Saattaapi joku löytää jopa itsensä.http://www.kaleva.fi/videot/kaitafilmikooste-toppilansalmen-historiasta-laivoja-ja-nostokurkia-rannat-taynna/5940/
Historian havinaa oulun Toppilasta!
6
293
Vastaukset
- Toppilasta-aloittanut
Hieno filmi. Lähdin itsekin merelliseen elämään s.s.Velillä Toppilan satamasta.
Kävin takavuosina usein Oulussa ja monesti ajelin Toppilansaarella katselemassa silloin vielä pystyvän olevan siilon suuntaan. Sieltä matkani alkoi.
Kiitos filmistä.- Aikaentineneienääpalaa
Kiitokset kuuluu Toppilan Pukseeri ry:lle Ja P.Koskelalle.
- Tuiralainen
Hieno filmi. Tulee melkein 6/6 1962 mieleen kuin eilinen päivä. Toppilasta lähdin s/s Argolla. Siitä alkoi skönö ura .
- Rannallejätetyt
Ekonomit ja Agrologit kaupunkien johdossa ovat onnistuneet tekemään tuhoa. Nämä filmit ovat siitä todisteena.
- Hyiolkoonkatsemuualle
Oulun kaupunki on muutoinkin tätä nykyä"hirvitys".Vaihtunut tervakaupungin loisto ankeaan harmaaseen betoniin.
Mukavia muistoja toppilasta.Ensimmäinen ulosmaksu mt Pansiosta keväällä 1961.Pansio teki vielä yhden matkan .Romutettiin katajanokalla Helsingissä.Samana vuonna.Kävin toppilassa 10vuotta sitten.Siellä näytti ihan autiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949