Kuuma sian verimakkara

Gurmee

Kuka täysin järjissään oleva ihminen voi syödä kuumaa sian verta?

19

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onmaistunutttt

Aikas hyvin on maistunut esim mitä Tapola valmistanut ja siinä sivussa iso omaisuus, sehän sinua ketuttaa.

• musta.on.kallistunut

Kyllä paikallisesti pitäisi kilpailija olla. Miksi makkaranvalmistajat eivät edes yritä?

• ÅboAb

Kaikkein turkulaisin makkara on rusinamakkara, jonka asemaa voisi verrata tamperelaisten mustamakkaraan. Rusinamakkara nautitaan yleensä lämpimänä ja sen seuraksi sopii puolukkahillo. Rusinamakkara sisältää ohrasuurimoita, sianlihaa ja -maksaa sekä sipulia. Sen maun salaisuus piilee kuitenkin sen hillityssä ja charmikkaassa makeudessa, joka syntyy rusinoiden ja siirapin yhdistelmästä.

Lopullisen sinettinsä rusinamakkara saa maustepippurista, valkopippurista ja suolasta. Rusinamakkaran täyte muistuttaa erehdyttävästi maksalaatikkoa ja sanotaankin, että tämä vahvasti mielipiteet jakava ruoka on saanut alkunsa siitä, kun ylijäänyttä makkaran täytettä on kipattu Aurajokeen.

• kldsjflskgj
        musta.on.kallistunut kirjoitti:

Kyllä paikallisesti pitäisi kilpailija olla. Miksi makkaranvalmistajat eivät edes yritä?

Kilpailijoita on ollut. Eivät pärjänneet.

• gfghfgfgfg
        musta.on.kallistunut kirjoitti:

60 luvulla tammelantori oli täynnä eri makkaran valmistajia,pieniä koppeja,sen ajan makkara oli täysin eri tavaraa,rasvaisen hyvää.Tämän paivän mustis on irvikuva oikeasta mustamakkarasta.Kun joku rupeisi valmistamaan sitä oikeita mustaa niin kylä maistuisi.Rasvaista ja todella epäterveellistä,kai.?

• mustamhinta

Eihän mustanmakkaran hintakaan aikoinaan hirvittänyt.

• odotan-

Lupaan ostaa kokeeksi jos valmistat omaa lajiketta. Vaihtoehdot käyvät joskus, lukuunottamatta turkulaisten varsin epäilyttävää makkaraa. Miksi et kauhistellut kuoren materiaalia.

• tampereen.juntit

Tamperelaiset vampyyrit imevät kaiken sonnan mitä heidän eteensä kippaa. Ei haittaa vaikka olis mimmosta moskaa. Hyvin maistuu ja ripuli lentää.

• Arauhanen

Turkulaiset , te sentään yritätte työntää uuden makkaran markkinoille. Pisteet siitä.

• tampereen.juntit
        Arauhanen kirjoitti:

Turkulaiset , te sentään yritätte työntää uuden makkaran markkinoille. Pisteet siitä.

Hei tamperelainen, en ole turkulainen. Katsos sonnan syöminen ei kuulu tapoihini, vaikka olisin mistä kotoisin.

• kukkolaulaa

Juudas.

• vegaaniriehuuu
        tampereen.juntit kirjoitti:

Hei tamperelainen, en ole turkulainen. Katsos sonnan syöminen ei kuulu tapoihini, vaikka olisin mistä kotoisin.

Jahas vegaani taas soittaa poskeensa voi voi kun ei Tampereen herkku mustamakkara maistu hänelle, nooh me syödään ja valmistaja saa rahnua, sehän vegaania ärsyttää että muuttuu vihreäksi buuuaaah buuaaah kiäh kiäh buuuuaaahhh

• skunkanansie

Työnnetäänhän verilättyjäkin markkinoille ja hyvin ne kelpaavat ihmisille. Aloittaja vaan provoilee.

• 4shit

Kannattaa pysyä afrikan puolella jos hirvittää.

• NäinOnNärhenMunat

Voi juku mikä lauantai! WEEEHHEEE!!

• NäinOnNärhenMunat

Piti sitten varastaa nimimerkki kun ei omaa keksi...

• äitiiii

Ruaahhh!!

😂😂😂😂

• NäinOnNärhenMunat

Nyt jo provo pelleilee mun nimimerkillä. Minä olen se aito jamoikea homo.

• Anonyymi

Suomi on täynnä monia upeita perinnemakkaroita, mutta valitettavasti lihajalostus ja teurastamoalojen keskittymiset, ovat kauppaketjujen myötävaikuttamina, torpanneet monien laatutuotteiden mahdollisuudet nykyisien kauppojen tiskeiltä ja valikoimista. Mustamakkara on eräs puhtaimmista tuotteista lihajalostuksen alalla. Vain yksi E-koodi on todellinen harvinaisuus tämän päivän lihajalostetuotteissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90