Roskien lajittelu

kukatykkäädyykata

Nykyään pitää roskat lajitella itse. Ennen ei varmaan NL:ssa ja DDR:ssa tarvinnyt kun KGB ja Stasi pitivät huolen siitä. Eihän niistä selviä kuin se mitä syöt, juot, mitä lääkkeitä käytät, koska harrastettu seksiä tai kuukautiset, vaatteiden kenkien koot ja merkit, mitä lehtiä luet, mitä puhdistusaineita käytät, mitä kirjoitat muistilappuihin ja kauppalistoihin ja parhaassa tapauksessa kaikki pankki- ja laskuasiat, kavereiden ja muiden tuttujen nimet jne ym. Eli ei paljon mitään..

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt varsinaisesti mikään salaliitto?

• kukatykkäädyykata

No ei nyt varsinaisesti mutta kuinka moni tulee ajatelleeksi mitä kaikkea ihmisestä voi roskien avulla saada selville? Et taida tuntea ketään joka penkoo roskiasi..?

• Entä_sitten

En laita roskiin koskaan papereita, jossa olisi minusta muuta kuin korkeintaan vain pelkät osoitetiedot jossakin lehti- tai joukkojakelussa. Kaikki muut paperit menevät silppurin kautta roskiin. Ostoskäyttäytymiseni saisi toki selville helpommin seuraamalla minua kauppamatkalla kuin penkomalla roskapussiani.

Mitä olennaista minusta kertoo, että käytän shampoota X, hammastahnaa Y tai pyykinpesuainetta Z? Tai että juon mehua A, syön leipää B tai juustoa C? Saati sitten, että olen tässä kuussa laittanut roskiin kahdet risaiset sukat ja yhdet rikkinäiset kalsarit? Ei minua näillä tiedoilla ainakaan kiristämään tai painostamaan pysty.

• Parempi.kuitenkin

Haluaako aloittaja kaikki roskat sekaisin lajittelematta poltettavaksi tai sekajätevuoriksi ympäristöä likaamaan? Väärät poltetut jätteet aiheuttavat myös hiukkaspäästöjä. Onhan se parempi jos jätteiden lajittelulla raaka-aineita voidaan uudelleenkäyttää ja luonnonvaroja säästää. Eikö, vaan? Vai oletko trumpinistipersu joka kuvittelee ettei ympäristön saastuttamisen haittaa mitään?
      Voit toki levittää roskasi eri roskiksiin jos pelkäät stalkkereita. Paperien ym. tietoja sisältävät paperit voi myös silputa. Hyvä paperintuhoaja ei maksa paljonkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      3028
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2435
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2308
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      37
      2292
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1941
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1688
    7. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      86
      1657
    8. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      40
      1630
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1546
    10. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      22
      1463
    Aihe