Muutto edessä Jämijärvelle, mitkä asuinalueet rauhallisia, mitkä levottomia? Avennon alue kiinnostaa järven läheisyyden vuoksi, onko ollut häiriöitä, melua, mopojengejä?
Vastaukset 6
- olen.juuri.lähdössä
Jaa että täällä olisi levottomia alueita? Kun täällä on asunut kuukauden niin huomaa, että syvä hiljaisuus alkaa vaivata aivotoimintaa. Ei täällä raaku edes varikset, ei ne voi kun niiden on lennettävä maha ylöspäin kun on pakko pitää eväsreppua selässä, kun lentävät Jämijärven yli kohti parempia ruokamaita.
Kehotan miettimään tarkasti tänne tuloa, varsinkin jos perheessä on lapsia! - 06890117
Avento on hieno paikka asua. Tosin Jämpäl nyt kaikki alueet on rauhallisia.
Mä olen kyllä erimieltä tuosta lapsiperheenä täällä olosta. Varsinkin yksityinen päiväkoti on kuullun mukaan hyvä ja neuvolapalvelut ovat ensiluokkaiset. Tervetuloa vaan. - Avento
Jämijärvi on perheille hyvä paikka, erityisesti Avennon alue.
- jämppäisthebest
Kerrostalokin on keskeisellä paikalla, keskellä kaupunkia ja taatusti rauhallinen. Ei oo naapureista haittaa. Kyläkahvilaankin lyhyt matka. Lapsilla turvallinen koulutie, mitä nyt rattijuoppoja, säännöllisesti. Myöhemmin saattaa tulla mukavia uus-Suomalaisia asumaan naapuriin ja rikastuttamaan kulttuurillista elämää. Hiihtoputki palvelee, suurimman osan vuotta. Eli kyllä voi suositella lämpimästi Jämppää. Terve tuloa.
- Jo.pois.lähtenyt
Unohdit Suomen kalleimman kunnallisveron. Tervetuloa vain hyvätuloiset. Köyhät älköön vaivautuko. Sosiaalirahaa ei ole kassassa jaettavaksi. Kepumyötämielisyys auttaa kaikkien kunnallisten asioiden hoidossa.
- Tmp1
Vai Jämijärvelle muuttamassa, mistähän päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427