Kokaiini, naiset ja rikolliset: Kuinka Onecoinista tuli yksi suurimmista huijauksista Cryptovaluuttojen historiassa
http://bitsonline.com/onecoin-biggest-scam-history/
Faktaa Onecoin huijauksesta
5
328
Vastaukset
Sääli etteivät coinistit ymmärrä tästä mitään koska he eivät osaa vieraita kieliä. Ja oman äidinkielen kanssakin heillä on ongelmia, vähä-älyisiä kun ovat ja lukutaito on niin ja näin.
Hyvä raportti joka tapauksessa!- Aivotnarikassa
Kannattaa lukea!
- FränkkiLeipooHilloa
Kappas, Fränkki poika on ollut taas vauhdissa. Sitetalk/OPN nokkamiehen vaimonsa nimissä oli avattu tili Bank of Afrika pankissa, joka sittemmin suljettiin ja rahat takavarikoitiin (useita miljoonia)
Toki ne eivät olleet Fränkki-pojan ainoat miljoonat, sen verran paljon tahvot on jo suomesta lähettäneet..
Ja te rassukat lähetätte pennosianne Fränkki-pojan leveän elämisen maksamiseen ja toivotte täällä, että "kolikon arvo nousee"
Voi voi kun on paljon teillä oppimista, luuserit.
Frank Ricketts sen sijaan tietää miten leivotaan nopeasti miljoonia - te vain menetätte rahaa. Miltä nyt tuntuu, tuntuuko hyvältä? - Vvkisti
"Koirat haukkuu ja karavaani kulkee" -kommentit on kummasti vähentyneet, joten lisätään tähän yksi.
- Mölöälöä
Ei kun konistikielellä pitää tietenkin sanoa se "Goirat haukuu ja Garawaani qulkee. On niin hienoa quunnella vatsustajien älämölöä täälä. Taas on hyvä olla kun huoltislaseillani tiirailen 14" tuuman VGA-Nokia näytöltäni saldon kaswua."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943672
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453030Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.852578- 612368
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512331Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172307- 1172208
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202207Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642050