopettaminen ei ole sama asia eikä sulkeminen.

    • ByeByeSekoilevaLaskutus

      Eipä se muillakaan operaattoreilla ole sen paremmin.

      Alkujaan olin Soneran tyytyväinen asiakas. Vaihdoin Elisaan, kun tuli älypuhelimet. Laskutus mätti ja pahasti. Vaihdoin takaisin Soneraan. Laskutus mätti ja pahasti.
      Lisäksi palattuani Soneralle, n. 3 kk palaamisen jälkeen alkoi Elisalta tulla viestejä, että "Kiitos liittymän avauksesta!" Ikävä selvitellä molemmille operaattoreille, että en ole vaihtamassa asiakkuuttani takaisin Elisaan. Sonera ihmetteli Elisan toimitaa. Elisa sanoi, että varmaan ovat lähettäneet tietoja väärään numeroon.

      Nyt olen päättänyt, että minusta tulee huoleton prepaid-asiakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe