Isosta mulkusta on iloa joka päivä

MrLarge

Jotkut isomulkkuiset sanovat että isosta on enimmäkseen vain haittaa, mutta minä olen eri mieltä. Nukun aina alasti ja herätessä on kiva huomata että 21-senttinen on täydessä aamustondiksessa. Sitä sitten ihailen ja hieman runkkailen.

On se komea vaikka itse sanonkin.

21

1003

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole kuin kolmetoistasenttinen. Kohta sen asian kertoo sinulle Oulun paksu poika :D

      • Hhomohohhoo

        Vastasit homo omaan aloitukseesi. Onko tylsä ja yksinäinen lauantai? Kyllä sinulla on.


    • höpööööhöpöö

      En ole kuullut kenenkään iso mulkkuisen sanovan isostaan olevan haittaa. He eivät oikeastaan puhu mulkustaan mitään, vaan ovat tietoisen tyytyväisiä.

      • Iso-stonga

        Tuo on totta. Isomulkkuisten ei tarvitse kehua ja todistella mitään.


    • paksuhkoko

      Mulla on kohtalaisen iso. Pituutta ei ole kuin n. 18-19cm mutta paksuutta ympärysmitaltaan parhaimmillaan liki 16cm. Ei ole koskaan haitannut ;)

      • Hhhomohhiihho

        Siinä on taas häxä höystänyt omaa keskusteluaan itsensä kanssa.
        Laita mittakuvaa todisteeksi.


      • päinvastoin

        Minulla on n. 15 cm mulkku. Ei siitä mitään haittaa ole ollut. Päinvastoin.


    • Ehdottomasti enemmän iloa kuin haittaa. Alushousuvalinnoilla saa hoidettua useimmat haitat jo pois. Pahinta on munan osuminen pytyn reunaan pöntöllä istuessa ja se ettei kukaan suostu (siis nainen) ottamaan anaaliin 😊

      • Olet-häxä

        Häxä kyllä ottaa anaaliin.


      • Joo mutta minä en laita kuin naisia anaaliin. Mutta vielä ei ole niin rohkeaa löytynyt.


      • Prvukm51Hki

        Alushousuilla haitat pois...? Jätä ne alkkarit pois,mun vaimo ainakin katselee mielellään kunnon pullotuksia...😉


      • Pakko pitää kuitenkin alushousuja. Olen pari kertaa kokeillu löysiä kangasboksereita ja istunu pallieni päälle. Ei kivaa. Sama kävis kokonaan ilman alushousuja..


    • Aloittaja-on-homo

      Kyllähän sinua homo-Häxä kiehtoo ajatus isosta mulkusta.

      • Tässä Asko keskustelee. On paksulla pojalla paljon sanottavaa.


      • Mene-hoitoon

        Mutta homo ja hullu sinä olet.


      • Mene-hoitoon kirjoitti:

        Mutta homo ja hullu sinä olet.

        Siinä lisää Askon keskustelutaitoja.


    • lahkeessapahyvinkin

      On muuten vähän haittaa. Jos tungen sen mykkyrään kalsareihin, niin kivekset kipeytyy. Kiva on antaa sen roikkua lahkeessa vapaana, mutta vaimo sanoo että näkyy liian selvästi kireiden housujen läpi ja hän ei halua muiden sitä näkevän. Siis on pidettävä lökäpöksyjä. Isot pojat, perustetaan lökäpöksykerho.

    • Meisseli_is_up
      • MitatKohdilleen

        "Minulla on ohut tikku, ennemmin ottaisin paksun kuin pitkän peniksen"

        Niin tämäkin on aika harvinainen elin kuitenkin. Yleensähän iso kulli on paksukin noissa 20-25cm mitoissa. Turha yleistää, että muut yli 20 senan omistajat valittaisivat asiasta. :D


      • homo.satuilet
        MitatKohdilleen kirjoitti:

        "Minulla on ohut tikku, ennemmin ottaisin paksun kuin pitkän peniksen"

        Niin tämäkin on aika harvinainen elin kuitenkin. Yleensähän iso kulli on paksukin noissa 20-25cm mitoissa. Turha yleistää, että muut yli 20 senan omistajat valittaisivat asiasta. :D

        Tuollainen ei mahdu suomalaisen akan pimpottiin.


      • homo.satuilet kirjoitti:

        Tuollainen ei mahdu suomalaisen akan pimpottiin.

        Askon tietolaari... Sieltä löytyy vastauksia seksiasioihin. Ihan kirjasta luettua, ei itse koettua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe