DNA:n asiakaspalvelu mykistävän huonoa!

asiakaspalvelua

DNAn asiakaspalvelu ei todellakaan toimi! Olen lopettanut liittymän nyt ainakin kolmeen kertaan ja vasta (toivon todella!!) tällä viimeisellä kerralla se onnistui???. Ensimmäinen kerta ei suoranaisesti ollut DNA:an vika vaan Gigantin, josta uusi eri firman liittymä minulle myytiin. Tuolloin minulle vakuutettiin, että allekirjoittamani paperi riittää niin DNA:aan liittymän lopettamiseen, että uuden liittymän avaamiseenkin...eli kaikki hoituu helposti. Näin ei kuitenkaan ollut! Tällä kohtaa tulisi niin DNA:an kuin Gigantinkin hoitaa yhteispelinsä kuntoon!

Tämän jälkeen minulle tuli kuitenkin soittoja DNA:sta...Nyt kun olin siirtynyt/siirtymässä uuden operaattorin alle, yllättäen minulle tarjottiinkin DNA:lta paljon edullisempaa liittymää....harmi, mutta myöhässä ja samanhintainen kuin kilpailijallaan. Samassa yhteydessä totesimme, että liittymää ei oltukaan irtisanottu, joten teimme sen sitten siinä samalla ja myyjä vakuutti, että asia on loppuun käsitelty ja liittymä nyt irtisanottu. Mutta kuinkas ollakaan!!! Sain uuden normaalin kuukausimaksun, jossa ei ollut mitään loppulaskuun viittaavaa ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa tyttö yllimielisesti totesi, että voi voi ei ole irtisanottu. Hänen käyttäytymisensä oli sen kaltaista, että jokainen asiakas olisi kokenut olevansa huijari. Hän oli tyttönen, jonka asiakaspalvelu oli juuri niin ylimielistä, joka vahingoittaa yritystä itseään. Toisaaltahän kyllä lupasi hoitaa laskuasian ja katsoa mikä on loppulasku. Kyse ei olekaan siitä, etteikö vahinkoja sattuisi kaikille ( asian aiempi hoitamattomuuskaan heidän päässään ei ollut hänen syytään) ja eikö asioita voitaisi hoitaa, mutta pikemminkin olen huolissani asiakaspalvelun tasosta ja asiakkaan kohtaamisesta sekä käsittelystä. Jos itse esimiehenä kuulisin oman työntekijäni toimivan kuten hän, antaisin lähtöpassit samoin tein ja kovan koulutuksen koko asiakaspalveluporukalle yhteistyökumppaneita myöten. Nyt jäi tunne, että asioiden hoito, asennekasvatus ja yrityksen brandin rakentaminen on jätetty hoitamatta.

On muuten harmillista, että tyttö ei edes antanut koko nimeään sitä kysellessäni, eikä esimiehensä nimeä. Lisäksi DNA:lla ei sivustolta löydy yhteyshenkilöiden/esimiesten yhteystietojakaan.
Eli asiakas ei, ainakaan DNA:aan mielestä, ole enään tärkeä...suorastaan samantekevä ja vaivaava. Asiakas EI ole oikeassa on ilmeisesti tämän yrityksen ajatus.
HUH HUH - sanon minä. SURULLISTA.

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnenkeksit

      tasan eivät käy onnen lahjat. mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia DNAn kanssa ja vuosia ollut kaikki liittymät DNAlta.

    • kalimero-

      olen ollu 2 v asiakas homma hoitiunu

    • soittanu

      Tässä taas esimerkki mitä ei pidä tehdä ,jos haluaa liittymästä eroon pitää irtisanoa se! Liittymän lopettaminen ei ole sama asia eikä sulkeminen.

    • ByeByeSekoilevaLaskutus

      Eipä se muillakaan operaattoreilla ole sen paremmin.

      Alkujaan olin Soneran tyytyväinen asiakas. Vaihdoin Elisaan, kun tuli älypuhelimet. Laskutus mätti ja pahasti. Vaihdoin takaisin Soneraan. Laskutus mätti ja pahasti.
      Lisäksi palattuani Soneralle, n. 3 kk palaamisen jälkeen alkoi Elisalta tulla viestejä, että "Kiitos liittymän avauksesta!" Ikävä selvitellä molemmille operaattoreille, että en ole vaihtamassa asiakkuuttani takaisin Elisaan. Sonera ihmetteli Elisan toimitaa. Elisa sanoi, että varmaan ovat lähettäneet tietoja väärään numeroon.

      Nyt olen päättänyt, että minusta tulee huoleton prepaid-asiakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      212
      3946
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      64
      2508
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      392
      2326
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2243
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1267
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

      Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1196
    10. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1146
    Aihe