lätkän Suomen mestaruudesta. Hurtilla on ollut niin hyvää pöhinää ja nousua, että tuo tilanne on jo varma.
Hurtat ja Tappara pelaa ensi keväänä
10
146
Vastaukset
- Hymöispede
😘😘😘😘😊😘😘😊😘😊
- NytHuudetaan
Kannustetaan Lieksa voittoon!
- Hurtat-rulettaa
Hurttia ei pitele mikään eikä kukaan kun ne vauhtiin pääsee ja on kullan kiilto silmissä. Aivan hirveetä taisteluporukkaa.
Oikein on se, että ei luovuttaa saa. Olipa kyse mistäpä tahansa. Ken kertoo itselleen puolta olevan.
Hyvä on viskaten vitsi tahansa missä.
https://www.youtube.com/watch?v=nhu5Ed172cI- samallamennään
joo pöhinä on niin kova että harjoittelu on jo täydessä vauhdissa ja kovia vahvistuksia tulossa...no ehkä kuitenkin syksyllä valitetaan että ei ole pelaajia ja sama valmentaja jatkaa
- kone.se.on
Hurtat on varsinainen pelikone. Kyllä maaliloita tuloo kun vaan antaa mennä eikä jarruttele. Siinä on vastustaja kauhusta kankeena kun näkee Hurttien hirveän peli-ilmeen, kuin ihmissyöjillä.
- oosäähiljaa
Turpas kiinni, älä vinoile.
- aikaoutosakki
Onko Hurtrtia enää olemassakaan, kuka tiennee?
- taisi.mennä.plörinäksi
Onko ne voittaneet männä talvena ainuttakaan peliään ?
- HurtatVoittoon
Tappara voitti nyt mutta Hurtat sitten ensi kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812