huomasin eilen aamulla ikäväkseni että tilini saldo oli miinuksen puolella,vaikka rahaa olisi pitänyt olla,ja kun poikani kanssa asiaa laskeskeltiin,oli lopputulos että oli peritty kahteen kertaan joitain katevarauksia.
pyysin poikaani puhumaan pankin kanssa,että se menisi oikein,eikä sekavasti selitetty,(pojalla käyttöoikeus tiliin)no,lopputulos oli että pankki sulki verkkopankin,olen alkuviikosta menossa sitä selvittämään,mutta;voinko ostaa kaupassa kortilla normisti vai estääkö se senkin,ainakaan en voi asioida esim.kelassa...en missään mihin pankkitunnistautuminen vaaditaan...joo voin olla tyhmä,sitä ei kenenkään tarvitse tulla sanomaan.
kertokaa se minulle
ashhole
1
225
Vastaukset
- Velkakierre
Vanha hyvä vihje tulevaisuuden varalle: Jos tilillä on vähänlaisesti rahaa, tee ostokset käteisellä. Kun otat automaatista seteleitä ja maksat niillä, et voi ylittää tiliä.
Tietysti parempi vaihtoehto olisi pitää tilillä muutaman kuukauden menoja vastaava summa, jolloin ei tarvitse pohtia näitä katevarauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076