Muutto edessä Jämijärvelle, mitkä asuinalueet rauhallisia, mitkä levottomia? Avennon alue kiinnostaa järven läheisyyden vuoksi, onko ollut häiriöitä, melua, mopojengejä?
Onko Avennon alue hyvä asuinpaikka?
6
606
Vastaukset
- olen.juuri.lähdössä
Jaa että täällä olisi levottomia alueita? Kun täällä on asunut kuukauden niin huomaa, että syvä hiljaisuus alkaa vaivata aivotoimintaa. Ei täällä raaku edes varikset, ei ne voi kun niiden on lennettävä maha ylöspäin kun on pakko pitää eväsreppua selässä, kun lentävät Jämijärven yli kohti parempia ruokamaita.
Kehotan miettimään tarkasti tänne tuloa, varsinkin jos perheessä on lapsia! - 06890117
Avento on hieno paikka asua. Tosin Jämpäl nyt kaikki alueet on rauhallisia.
Mä olen kyllä erimieltä tuosta lapsiperheenä täällä olosta. Varsinkin yksityinen päiväkoti on kuullun mukaan hyvä ja neuvolapalvelut ovat ensiluokkaiset. Tervetuloa vaan. - Avento
Jämijärvi on perheille hyvä paikka, erityisesti Avennon alue.
- jämppäisthebest
Kerrostalokin on keskeisellä paikalla, keskellä kaupunkia ja taatusti rauhallinen. Ei oo naapureista haittaa. Kyläkahvilaankin lyhyt matka. Lapsilla turvallinen koulutie, mitä nyt rattijuoppoja, säännöllisesti. Myöhemmin saattaa tulla mukavia uus-Suomalaisia asumaan naapuriin ja rikastuttamaan kulttuurillista elämää. Hiihtoputki palvelee, suurimman osan vuotta. Eli kyllä voi suositella lämpimästi Jämppää. Terve tuloa.
- Jo.pois.lähtenyt
Unohdit Suomen kalleimman kunnallisveron. Tervetuloa vain hyvätuloiset. Köyhät älköön vaivautuko. Sosiaalirahaa ei ole kassassa jaettavaksi. Kepumyötämielisyys auttaa kaikkien kunnallisten asioiden hoidossa.
- Tmp1
Vai Jämijärvelle muuttamassa, mistähän päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984