Minun ex poikaystävä ei halunnut harrastaa seksiä ja kuulemma pakotin häntä siihen. Päätimme sitten erota, mutta haluaisin pojan joka osaa NUOLLA tai edes yhden illan jutun..
Tahtosin poikaystävän joka osaa.
18
661
Vastaukset
Otapa yhteyttä nimimerkki suomi 24 posti
Voi että...nuoleminen on sitten ihana asia...mielelläni nuolisin ja nuolisin paljon joten laita viestii kik..onks sul kik?
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Mmajava kirjoitti:
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Oi kuule...nuolen sua niin paljon kuin haluat.orgasmiin asti ja sittenkin mielelläni lisää...nautin kuinka saan antaa kielelläni toiselle nautintoa
- Wej
nuolisin hellästi kiusoitellen pimppiäsi klitoriksesi imaisisin suuhuni imen ja nuollen sulle useita orkkuja samalla saisit tutustua kaluuni rakastan antaa suuseksiä
Kuules tyttö. Tässä olis 26v mies helsingistä joka nuolis sun pimppi kosteeks ja orgasmiin asti ja vaikka koko yön jos niin tahdot. ;) laita viesti
- Halukashalukas
Ota yhteyttä
- Kulli__
Anna sun ig niin otan suhun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032