itsellä 15/12 mitä välii jos osaa pitää naista hyvänä
yksi nainen oli vähän pettynyt.
tosin olin sille viidestoista Kari.
muista nimistä ei tietoo
naista kohtaan täytyy tuntea jotain muutakin,kuin pelkkä suoritus
ja myös toisinpäin...terv Kari
muna on se mitä on
10
231
Vastaukset
- Mittaat-väärin
Ei sulla ole noin iso. Olet häxy - homo.
- Olet-sekopää
Niinhän sinä teet.
- vasseenius
AP:n kikkeli on lähes millilleen se, mitä olen aina ajatellut keskikokoiseksi. Tuohon ehkä pari milliä paksuutta lisää, niin se on siinä. Tietysti kellään ei voi olla tästä absoluuttista faktaa, paitsi sen verran, että 10 cm ympäryksinen on todella ohut. Se on minun kahden sormeni yhteispaksuus, ja niillä sormilla lämmittelen pillut.
Hienoa vasenius. Toivottavasti lämmiteltävää riittää.
Mikähän siinä on, kun Asko luulee sinua minuksi, ja minua sinuksi? Onkohan Oulun paksu poika ottanut liikaa keskenkäynyttä?- Painu-homo-helvettiin
h-x kirjoitti:
Hienoa vasenius. Toivottavasti lämmiteltävää riittää.
Mikähän siinä on, kun Asko luulee sinua minuksi, ja minua sinuksi? Onkohan Oulun paksu poika ottanut liikaa keskenkäynyttä?Hintti yrittää taas hämätä ...
- vasseeniuus
Jaa-a. Täytyy myöntää, etten tiennyt Aken luulevan meitä toisiksemme. Joitakin sellaisia juttuja olen lukenut, missä hän väittää sinun kirjoittavan monilla nimimerkeillä. En ole ainakaan huomannut, että minun tyylisellä nimellä olisi tullut viestejä, joita en olisi itse kirjoittanut,
En ole muuten juonut tippaakaan alkoholia viiteen päivään, ja kiljua en ole maistanut sen jälkeen, kun täällä joskus aikoja sitten siitä puhuttiin. Vappu menee myös selvin päin, sukulaisen täyttäessä kunnioitettavat 80v. Oulun pojan juomatavoista en tiedä muuta kuin sen, että hänet olisi helppo juoda pöydän alle. Silloin olisi kyllä turvallisempaa siirtyä itse pois pöydän äärestä...- Olet-homo-häxä
"AKE"...nyt paljastit itsesi hintti!
- wazzenius
No, myönnetään. Olen oppinut tuon lempinimen häxyltä. Tekeekö se minusta HX:n?
Kyllä se tekee Askon kirjoissa :D
Nimittäin kaikki ovat hooäksiä, jotka eivät ole samaa mieltä siitä, että Askon oma kullikoko on myös maailman keskikoko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126846Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35796- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143674Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus48663Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e24616Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614