Muutto edessä Jämijärvelle, mitkä asuinalueet rauhallisia, mitkä levottomia? Avennon alue kiinnostaa järven läheisyyden vuoksi, onko ollut häiriöitä, melua, mopojengejä?
Onko Avennon alue hyvä asuinpaikka?
6
609
Vastaukset
- olen.juuri.lähdössä
Jaa että täällä olisi levottomia alueita? Kun täällä on asunut kuukauden niin huomaa, että syvä hiljaisuus alkaa vaivata aivotoimintaa. Ei täällä raaku edes varikset, ei ne voi kun niiden on lennettävä maha ylöspäin kun on pakko pitää eväsreppua selässä, kun lentävät Jämijärven yli kohti parempia ruokamaita.
Kehotan miettimään tarkasti tänne tuloa, varsinkin jos perheessä on lapsia! - 06890117
Avento on hieno paikka asua. Tosin Jämpäl nyt kaikki alueet on rauhallisia.
Mä olen kyllä erimieltä tuosta lapsiperheenä täällä olosta. Varsinkin yksityinen päiväkoti on kuullun mukaan hyvä ja neuvolapalvelut ovat ensiluokkaiset. Tervetuloa vaan. - Avento
Jämijärvi on perheille hyvä paikka, erityisesti Avennon alue.
- jämppäisthebest
Kerrostalokin on keskeisellä paikalla, keskellä kaupunkia ja taatusti rauhallinen. Ei oo naapureista haittaa. Kyläkahvilaankin lyhyt matka. Lapsilla turvallinen koulutie, mitä nyt rattijuoppoja, säännöllisesti. Myöhemmin saattaa tulla mukavia uus-Suomalaisia asumaan naapuriin ja rikastuttamaan kulttuurillista elämää. Hiihtoputki palvelee, suurimman osan vuotta. Eli kyllä voi suositella lämpimästi Jämppää. Terve tuloa.
- Jo.pois.lähtenyt
Unohdit Suomen kalleimman kunnallisveron. Tervetuloa vain hyvätuloiset. Köyhät älköön vaivautuko. Sosiaalirahaa ei ole kassassa jaettavaksi. Kepumyötämielisyys auttaa kaikkien kunnallisten asioiden hoidossa.
- Tmp1
Vai Jämijärvelle muuttamassa, mistähän päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016