Minun ex poikaystävä ei halunnut harrastaa seksiä ja kuulemma pakotin häntä siihen. Päätimme sitten erota, mutta haluaisin pojan joka osaa NUOLLA tai edes yhden illan jutun..
Vastaukset 18
Otapa yhteyttä nimimerkki suomi 24 posti
Voi että...nuoleminen on sitten ihana asia...mielelläni nuolisin ja nuolisin paljon joten laita viestii kik..onks sul kik?
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Mmajava kirjoitti:
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Oi kuule...nuolen sua niin paljon kuin haluat.orgasmiin asti ja sittenkin mielelläni lisää...nautin kuinka saan antaa kielelläni toiselle nautintoa
- Wej
nuolisin hellästi kiusoitellen pimppiäsi klitoriksesi imaisisin suuhuni imen ja nuollen sulle useita orkkuja samalla saisit tutustua kaluuni rakastan antaa suuseksiä
Kuules tyttö. Tässä olis 26v mies helsingistä joka nuolis sun pimppi kosteeks ja orgasmiin asti ja vaikka koko yön jos niin tahdot. ;) laita viesti
- Halukashalukas
Ota yhteyttä
- Kulli__
Anna sun ig niin otan suhun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4431946- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri31773SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440737- 55731
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa39595Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40586Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 31576