Nuoret pojat

vanhakokenutbi

Tällaisena vanhempana bi miehenä on alkanut tai jo pitempäänkin kiihottunut nuorista miehistä, tuollaisista hoikista koulupojista 16- 20vuotiaista, ja heidän lähes vielä karvattomista tuppikulleista.

Voi kun tuollaisen notkean pojan saisi pelehtimään kanssaan se olisi pitkän haaveen täyttymys.
No, tiedän nämä jutut irstaista vanhoista homoista, mutta on varmaankin nuoria poikia jotka haaveilevat tällaisen vanhemman miehen kurinalaisista leikeistä, vai onko?

53

5160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.niin

      Sehän se olisikin jotain, mitä nuorempi sen parempi, kuitenkin pitää muistaa nuo ikärajat, ja se että saa vastakaikua.
      Kyllä kyllä, pojat on aina poikia.

    • Täällä olisi yksi kokeilun haluinen 17 vuotias poju. Oisko sulla kikkiä tai vastaavaa?

    • kiinostaa

      täällä.olis.yksi.14.v

      • kansakoulunopettaja

        Nyt meni taas apukoulun käyneeltä Pentiltä ikä väärin. Ykkösen tilalla pitäisi olla seiska eli 74v.


    • 7877ffr

      Erään uimahallin tiloissa saanut katsella nuorukaista jolla timmi vartalo jota saippuoi suihkun alla huolella korostetun hitaasti siinä kalunsa alkoi paisua, tultuaan saunan lauteille hänellä puoliseisokki, hän ei ujostellut, peitellyt vaan antoi näkyä. Pirun hyvän näköinen.

      • Anonyymi

        minä kans saunassa mutta kaksin sain luvan koskea runkkailin kovaks oli pakko imaista suuhun ei kauan kestänyt kun tuli silloin myös ovi aukesi kerkesin nielasta


    • jjjuuuj

      Kyllä nuori poitsu tekis hyvää paksulle kyrvälleni.
      Pyllyn reikää nuolisin ennen kuin nussisin pienen pepan kuumaksi, sit vellit suihin.

    • Moi vaan. Kiva kiinnostus sulla, mulla on just toisinpäin. Eli mitä enemmän ikää sen kiinnostavampaa ois olla yhessä ja kokeilla juttuja.

      • jjjuuuj

        Antaisitko pyllyä vanhemmalle (60v) herralle, pitäisin sua hyvänä


      • jjjuuuj kirjoitti:

        Antaisitko pyllyä vanhemmalle (60v) herralle, pitäisin sua hyvänä

        Kyllä Mä voisin antaa.


    • karvarintabi

      Nuorta miehen alkua olisi mukava sormettaa, sieltä poikapillusta, miksei, kieliäkkin haaroja.
      Oi joi, kun saisi.

      • Ihana ajatus


    • Reino76v

      Mun peräreikkää sais tul rassaamaa ja mult sais vaik usseempiki saman aikkaa

      • Reino76v

        Tulkkaas ny hyväne aika purotin raappahousut jo ales ja olen kontallas


      • Missä


    • justihinsa

      oon 4kymppinen jäbä ja haluisin kanssa hommailla oikeasti nuoren pojan (alle 20) kanssa jotakin. nuoret kullit vaan on jotain niin kiihottavaa!

      • opiskelijapoeka

        Pistä kikkii, min kik on opiskelijapoeka


    • Anonyymi

      Oon ite 14 v poika

      • Anonyymi

        olis kivaa leikkiä sun kans.sc sepuu95


      • ihanaa olis jos sais nuorta


    • Anonyymi

      Mä annoin 10 vuotta sitten (olin sillon 17 v) yhen melkein 60 ukon naida mua muutaman kerran , aluks vähän en tykänny mut sit jossain vaiheessa rupes tekeen todella hyvää ,ja ukkokin nautti nuoresta pyllystä.

    • Anonyymi

      Nuorena tiesin missä kuleksi vanhempia homomiehiä, niiltä oli helppo saada rahaa näyttämällä pepaansa tai seisovaa ohutta kulliansa. Ensin raha sit vasta housut alas. Jos halus imee kullii tai nuolla pyllyy makso enemmän. En antanut nussii vaikka vonkasivat. Runkkasivat isoja kyrpiänsä siinä edessä, kun esittelin paikkojani. Viikolla tein iltaisin tätä ja viikonloppuisin oli hyvin rahaa hakee röökii ja välikaljaa. Tää oli seitkytluvulla. Nyt olen itse se vanha runkkari mut nuorii ei näy enään ja olisin valmis maksamaan jos tuollaisia nuoria karvattomia hoikkia näyttelis sulojaan. Tietysti ikää pitäisi olla tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Löytyiskö Kainuusta 18v hoikkaa poikaa. T: m 41v

    • Anonyymi

      Itse olen haaveillut että vanhempi mies "leikkii" mun pippelillä. Runkkais ja vaikka imis

      • Anonyymi

        mä tykkäisin tehdä


      • Anonyymi

        Voisin runkailla ja ottaa sulta suihin olen45v


    • Anonyymi

      Uimahalleissa näkee paljon nuorta lihaa. Saippuoivat timmiä kroppaansa, pyllistelevät ja monilla on puoliseisokkiakin. Ihana katsella ja runkkailla sitten veskissä.

      T. pentti 71v

      • Anonyymi

        uimahallissa saa myös ottaa suihin jos jollain kovettuu parhaimpana 5poikaa


    • Anonyymi

      Alkoi seisomaan kun ajattelen parikymppistä pyöreää peppua. Haluaisin työntyä hitaasti sisälle ja loppukiihdytyksen jälkeen ruiskuttaa sprmat sisään.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa piristi, vaikka irstailu runkkailu nuoren kanssa onkin Pirkanmaan seudulla sedälle salaiseen touhuun joku?

    • Anonyymi

      Kevät tulee ja kiima nousee. Kunhan lumet sulaa ja tulee lämmintä niin kyllä täytyy etsiä joku 18-20v poju niin sais luonnon helmassa hitaasti painaa kalun pakaroiden välistä sisään ja haluaisin laueta sisään.

    • Anonyymi

      Itse ainakin just nuorena fantasioin että pääsisi vanhemman sedän "lutka tytöksi" vaikkakin ilman mitään tyttöilyä ja transuilua. Haaveilin miten setä laittaisi mut nuolemaan roikkuvia pallejaan ja imemään terskaa. Kunnes liukkari sormetuksen jälkeen alkaisi pumpata testosteronia muhunkin pepun kautta.
      Toki mieltymykset on pysynyt aika samana mutta ei ole enää nuori poju eikä ole vanhempi setäkään vielä kun on välimallin 35v.😁

      • Anonyymi

        Puet liukkaan koko alushameen ja pitsipöksyt ja rintsikat, niin käy. T. ukm setä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puet liukkaan koko alushameen ja pitsipöksyt ja rintsikat, niin käy. T. ukm setä.

        Pukeutuminen naisten alusvaatteisiin miestä varten kuullostais kyllä kiihottavalta. 👌🏻 Mitäs ukm setä haluis tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutuminen naisten alusvaatteisiin miestä varten kuullostais kyllä kiihottavalta. 👌🏻 Mitäs ukm setä haluis tehdä?

        Pitää tyttönä, leikkiä, tehdä hyvää. Lopulta paineet pois.


    • Anonyymi

      Muistakaa ikärajat ja niiden lisäksi myös nuoren henkinen kypsyys, sillä kaikki numeroissa täysi-ikäiset eivät ole sitä henkisesti ... ja tietysti aina se yhteinen sopiminen.

      Tulipahan vain mieleen kun vuonna yksi ja kaksi, kypsään ikään ehtinyt naiskollega kertoi miten häntä on alkanut hurjasti haluttaa hyvin nuoret, mutta täysi-ikäiset kollit, mutta totesi mahiksiensa olevan heikot sellaiseen tapaamiseen.

      Eli ikä tekee monille temppujansa ... ja avauksen teemassa ainakin osa on lähtökohtaisesti heteroita ja sitten iän kartuessa bi-uteliaisuus alkanut yllättää.

    • Anonyymi

      muitan itse kun oltiin nuoria imettiin toisiltamme paineet pois kyllä kai ne nykyäänkin osaa

    • Anonyymi

      Itse olen 62v äijä. Kiinnostaa 18-20 V pojat ja toiseksi itseäni vanhemmat miehet. Jostain syystä ei kiinnosta 30-40v miehet jos ei nyt satu olemaan täyttäminen ja hentorakenteinen.
      Lihaksikkaat ei kiinnosta.

      • Samoin vaan ei juuri kokemusta.


    • Anonyymi

      Kyllä poitsut kiinnostais. Tuollaiseen 17- 18 vuotiaaseen kun sais työntää ison kyrpänsä kahvaa myöden suoleen ja ulos vetäessä näkisi kuinka suoli tulee kyrvän mukana vähän ulos imien suonista vartta, ja sit taas sisään raakimman mukaan ja katsoa kuinka pojalta tulee kuset alle kyrvän tehdessä työtään.

    • Anonyymi

      Oisko oulun seudulla ketää vanhempaa miestä T: 17v poika

      • Anonyymi

        Kyllähän täällä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän täällä olisi.

        Paljonko ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän täällä olisi.

        pistä joku kik tai sähköposti yms niin voin laittaa viestiä


    • Anonyymi

      Saisko imeä sinua ja painaa kyrvällä

      • Anonyymi

        Saat😜


    • Anonyymi

      Kerran saanut naida alle 20v poikaa, notkea kaveri joka taipui eri asentoihin hyvin. Kyrpäni tykkäs tiukasta reijästä, aluksi tulin aika nopsaan. Namia oli.. t. Eläkeläinen

    • Anonyymi

      Kyllä tällaista vanhempaa miestä kiihottaa siloinen ja timmi, pyöreä nuori peppu.
      Henkilökohtaisesti minua kiihottaa enemmän nuori kalu jonka terska näkyy vaikka on velttona, posliini kiihottavia mutta lyhyt sänkikin menee, sakeasta karvapuskasta en tykkää,kiihottavaa myös jos peppuvako karvaton.

    • Kyllä olisi juurikin ihanaa imettää paljon ja pitkään sekä tietysti myös nussii spermat sisään, molempiin päihin. Pieni kokoista, kiimaist, karvaton ja hoikka pyöreä pyllyn omaavaa 16 , poikaa. M38v kaakon suunnasta Toisaalta myös olisi mahtavaa myös päästä siementää Yh isä, joka kiinteä, sopusuhtainen, kiimainen ja myös vähän karvainen..

      • Anonyymi

        Tuo ois kiimasta


    • Anonyymi

      Tuollaista nuorta hakenut Tampereen seudulta, mutta eipä löydy. Muutama alaikäinen ottanut yhteyttä mutta ei ei. Samoin 40 ukot tarjoo itseään.

    • Anonyymi

      Nuorta 18 on aina kiimasista panna ja imuttaa,sormettaa samalla timmiä reikää.Kik on hyvä sopia kaikkea kaksin.

    • Anonyymi

      mua sais panna peppuun vaikka porukalla jäntevät nuoret kullit

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe