Isosta mulkusta on iloa joka päivä

MrLarge

Jotkut isomulkkuiset sanovat että isosta on enimmäkseen vain haittaa, mutta minä olen eri mieltä. Nukun aina alasti ja herätessä on kiva huomata että 21-senttinen on täydessä aamustondiksessa. Sitä sitten ihailen ja hieman runkkailen.

On se komea vaikka itse sanonkin.

21

1027

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole kuin kolmetoistasenttinen. Kohta sen asian kertoo sinulle Oulun paksu poika :D

• Hhomohohhoo

Vastasit homo omaan aloitukseesi. Onko tylsä ja yksinäinen lauantai? Kyllä sinulla on.

• höpööööhöpöö

En ole kuullut kenenkään iso mulkkuisen sanovan isostaan olevan haittaa. He eivät oikeastaan puhu mulkustaan mitään, vaan ovat tietoisen tyytyväisiä.

• Iso-stonga

Tuo on totta. Isomulkkuisten ei tarvitse kehua ja todistella mitään.

• paksuhkoko

Mulla on kohtalaisen iso. Pituutta ei ole kuin n. 18-19cm mutta paksuutta ympärysmitaltaan parhaimmillaan liki 16cm. Ei ole koskaan haitannut ;)

• Hhhomohhiihho

Siinä on taas häxä höystänyt omaa keskusteluaan itsensä kanssa.
        Laita mittakuvaa todisteeksi.

• päinvastoin

Minulla on n. 15 cm mulkku. Ei siitä mitään haittaa ole ollut. Päinvastoin.

• Ehdottomasti enemmän iloa kuin haittaa. Alushousuvalinnoilla saa hoidettua useimmat haitat jo pois. Pahinta on munan osuminen pytyn reunaan pöntöllä istuessa ja se ettei kukaan suostu (siis nainen) ottamaan anaaliin 😊

• Olet-häxä

Häxä kyllä ottaa anaaliin.

• Joo mutta minä en laita kuin naisia anaaliin. Mutta vielä ei ole niin rohkeaa löytynyt.

• Prvukm51Hki

Alushousuilla haitat pois...? Jätä ne alkkarit pois,mun vaimo ainakin katselee mielellään kunnon pullotuksia...😉

• Pakko pitää kuitenkin alushousuja. Olen pari kertaa kokeillu löysiä kangasboksereita ja istunu pallieni päälle. Ei kivaa. Sama kävis kokonaan ilman alushousuja..

• Aloittaja-on-homo

Kyllähän sinua homo-Häxä kiehtoo ajatus isosta mulkusta.

• Tässä Asko keskustelee. On paksulla pojalla paljon sanottavaa.

• Mene-hoitoon

Mutta homo ja hullu sinä olet.

• Mene-hoitoon kirjoitti:

Mutta homo ja hullu sinä olet.

Siinä lisää Askon keskustelutaitoja.

• lahkeessapahyvinkin

On muuten vähän haittaa. Jos tungen sen mykkyrään kalsareihin, niin kivekset kipeytyy. Kiva on antaa sen roikkua lahkeessa vapaana, mutta vaimo sanoo että näkyy liian selvästi kireiden housujen läpi ja hän ei halua muiden sitä näkevän. Siis on pidettävä lökäpöksyjä. Isot pojat, perustetaan lökäpöksykerho.

• Meisseli_is_up
      • MitatKohdilleen

"Minulla on ohut tikku, ennemmin ottaisin paksun kuin pitkän peniksen"

Niin tämäkin on aika harvinainen elin kuitenkin. Yleensähän iso kulli on paksukin noissa 20-25cm mitoissa. Turha yleistää, että muut yli 20 senan omistajat valittaisivat asiasta. :D

• homo.satuilet
        MitatKohdilleen kirjoitti:

"Minulla on ohut tikku, ennemmin ottaisin paksun kuin pitkän peniksen"

Niin tämäkin on aika harvinainen elin kuitenkin. Yleensähän iso kulli on paksukin noissa 20-25cm mitoissa. Turha yleistää, että muut yli 20 senan omistajat valittaisivat asiasta. :D

Tuollainen ei mahdu suomalaisen akan pimpottiin.

• homo.satuilet kirjoitti:

Tuollainen ei mahdu suomalaisen akan pimpottiin.

Askon tietolaari... Sieltä löytyy vastauksia seksiasioihin. Ihan kirjasta luettua, ei itse koettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      73
      6538
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6483
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      378
      6256
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      355
      4055
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2462
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2389
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      34
      1846
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1482
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1414
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1192
    Aihe