Minun ex poikaystävä ei halunnut harrastaa seksiä ja kuulemma pakotin häntä siihen. Päätimme sitten erota, mutta haluaisin pojan joka osaa NUOLLA tai edes yhden illan jutun..
Tahtosin poikaystävän joka osaa.
18
644
Vastaukset
Otapa yhteyttä nimimerkki suomi 24 posti
Voi että...nuoleminen on sitten ihana asia...mielelläni nuolisin ja nuolisin paljon joten laita viestii kik..onks sul kik?
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Mmajava kirjoitti:
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Oi kuule...nuolen sua niin paljon kuin haluat.orgasmiin asti ja sittenkin mielelläni lisää...nautin kuinka saan antaa kielelläni toiselle nautintoa
- Wej
nuolisin hellästi kiusoitellen pimppiäsi klitoriksesi imaisisin suuhuni imen ja nuollen sulle useita orkkuja samalla saisit tutustua kaluuni rakastan antaa suuseksiä
Kuules tyttö. Tässä olis 26v mies helsingistä joka nuolis sun pimppi kosteeks ja orgasmiin asti ja vaikka koko yön jos niin tahdot. ;) laita viesti
- Halukashalukas
Ota yhteyttä
- Kulli__
Anna sun ig niin otan suhun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984