220hv Sportline Superb etuveto ei lähde minnekkään

automot

Mites se nyt taas näin menee? Nelivetoinen neliovinen ns. sport-coupe ei saa mitään eroa aikaan paikaltaan lähdössä saman tehoiseen takavetoon verrattuna ja 0-50 km/h ei juurikaan eroa edes 80hv tehottomampaan takaveto-farkkuun verrattuna. Hauskinta on, että itse olen kokeillut ja todennut että Mersullakin nuo mittaustulokset saa aikaiseksi ihan perinteisellä jarrulta kaasulle menetelmällä kun Audilla on kaikenmaailman "launch control" toimintoja yhdistettynä S-tronic vaihteistoon, joita myös toimittajat käyttävät saadakseen parhaan mahdollisen kiihtyvyystuloksen. Sitten on vielä kaiken lisäksi se nelivetoisten Audien perinteinen puskemistaipumus ja ohjauksen ongelmat, kun takavetoisen ohjaus vain toimii tarkemmin ja ovat ketterämpiä.


2017 Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 220hv (etuveto-DSG):

0-50 km/h: 3,3s
0-100 km/h: 7,7s
80-120 km/h: 4,6s

2009 Mercedes E350 cdi farmari 231hv (automaatti takaveto):

0-50 km/h: 2,4s
0-100 km/h: 7,0s
80-120 km/h: 4,7s

2012 Audi A7 3.0 TFSI 310hv (S-tronic neliveto):

0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 6,0s
80-120 km/h: 3,9s

2012 BMW 535iA farmari 306hv (automaatti-takaveto):

0-50 km/h: 2,2s
0-100 km/h: 5,9s
80-120 km/h: 3,8s

http://www.autobild.de/artikel/bmw-530d-gt-gegen-mercedes-e-350-cdi-t-1008587.html

http://www.autobild.de/artikel/5er-touring-a7-cls-shooting-brake-test-3684622.html

66

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoilunYtimessäJihuu

      Taas kortiton teinipoika on kuolannut 0-100 kiihtyvyyksiä, hihii mikä lapsi.

    • automot

      Toisalta varmaan mukava tietää, että edes 350 hv 2008 Audi A8 4.2 FSI quattro ei ole mikään kovin suorituskykyinen, vaikka monet A8 pellet luulevat niin tuunatusta häkkipihan vankkuristaan. Lisäksi näillä kädettömillä on ongelmana se, että he eivät pääse nelivedollaan edes näihin toimittajien mittaamiin tuloksiin.

      Ylläolevaan kommenttiin voisin vielä sanoa, että minkälaisista autoista sinulla on ajokokemusta? Mikä on viimeisin ajamasi aito urheiluauto (ei siis mikään RS Skooda)?

      Audi A8 4.2 FSI 350hv (2008) neliveto:

      0-50 km/h: 2,4s
      0-100 km/h: 6,5s
      80-120 km/h: 4,1s

      Vuoden 1992 M-B 500E klassikolla jättää tuon seisomaan, vaikka autossa vanha hidas automaatti ja auto testattu käytettynä 2013:

      0-50 km/h: 2,7s
      0-100 km/h: 6,1s



      http://www.autobild.de/artikel/test-bmw-740i-audi-a8-4.2-fsi-mercedes-s-450-808470.html

      http://www.autobild.de/klassik/artikel/mercedes-500-e-4333141.html

      • hehhhaha

        Siinä jää


      • asiahan.ei.mulle.kuulu

        Lieneekö tuollakaan mitään merkitystä maailmankaikkudessa?


    • länsiautoman

      skeidoja on tosiaan kiva kyykytellä

    • AikuistenOikeasti

      JOS vaikka kortiton teinipoika lukisi uusimman Suomen Auto Bildin ja koeajon Sportline Superbista. Eikö Auto Bild ole skodakriittinen? Hyvä, koska nyt skodakriitikolle on ihan suomen kielellä faktaa autosta, jossa "ei moitittavaa".

      • peooror

        Ei moitittavaa ei tarkoita että se ritsa olisi ajo-ominaisuuksiltaan upea kuten ketterät takavedot.

        Tuntuu varmaan hyvältä kun yrität ylimielisesti polkea valoista sitä etuvetoista ritsaa ja tehottomampikin takaveto voisi työntää vauhtia kun olet siinä jaloissa pyörimässä.


      • AikuistenOikeasti
        peooror kirjoitti:

        Ei moitittavaa ei tarkoita että se ritsa olisi ajo-ominaisuuksiltaan upea kuten ketterät takavedot.

        Tuntuu varmaan hyvältä kun yrität ylimielisesti polkea valoista sitä etuvetoista ritsaa ja tehottomampikin takaveto voisi työntää vauhtia kun olet siinä jaloissa pyörimässä.

        "yrität ylimielisesti polkea valoista sitä etuvetoista ritsaa "????

        Suosittelen, että käyt kertomassa näistä tuntemuksistasi jollekin ammattilaiselle. Ei siis autoalan ammattilaiselle, vaan terveydenhuoltoalan.

        Ota tämä ystävällisenä neuvona, ei vittuiluna. En ole ystäväsi, ei sinne päinkään, mutta olen huolestunut synkistä ajatuksistasi yhteisön kannalta.


      • TOTUUDEN_AIKAKAUSI
        AikuistenOikeasti kirjoitti:

        "yrität ylimielisesti polkea valoista sitä etuvetoista ritsaa "????

        Suosittelen, että käyt kertomassa näistä tuntemuksistasi jollekin ammattilaiselle. Ei siis autoalan ammattilaiselle, vaan terveydenhuoltoalan.

        Ota tämä ystävällisenä neuvona, ei vittuiluna. En ole ystäväsi, ei sinne päinkään, mutta olen huolestunut synkistä ajatuksistasi yhteisön kannalta.

        Skoda on iljettävä lintta, ei se ole katsojan vika jos se iljettää.


      • jhgfbn

        lähe viivalle vai onko rs jo sinut kyykytäny haaaaaaaaaaaaaaaa


      • ei-skodailija
        peooror kirjoitti:

        Ei moitittavaa ei tarkoita että se ritsa olisi ajo-ominaisuuksiltaan upea kuten ketterät takavedot.

        Tuntuu varmaan hyvältä kun yrität ylimielisesti polkea valoista sitä etuvetoista ritsaa ja tehottomampikin takaveto voisi työntää vauhtia kun olet siinä jaloissa pyörimässä.

        Hauskaa tässä on toki, että on hosupojan EDESSÄ säätämässä menoa. Tilanne on sen verran herkullinen, että minäkin kytken start-stop -automatiikan päälle ja vaihteiston kompuutterin E-asetuksiin, kun taakse tulee ilmeinen hosupoika ja vastaantulevien kaista on täynnä.


    • Takavetoeitätäpäivää

      Suomessa on joka toinen päivä vuodesta tie märkä/kostea/luminen tai on vaan kylmä jolloin rengas ei pidä koska kylmä kovettaa kumia. No mutta tosiaan testiolosuhteita ja testikuskeja ei muutenkaan ole liikenteessä saatavilla kovinkaan usein. Neliveto on täysin omassa luokassaan liikennevalolähdöissä. Takavetokin sutii jopa kuivalla. Oli hyviä noi vertailut audi RS6 ja takavetoinen E63amg takaveto. Vaikka audissa oli vähemmän tehoa se vei takavetoista mersua ulivoimaisesti viivalla ja radallakin. Googlaa noilla automalleilla ihan youtubesta niin näet ettei takaveto pärjää nelivedolle radallakaan. Normiliikenteessä nelivedon tuomaa "kiskoilla" tuntumaa ei takaveto tarjoa eikä valoista ole varsinkaan edes tien olless kostea yhtään mitään jakoa. Takaveto todellisuudessa sutasee vielä kun nelivetoinen audi on jo 50kmh nopeudessa. Näin käytännössä kävi testissä E63 ja RS6 ja tie oli kuiva.

      • automotive.data

        Kun ei sinulla ole kokemusta niin et tajua, että muutamilla kikoilla takaveto lähtee kuin nelivetokin kuivalla. Miksi Audin nelivedoissa aina kritisoidaan puskemistaipumusta, epätarkkaa ohjausta ja takavetoiset vievät pisteet ajamisen nautinnossa?

        Suomessa ei todellakaan ole joka toinen päivä tie märkä/kostea/luminen ellet sitten asu jossakin Inarin perämetsässä. Oletko muuten se sama jannu, joka on omistanut C350 Mersun, SLK:n, BMW Z3 M ja Porschen 911?

        Huvittavaa sinansä, että et tiennyt noista autoista mitään ja kirjoitustaitokin on ala-asteen kuudesluokkalaisen tasolla. Olet takuuvarmasti oikea menestyjä!


      • Kylllläkyllä

        Kyllä olen sama ja omistanut nuo kaikki. Bemarist repesi perä ja kone hajosi lopulta vesiletkun rikkouduttua, 911 oli ims ja rms remppaa ja muuta vikaa. Mersu oli muuten ainoa viaton. Kokemusta on noista eikä niistä mikään lähde kuten tehokas neliveto edes kuivalla.


      • Eeiiiiei
        Kylllläkyllä kirjoitti:

        Kyllä olen sama ja omistanut nuo kaikki. Bemarist repesi perä ja kone hajosi lopulta vesiletkun rikkouduttua, 911 oli ims ja rms remppaa ja muuta vikaa. Mersu oli muuten ainoa viaton. Kokemusta on noista eikä niistä mikään lähde kuten tehokas neliveto edes kuivalla.

        Kyllä olen sama ja omistanut nuo kaikki. Ocust repesi perä ja kone hajosi lopulta vesiletkun rikkouduttua, Superb oli ims ja rms remppaa ja muuta vikaa. Favorit oli muuten ainoa viaton. Kokemusta on noista eikä niistä mikään lähde kuten tehokas neliveto edes kuivalla.


      • walehtelija

        Tosi on


      • öllöme

        Ei ole oelodlld


    • maatilanpeltokone

      Minusta skodan hevosvoimat ovat lähinnä hevosen rieruja. Haisee ja pärisee. Tehoa ei ole juuri ollenkaan.

      • korjausehdotus

        pieruja tietenkin siis. painovirhepaholainen iski kesken tärkeän viestin!


    • voiNäitäLapsiaKouluunHet

      Nämä teinit ei sitten millään voi ymmärtää, että autojen valmistaja tekevät ja hakevat eri ominaisuuksia kuin toiset. Tuskin isoa perheautoa suunnitellaan teinien liikennevalokisoihin, vaan mukavan ja ripeään matkantekoon.

    • polkkupåöörä

      zkoodan köökyttää vaikka polkupyörällä

    • AutoPelle

      Yllättävän nopea tuo Superb. 4.6s 80-120 välillä. Kertoo siitä että voimaa on oikeasti.

      Onko tuo autojen jotka eivät ole kenenkään meistä suunittelemia tai raktentamia, laittaminen rinnakkain juupas-eipäs tarkoituskessa joten aikuista käytöstä?

      Noita on mielenkiintoista verrata mutta siinäpä se. Jokainen jolla on joutilasta rahaa voi ostaa millaisen haluaa. Ei kai siihen sen enempää ego-asioita tarvitse liittää.

      • janäin

        Kerrotaan sinulle myös siitä, että Superb 2.0 tsi sedan on 300kg kevyempi kuin E350 diesel farmari


      • bämäri

        ooko tosissas juntti sieltä taka hikiältä. bmw bmw bmw bmw bmwbmw bmw.nyt sytty öljynpaineen varotus valo.bmw bmw bmw bmw bmw bmw bmw


      • kivakurvitel

        Bömäääril


    • autosinnöööri

      Aika naurettava toi kqlmeraajaarakki väite että etuveto etenis umpihangessa AWD:tä paremmin

      • tötsät

        Ja mites etenee vasta ja sivu tuulessa, skodat?


      • KQLMEKAKARAAJARAKKI

        Milloin olen semmoista? Vaan YKSPYÖRÄVETONEN kylläkin etenee umpihangessa paremmin kun paraskaan nelikko(mikä tahansa enduro) vaan se on toinen juttu 😊


      • MikaOjantauss
        KQLMEKAKARAAJARAKKI kirjoitti:

        Milloin olen semmoista? Vaan YKSPYÖRÄVETONEN kylläkin etenee umpihangessa paremmin kun paraskaan nelikko(mikä tahansa enduro) vaan se on toinen juttu 😊

        Et näemmä ole koskaan nelkkua ajanut, ei etuvetoa voi edes verrata nelkun ajo-ominaisuuksiin.
        Köyhät on köyhiä piste.


      • ei-purjehtija
        tötsät kirjoitti:

        Ja mites etenee vasta ja sivu tuulessa, skodat?

        Vasta etenee liki samalla tavalla kuin vihta.
        Sivun ollessa tuulessa voi olla kyse myös laitamyöstäisestä. Tai laitavastaisesta.


    • automotives

      Mersussa voi lisäksi käyttää hold-toimintoa myös paremman paikaltaanlähdön saamiseksi. Audin ja muiden Vag-tuotteiden elektroninen paikallaanpitoavustin taas on hidas reagoinnissa, huomaa myös selvän nykäyksen lähdössä kun avustin irrottaa. Uudempien 2010-luvun Mersuissa on hold-assist, Mersun jarrupolkimella aktivoitava hold sallii pienen kierrosten noston ennen kuin irrottaa ja takavetoinen Mersu ampuu horisonttiin. Tämä tiedoksi varsinkin sille yhdelle kädettömälle pojulle joka mainostaa että on ollut Porschea, Mercedes C350 ja Bmw Z3 M. En usko pelleä kyllä pätkääkään.

      • Vielälisäysss

        Tänään juuri kyykytin tikkurilassa takavetoisen 328i bemarin uutta koppaa mutta ei facelift eli 245hv version. Audi a4 tfsi quattro oli salamana 50kmh vauhdissa kun kuulin bemarin sutivan märällä tiellä. Olis siinä isot vanteet varmaan 20 tuumaa kun mulla vaan 17 mutta niin vaan jäi sinne takaveto. Eikä tarvinnu edes lähteä kaasu/jarru tavalla:) ja ihan totta on mitä puhun noista autoista.


      • MikaOjantauskii

        Quattro kyllä toimii kuin ihmisen mieli varsinkin talvella, bemarilla ei ole mitään sanomista siihen, bemarissa on kyllä potkua mutta se auto on jäänyt suunnittelussa puolitiehen.


    • Haluaisin yhdenkin päivän jolloin VV-konserni ei ois kusettanu suomalaisia juntteja.

      • trollailaa-----

        toyota trolli väärällä palstalla ANTAUTUMASSA LEXUKSEN HUONOISTA AJO OMINAISUUDESTA. trölli .mika ojantaus. kaveri myös riekkuu muilla palstoilla puhumassa paskaaa, näin toimii trolli...


    • Uskon.puutetta.uskon

      Mikähän siinä on että skodakriitikolle eivät ne "faktat" riitä, vaan vasta-argumentin esittäjää on pakko haukkua vaikkpa kädettömäksi ja pojaksi?

      • totuusmies_

        Mikähän siinä on että RS-pojulle eivät ne "faktat" riitä, vaan vasta-argumentin esittäjää on pakko haukkua vaikkapa mielisairaaksi tai syrjäytyneeksi?


    • automotive.data

      Miltäpä tuntuu kun Mersun uusi E350d (258hv) mitattiin takavetoisena Saksan viimeisimmässä Autobildissä:

      M-B E350d A (takaveto/automaatti/258hv):

      0-50 km/h: 2,0s
      0-100 km/h: 5,8s

      PS. E350d on aavistuksen heikompi teho/paino-suhde kuin etuvetoisessa "muka sporttisessa" Octavia RS TSI sirkusmobiilissa, jota ei saa edes viritettynä liikahtamaan tuohon malliin etuvedon heikkouksista johtuen.

      • Nelivetovoittais

        Mitenkäs tällä hetkellä kun tie on märkä? Muista että nuo mittaukset mitä luet on testiolosuhteissa lämpimillä ja hyvillä renkailla oikealla säällä:) on ihan eri asia tuolla tienpäällä tuota kokeilla. Nelivetona jos olisi tuo aika niin menisi sateella ja myös talvirenkailla(kitkoilla) myös saman.


      • mbjhhvuvgu

        mersu on nykyään ruostuva kippo. joita ei kukaan osta vai ostaako näytä faktaa.hiiiiiiiiiiiiii.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaruostuva kippo.hööööööööööööööööööööö


    • skodanvastustaja

      sportlinet on tarkoitettu korrektisti sanottuna "lapsenmielisille"

      • joiuy

        äitis on vasten mielinen.huh ja huhuh


    • SimplySlower

      Kyllä noissa parin tonnin painoisissa saksalaisissa losseissa pitäisi olla moottoritehot tuplana jotta ne kiinnostaisi muitakin kuin lippisteinejä tai kauluspaita-setiä.

      Rs-skoota on kuin kondomi herättäjä juhlilla: monet on siitä kuulleet mutta kukaan ei ilkeä käyttää.

      • turbopotkuu

        just näise onki :)


    • Ei nuo skootat tule ikinä olemaan ripeitä kulkupelejä. Hevoskärryjä ja kaalia kuskataan niillä.

    • hehhhahahahha

      Jaloissahan nii skodat pyörii

    • leeegöö

      Tsi paska mopo

    • Siinäsitäon
      • Nelikonylivoimaa

        0-50kmh tuo päälle 200 heppanen b8 audi menee siis 2,2sek ihan testatusti. Taitaa uusi mennä jo tasan 2 sekuntia ainakin. On ne nopeita eikä nuo tehokkaammat takavedotkaan pääse helpolla samaaan.


      • automotives

        2009 M-B E350 CDI Automaatti (230hv) takaveto:

        0-50 km/h: 2,2s
        0-100 km/h: 6,7s

        2010 Audi A6 3.0 tdi quattro Automaatti neliveto (240hv):

        0-50 km/h: 2,7s
        0-100 km/h: 7,6s

        Miten saman painoinen ja hieman tehokkaampi neliveto jää jo 0-50 km/h lähdössä takavetoiselle kuin tikku paskaan? Mersu on lisäksi helppo lähettää liikkeelle hold-järjestelmää apua käyttäen, sinullahan ei ole metriäkään näistä kokemusta eikä osaamista kuinka näitä järjestelmiä käytetään ja lähetetään takaveto helposti tehokkaasti liikkeelle.

        Nelivetoinen Audi muutenkin ajettavuuspisteissä ja myös koko vertailussa takavetoisten Bemarin 530dA ja Mersun E350 CDI.

        Tästä linkistä voit lukea ja katsoa mittaustulokset jos amiksella kielitaito riittää:

        http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf


      • automot

        Ei audipojulla olekaan paskaakaan ajokokemusta, muka on V6 Mersuja, Porscheja ja BMW M-divisioonan tuotteita monia omistanut eikä osaa käyttää eri autojen perusfuntioita, vaan täällä sulle pitää niiden spesifi toiminta esim. Mersun Hold-lähtöjärjestelmän kohdalla tulla kertomaan. Kielitaitokin on apinan tasolla. Varmasti todellinen menestyjä siis ja uusi A4 TFSI kuulemma on pihassa. Onko kyseessä vieläpä amisten himoitsema Audin mielikuvitusmallisto?


      • universumintärkein

        Onpas tärkeä juttu


      • Nautintästäää
        automotives kirjoitti:

        2009 M-B E350 CDI Automaatti (230hv) takaveto:

        0-50 km/h: 2,2s
        0-100 km/h: 6,7s

        2010 Audi A6 3.0 tdi quattro Automaatti neliveto (240hv):

        0-50 km/h: 2,7s
        0-100 km/h: 7,6s

        Miten saman painoinen ja hieman tehokkaampi neliveto jää jo 0-50 km/h lähdössä takavetoiselle kuin tikku paskaan? Mersu on lisäksi helppo lähettää liikkeelle hold-järjestelmää apua käyttäen, sinullahan ei ole metriäkään näistä kokemusta eikä osaamista kuinka näitä järjestelmiä käytetään ja lähetetään takaveto helposti tehokkaasti liikkeelle.

        Nelivetoinen Audi muutenkin ajettavuuspisteissä ja myös koko vertailussa takavetoisten Bemarin 530dA ja Mersun E350 CDI.

        Tästä linkistä voit lukea ja katsoa mittaustulokset jos amiksella kielitaito riittää:

        http://bmwfinancialservices.pt/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/allfacts/_pdf/AuBi10_11_022-029_5er_Vergleich.pdf

        Paperilla on se mitä on paperilla. Tuolla tien päällä ei ole testiolosuhteita joissa takaveto ainoastaan pärjää jos aina sieläkään. Neliveto toimii myös oikeasti vaivatta. Neliveto jyrää talvirenkaillakin, lumella tai vaikka ihan märällä pinnalla kesärenkailla. Miten takaveto voikaan aina melkeen jäädä nelivedolle kuin tikku paskaan vaikka nelivedossa olisi vähemmän hevosvoimia tai huonompi kiihtyvyys paperilla eli testiolosuhteissa?


      • RS-pojulit
        Nautintästäää kirjoitti:

        Paperilla on se mitä on paperilla. Tuolla tien päällä ei ole testiolosuhteita joissa takaveto ainoastaan pärjää jos aina sieläkään. Neliveto toimii myös oikeasti vaivatta. Neliveto jyrää talvirenkaillakin, lumella tai vaikka ihan märällä pinnalla kesärenkailla. Miten takaveto voikaan aina melkeen jäädä nelivedolle kuin tikku paskaan vaikka nelivedossa olisi vähemmän hevosvoimia tai huonompi kiihtyvyys paperilla eli testiolosuhteissa?

        Ai nytkö se neliveto kelpaakin?

        Niidenhän piti olla ihan turhia?


    • vaallee

      Skoda pyörii aina jaloissa

      • Mukava tapa vituttaa sinua?


    • Billyjones

      2017 Dodge Challenger SRT Demon (840hv) takaveto

      0-100 km/h: 2,3s

      Skoda, Audi, Mersumiehet; repikää tästä.

      • en.tajua

        Mut RS:hän piti olla kaikkein nopein?

        Eihän se nyt näin voinut mennä, en tajuu?


    • Jonnein_hoitola

      Tää ketju onkin kaikkeinJonnein lohkomisketju. Hyvin on autolehdet luettu... niin juu! Tuolviisiin ne juopotkin kerskuu kuppiloissa ja välillä ottaa maaottelua.

    • RS-palsta

      RS-pojut etsii lehdistä joidenkin kiihtytysautojen lukemia että voivat perustella miksi joku Superb etuveto on maailman nopein auto.

      Eipä toi vagarenakaan juuri ole parempi. Koko palsta on olemassa käytännössä vain RS ocun kuolaamista varten.

      • Silmä_kädessä

        Minkähän laatuisesta lukihäiriöstä onkaan kyse?


      • niskavamma.kaikille

        Tilanne olisi parempi, jos mainitsemasi lehdet kirjoittaisivat hidastuvuusautoista. Kaduilla voitaisiin näyttää kuinka nopeasti saadaan pysäytettyä valoihin ja takana liian lähellä ajanut täräyttämään persauksiin.


    • rs-kyykyttäjä

      On mahtavaa kyykytellä skeidoja. Se on hauska huvi aina kun skoda luulee olevansa nopeampi ja ottaa valoissa sen ohituskaistapaikan. Sinne jää katsomaan lähdössä perävaloja

    • Mitä väliä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe