Mikko Juntunen vs. Veli-Matti Savinainen episodi.

Jotenkin

Jos KalPa voittaa mestaruuden niin arvatkaa montako kertaa Juntunen nostaa esille siinä oman roolinsa? Mennään kymmenen vuotta eteenpäin ja paikallislehti haastattelee Juntusta " No Mikko sinullakin taisi olla osaa siihen mestaruuteen? "
" NO kyllähän minä siinä olin eräs tekijä ja poimin sieltä Savinaisen pois... Niin ja lapa hipaisi minua hieman. Kuhan olin siinä käytävällä tukkeena Tapparan pelaajille. " Naurua sitten tähän ja paljon Juntusen äänellä.

Ei ihan oikeasti olen KalPan kannattaja ja sitten tämä episodi tähän?

18

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierämi

      Harvemmin peliin osallistumaton saa toiselle pelikiellon. Mikko teki sen mitä pitikin. Pakko voitto Tapparalla.

    • Jotenkin

      Mutta mitä Mikko Juntunen teki siinä käytävällä joka johtaa kohti Tapparan pukukoppia? Tai kaksi koppia heille on varattu.
      Tämä toimittaja sitten oleskelee siinä...
      Niin olen KalPa fani. Mutta en Juntusen fani.... Ihan livenä tavannut äijän pari kertaa ja en toivo kolmatta kertaa... Miksi?

    • Jotenkin

      Tämähän saa mielenkiintoiset suhteet! Arvatkaa kuka on KalPan vaihtopenkin takana tänään klo: 17:00 alkavassa ottelussa. NO kyseinen Mikko! Ja minä olen aina ajatellut miten SM-LIIGAssa on tarkoin määritelty kuka saa olla pelien aikana vaihtoaitiossa? Häpeän ja syvästi tätä.
      Ai mistä tiedän? No kyseinen herra kehuskeli sillä vajaat 3 tuntia sitten.
      Hyvä KalPa veitte sitten maineenne lokaan ja syvästi.

      • Jbooi

        No hoh hoh. Sinun lisäksi tuskin löytyy kovin montaa, jotka koko asiaa edes huomioi. Kylläpä on loattu maine :D


      • em_ole_robotti_

        Joku kirjoittelee tänne kännipäissään mitä sylki suuhun tuo, kun katsoo kellonaikoja. Hanki alkolukko siihen romukoneeseen.


    • Koko episodia ei olisi, mikäli Savinainen olisi hillinnyt itsensä tappiopelin jälkeen. Piste.

    • Vierämi

      Vaikka LätkäKenen kanssa kannatetaan eri joukkueita(Kene JypHt), lienee selevää mistä tapaus sai alkunsa.

    • Pelimiäz

      Säälin Juntusta

    • hopeaJuntunen

      On se hyvä että Juntunen ratkaisi Tapparalle. Saivat boostia taisteluun, kiitos Juntunen!
      Sinut tullaan aina muistamaan äijänä joka antoi ekan mestaruuden Tapparalle. Kiitos. Kiitos. Kehtaatko näyttää nenääsi vielä hallilla? Noloa se on. Hopea-Juntunen. Oikein puukkoa kääntävät Tapparan ukot haavassa kun oikein medialle antavat haastatteluja joissa Kiitellään Juntusta.
      Uskon että oikeasti se menikin niin että saivat vielä napsun verran taistelua päälle. Pienistä marginaaleista kiinni on mestaruus tälläkin kaudella ja valitettavasti Juntunen sen nyt aiheutti. Kiitos.

      • kuuskuuskuuskuuskuus

        Ei Juntunen ottelua ratkaissu. Savolainen luonne ettii aina jonkun jota puukottaa, se on nähty.


    • Tppra

      Tämänkin Tappara-fanin puolesta iso kiitos Juntuselle antamastaan lisäboostista joka käänsi sarjan!!! :)

    • Runkkarinen

      Juntunen on mitättömyys.

      • Vierämi

        Annettakoon Anteeksi tietämättömille.Mikko Juntunen ei ole niin puolueeton ,omastamielestään


      • vierämi

        Miksi nousi keskiöön?


    • TampereelleMeniTurhaan

      Juntunen nyt ei ole KalPan organisaation jäsen. Piste. Enemmän huomio kiinnittyy siihen lääkäriin, joka Juntusen tutki ja antoi lausunnon selvästä lavankuvasta selässä, siitä oli jossain lehdissäkin.

    • Pikkupoikanenitkee

      Multa varastettiin Veli-Matti Savinaisen paitakortti. Itkettää.

    • Vierämi

      Mikko Juntunen, Olavi Airaksinen kunnon ukkoja.Niin kuin jokaisen hokijoukkueen takana on näitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe