Hahahahahahahahah Kalakukot voittaa Paskaran

WarAxe89

Tappara on ihan perseestä. Ilves pa pa pam!!!! ILVES!!!

22

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orange-

      Ja Velimatti Kusinainen menetti hermonsa ja hakkasi mailansa säpäleiksi niin että mailan palaset lensi katsojaa päähän. Lällälläääääääää!!!! Voi voi kun ei pojulla pää kestä häviämistä! :'-)

      • SiniOranssit

        Ei ollu kyllä katsoja eikä osunu päähän :DD:D Ja katoppas kuule 6 ottelun loppu, kuka sielä hakkaa mailansa säpäleiks ;);) Voi voi kun ei KALPAN pojulla pää kestäny häviämistä :DDDD:DDDDD:DDD


    • LietsunSheriffi

      Paskara on kahvara. Häh häh häh häh hähhäh hä hää häh!!!!

      • Multinikki-

        RAAAAAAAAH! PERKELE! SÄÄTÄNÄ!


    • JohnLord

      Savinainen on neiti joka työntelee Tapolan pötköä persuuksiin.

    • GoHabsGo

      Opetelkaaa nyt pelaamaan SAATANA! Vitun velliperseet te ootte mulle pari tonnia velkaa! Saunan taa tollanen luuserisakki pitäs viedä PERKELE! Voi HELVETTI kun on paha olo tapparan takia.

      • Paroni--

        Mä tuun kyl häiritteen Tappuran pelaamista lauantaina ja kannustaan Kalpaa Hakamettään. Kalja saatana!


    • WarAxe89

      Ainiin, kerran kävin Hakametsässä ja sain sinne heti elinikäsen porttikiellon joten en menekkään. Pitäkää rahanne.

    • WarAxe89

      Voihan mä silti tulla hallin ulkopuolelle vittuileen Tappara faneille. Toi Savinaisen riehuminen kyllä sataa Kalpan laariin ja lisäks Tapparalla on koko Suomi vastassa mediaa myöten.

    • WarAxe89

      Kaikki vihaa Tapparaa paitsi Tapparan fanit.

      • TampereenTappara

        Niin koska kaikki on niin katkeria Tapparan menestyksestä ;)


    • nääsnääsnääs

      kuumakalleSavinaiselta meni hermo kun ei kestä häviämistä eikä tainnut olla kovassa paikassa ekakerta, ilmankos hänta ei paljo maajoukkueessa ole nähty kun kyl se valmentajien tiedossa on...varmaa se oli mailan vika joten maila pillunpäreiks vaan, aikuinen mies helpottiko

    • huoltajahuoleton

      seuraavaan peliin tulee helpotusta kun tapparan koppiin tuodaan pöllejä ja kirves johon hävityn pelin jälkeen kuumakallet purkaa tuntojaan

    • hehehhih

      tappara on onneton joukkue. savinainen vetelee hameessa ja korkkareissa hallille kun on niin neiti itkupilli. ainii nehän tapolan kans neiteilee yhessä. miks tapparan pelaajat ei pelaa kaunoluistimilla kun on niin neitejä koko sakki. hahahaha kalpaaa kalpaaa!!!! voi sitä höpönassu savipäänaista kun menee vähä hermo pelii tuitui opettele pelaa :DD savi nainen nyt tajusin miks se on hameessa ja korkkareissa aina :Dd

    • WarAxe89

      Kusi-Matti Velinainen ottaa vielä vitosen tässä pelissä ja tappura häviää koko finaalisarjan . Tuun sitten tiistaina heitteleen Tapparan itkupilli faneja hallin ulkopuolella. Hähähähähähähähäh!!!!!

    • JypinMies

      Voitte lähtee heh,heh
      Syökee mättee kukkoo
      Kilpeläinen SULI TAAS

    • JypinMies

      Yleisö lähtee kotiin häppeemään vaikka peli kesken.
      Ruikulit pöksyissä. Kilpeläinen SULI JÄLLEEN.

      Konkurssi tulee. Lentokonekyyti peruttu.

    • JypinMies

      Jyppi ajoi Kalpan hapoille. Ei kestä kunto surffareilla.

    • JypinMies

      Kalpan kuuppa ei kestä. Kilpeläinen SULAA.
      Naatitaan...älä laakase...kiemuraa ensin myötähäpeää ja sitten vastahäpeää
      ja sitten oman maalin ympäri. Savolax surffia. Hupi-ukkoja.

    • JypinMies

      Mutaselle pitää antaa 2 ottelua penalttia. Sikatörkee.
      KalapanUkot surffaillu peräsuoli pitkällä kaahoillen koko
      kauden kuin päätön kalakukko. Nyt iski hapoille.Mänkee syömää kukkoo.

      • Paskahirmuinenkiisi

        Lentävä mätäkukko...


    • edwe

      Liian aikaisin juhli Ilves-fanit, kyllä Tappara kuitenkin voitti.

      Kalpalta toki hieno kausi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe