Eipä tullut enää yllätyksenä Subarun sijoitus ainakaan minulle. Trolleille tietysti taas maailmanloppu, mutta yrittäkää hillitä kiukkuanne......
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nama-autobrandit-parhaita-jenkkitutkimuksessa/t75MGQi7
Subaru toistamiseen arvostetuin autobrändi USA:ssa
10
209
Vastaukset
- Subaruwannabee
Hieno kärry, ei vain ole varaa ostaa tuollaista.
- OikeaKeinoTutkia
Jep. Ja se, mikä tekee tuosta tutkimuksesta erityisen mielenkiintoisen, on se, että käyttökokemukset on kerätty suoraan kuluttajilta. Eikä miltään vakuutusyhtiön listoilta, tai katsastusasemien listoilta.
- gogemuxia
Toinen Outbäkki menossa, eipä nuo autoa kummempia rakkineita ole. 160 tkm mittarissa, kaksi pyöränlaakeria mennyt, hammastanko uusittu, koria pistehitsattu, laturi uusittu ja kuluvaa palikkaa vaihdettu. Edellinen oli niitä surullisenkuuluisia ensimmäisiä dieseleitä, niistä ei kehtaa edes puhua. Ei tämä nykyinen kosla mikään pommi ole, mutta tuskin kestotestin kärjessäkään on. Paikallinen huoltokin on entinen Nissanin nyrkkipaja, joka on saanut Subaruhuollon lisenssin. Tuntuu, että tästä paikasta ei kovin monella ole hyvää kerrottavaa. Seuraava auto lienee myös japanilainen, tosin erimerkkinen.
- OmaVikasiOnKunEiKestä
Ei se auton vika ole, jos sinä saat kaiken hajalle mihin ikinä kosketkin. Tuon selityksen perusteella sinulla kestää tuskin edes rautakankikaan suorana, kun siihen tartut. On siis peiliin katsomisen paikka.
- gogemuxia
Siististi pidetty, ei maastoajoa eikä muutakaan perunapellossa ajamista. Tyypillistä älämölöä autokauppiaan suusta.
- OmaVikasiOnKunEiKestä
Seli, seli.......
- iloaPienestä
Mitä väliä tuollaisilla kyselyillä on, ei sinne kaikki vastaa. Kun aikansa odottaa, niin jokainen löytää mieleisen listauksen.
- Totuusjavainkokototuus
Kaikkein tärkein tutkimustulos on että sinä itse olet tyytyväinen autoosi!
Sen tutkimustuloksen jokainen voi tehdä!
Annan-10 diesel outbacista arvosanan Kahdeksan, en yhtään enempää enkä vähempää! - Kympinpeli
Ja minä annan bensa Foresteristani Kympin. En yhtään vähempää.
Auto on ollut juuri sellainen kuin sen halusinkin olevan, kun sen vuonna -15 uutena ostin. - AutoOmaanMakuun
Jenkeillä näköjään sama maku autojen suhteen kuin meikäläiselläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252