Jos KalPa voittaa mestaruuden niin arvatkaa montako kertaa Juntunen nostaa esille siinä oman roolinsa? Mennään kymmenen vuotta eteenpäin ja paikallislehti haastattelee Juntusta " No Mikko sinullakin taisi olla osaa siihen mestaruuteen? "
" NO kyllähän minä siinä olin eräs tekijä ja poimin sieltä Savinaisen pois... Niin ja lapa hipaisi minua hieman. Kuhan olin siinä käytävällä tukkeena Tapparan pelaajille. " Naurua sitten tähän ja paljon Juntusen äänellä.
Ei ihan oikeasti olen KalPan kannattaja ja sitten tämä episodi tähän?
Mikko Juntunen vs. Veli-Matti Savinainen episodi.
18
761
Vastaukset
- Vierämi
Harvemmin peliin osallistumaton saa toiselle pelikiellon. Mikko teki sen mitä pitikin. Pakko voitto Tapparalla.
- oikein_meni
"Sääntökirjan säännön 168 mukaan rangaistaan pelaajia epäurheilijamaisesta käytöksestä. Säännön kohdan vi 3 mukaan pelaajalle, joka heilauttaa mailansa katsojaa tai muuta henkilöä kuin vastustajaa kohden, tuomitaan ottelurangaistus"
http://liiga.fi/uutiset/2017/04/21/tapparan-veli-matti-savinaiselle-pelikielto
- Jotenkin
Mutta mitä Mikko Juntunen teki siinä käytävällä joka johtaa kohti Tapparan pukukoppia? Tai kaksi koppia heille on varattu.
Tämä toimittaja sitten oleskelee siinä...
Niin olen KalPa fani. Mutta en Juntusen fani.... Ihan livenä tavannut äijän pari kertaa ja en toivo kolmatta kertaa... Miksi? - Jotenkin
Tämähän saa mielenkiintoiset suhteet! Arvatkaa kuka on KalPan vaihtopenkin takana tänään klo: 17:00 alkavassa ottelussa. NO kyseinen Mikko! Ja minä olen aina ajatellut miten SM-LIIGAssa on tarkoin määritelty kuka saa olla pelien aikana vaihtoaitiossa? Häpeän ja syvästi tätä.
Ai mistä tiedän? No kyseinen herra kehuskeli sillä vajaat 3 tuntia sitten.
Hyvä KalPa veitte sitten maineenne lokaan ja syvästi.- Jbooi
No hoh hoh. Sinun lisäksi tuskin löytyy kovin montaa, jotka koko asiaa edes huomioi. Kylläpä on loattu maine :D
- em_ole_robotti_
Joku kirjoittelee tänne kännipäissään mitä sylki suuhun tuo, kun katsoo kellonaikoja. Hanki alkolukko siihen romukoneeseen.
Koko episodia ei olisi, mikäli Savinainen olisi hillinnyt itsensä tappiopelin jälkeen. Piste.
- Vierämi
Vaikka LätkäKenen kanssa kannatetaan eri joukkueita(Kene JypHt), lienee selevää mistä tapaus sai alkunsa.
- Pelimiäz
Säälin Juntusta
- hopeaJuntunen
On se hyvä että Juntunen ratkaisi Tapparalle. Saivat boostia taisteluun, kiitos Juntunen!
Sinut tullaan aina muistamaan äijänä joka antoi ekan mestaruuden Tapparalle. Kiitos. Kiitos. Kehtaatko näyttää nenääsi vielä hallilla? Noloa se on. Hopea-Juntunen. Oikein puukkoa kääntävät Tapparan ukot haavassa kun oikein medialle antavat haastatteluja joissa Kiitellään Juntusta.
Uskon että oikeasti se menikin niin että saivat vielä napsun verran taistelua päälle. Pienistä marginaaleista kiinni on mestaruus tälläkin kaudella ja valitettavasti Juntunen sen nyt aiheutti. Kiitos.- kuuskuuskuuskuuskuus
Ei Juntunen ottelua ratkaissu. Savolainen luonne ettii aina jonkun jota puukottaa, se on nähty.
- Tppra
Tämänkin Tappara-fanin puolesta iso kiitos Juntuselle antamastaan lisäboostista joka käänsi sarjan!!! :)
- Runkkarinen
Juntunen on mitättömyys.
- Vierämi
Annettakoon Anteeksi tietämättömille.Mikko Juntunen ei ole niin puolueeton ,omastamielestään
- vierämi
Miksi nousi keskiöön?
- TampereelleMeniTurhaan
Juntunen nyt ei ole KalPan organisaation jäsen. Piste. Enemmän huomio kiinnittyy siihen lääkäriin, joka Juntusen tutki ja antoi lausunnon selvästä lavankuvasta selässä, siitä oli jossain lehdissäkin.
- Pikkupoikanenitkee
Multa varastettiin Veli-Matti Savinaisen paitakortti. Itkettää.
- Vierämi
Mikko Juntunen, Olavi Airaksinen kunnon ukkoja.Niin kuin jokaisen hokijoukkueen takana on näitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802