Pitkä ja hoikka nainen

mies194cm

oletko täällä, puoliskosi täällä sua kyselee?

20

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitensinäolet

      Noin pitkä? Eikö ärsytä lyödä aina päätä kattoon?

    • mies194cm

      Sitä oppinut vuosien varrella varomaan lamppuja ja muita matalalla olevia juttuja, kattoon vielä matkaa.

      • Mitensinäolet

        Katossa aina niitä alennettuja osia huoneiden välissä. Niitä tarkoitin.


      • mies194cm

        Jos oviaukkoja tarkoitat niin ne on aika tarkkaan 200cm, vajaaks jäi :/


      • Mitensinäolet
        mies194cm kirjoitti:

        Jos oviaukkoja tarkoitat niin ne on aika tarkkaan 200cm, vajaaks jäi :/

        Juuri niitä. En ole koskaan sattunut mittaamaan niitä tarkalleen. Riippuuhan se tietysti talosta miten korkeat oviaukot on.


      • mies194cm

        Voithan alkaa mittaileen niitä jos asia vaivaa, kivaa pikku puuhaa perjantai-iltaan.


      • Mitenhänsinäolet
        mies194cm kirjoitti:

        Voithan alkaa mittaileen niitä jos asia vaivaa, kivaa pikku puuhaa perjantai-iltaan.

        Voisihan sitä. Katsoa sitten, että kuinka moneen sinä voisit iskeä pääsi. Itse olen noin 170cm aika keskipitkä naiseksi.


      • Mitenhänsinäolet
        mies194cm kirjoitti:

        Voithan alkaa mittaileen niitä jos asia vaivaa, kivaa pikku puuhaa perjantai-iltaan.

        Mittailin omaksi ilokseni ja olit kyllä oikeassa. Et ainakaan tässä talossa kolauttaisi päätäsi kattoon.


    • yksin.hyvä.olla

      En ole täällä, koska en ole pitkä, olen vain 168cm ja kukaan ei kaipaan ja hyvä niin. Ja olen aina ihastunut vain itäsuomalaisiin, koska idässä asun eli en kaipaa ketään ihmistä, joka sanoo "sua".

      • mies194cm

        Vähän ihmettelen että miksi sitten vastasit.


    • Nainen_kaipaavainen

      Hän jos olet, tiedätkö pitkä, komea miehekäs mies, että minulla on sinua tosi kova ikävä? Milloinkahan mahdan päästä syliisi?

      • mies194cm

        Ehkäpä jo tänään, oon lähdössä kuitenkin nyt ulos enkä usko että vastailen enää tällä palstalla ainakaan tämän vuorokauden puolella. Vaikken se minä olisikaan niin toivon että pääset haluamaasi syliin kuitenkin :)


      • Nainen_kaipaavainen
        mies194cm kirjoitti:

        Ehkäpä jo tänään, oon lähdössä kuitenkin nyt ulos enkä usko että vastailen enää tällä palstalla ainakaan tämän vuorokauden puolella. Vaikken se minä olisikaan niin toivon että pääset haluamaasi syliin kuitenkin :)

        Kiitän kivasta vastauksesta, hyvää viikonloppua :)


      • mies194cm

        Pääsittekö sylikkäin, toteutuiko haaveesi? :)


      • Nainen_kaipaavainen
        mies194cm kirjoitti:

        Pääsittekö sylikkäin, toteutuiko haaveesi? :)

        Hei! En nähnyt häntä vieläkään, joten ikäväni jatkuu valitettavasti. Toivon todella, että kevät tuo hänet eteeni, ja tilaisuus toisi myös mukanaan molemminpuolisen rohkeuden ja avoimuuden : )

        Oikein ihanaa ja lämmintä sunnuntaita sinulle pitkä komea mies, ja hänelle kaipaamalleni samanmoiselle ihanalle.


      • mies194cm

        Missä luulet hänen piileskelevän? :) Ihania viestejä lähettelet sille miehelle, kaikki miehet haluaisivat olla se mies :)


      • Nainen_kaipaavainen
        mies194cm kirjoitti:

        Missä luulet hänen piileskelevän? :) Ihania viestejä lähettelet sille miehelle, kaikki miehet haluaisivat olla se mies :)

        En tiedä missä fyysisesti lymyilee, varmasti hurmaa naisia aina missä ikinä liikkuukin. Tämän naisen sydämessä lymyillyt jo vuodesta 2012. Pitkä aika. ❤


      • mies194cm

        Se on hurmannut sut sitten totaalisesti jos kerran vieläkin noin vahvoja tunteita etkä kuitenkaan tiedä hänen fyysistä sijaintia.


      • Nainen_kaipaavainen
        mies194cm kirjoitti:

        Se on hurmannut sut sitten totaalisesti jos kerran vieläkin noin vahvoja tunteita etkä kuitenkaan tiedä hänen fyysistä sijaintia.

        Niin on. Tiedän kyllä kaupungin ja kaupungin osan missä asuu tai on asunut. En tiedä varmuudella asuuko enää siellä eikä sen väliä, en ole menossa ovelleen yllärikäynnille. Asioiden järjestyttävä muulla keinoin meidän tapauksessa. Voihan olla ettei hänellä mielenkiintoakaan. Yksipuolisia tunteeni on kai.


    • DBO

      Se aina vaihtelee. Juuri kun olen löytämässä rakkauden tunteen, tulee tuutista jotain uutta kivaa.. Tulee tunne: -taas tämä ihminen pelleilee vaan kanssani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe