Nykyään pitää roskat lajitella itse. Ennen ei varmaan NL:ssa ja DDR:ssa tarvinnyt kun KGB ja Stasi pitivät huolen siitä. Eihän niistä selviä kuin se mitä syöt, juot, mitä lääkkeitä käytät, koska harrastettu seksiä tai kuukautiset, vaatteiden kenkien koot ja merkit, mitä lehtiä luet, mitä puhdistusaineita käytät, mitä kirjoitat muistilappuihin ja kauppalistoihin ja parhaassa tapauksessa kaikki pankki- ja laskuasiat, kavereiden ja muiden tuttujen nimet jne ym. Eli ei paljon mitään..
Roskien lajittelu
4
111
Vastaukset
Ei nyt varsinaisesti mikään salaliitto?
- kukatykkäädyykata
No ei nyt varsinaisesti mutta kuinka moni tulee ajatelleeksi mitä kaikkea ihmisestä voi roskien avulla saada selville? Et taida tuntea ketään joka penkoo roskiasi..?
- Entä_sitten
En laita roskiin koskaan papereita, jossa olisi minusta muuta kuin korkeintaan vain pelkät osoitetiedot jossakin lehti- tai joukkojakelussa. Kaikki muut paperit menevät silppurin kautta roskiin. Ostoskäyttäytymiseni saisi toki selville helpommin seuraamalla minua kauppamatkalla kuin penkomalla roskapussiani.
Mitä olennaista minusta kertoo, että käytän shampoota X, hammastahnaa Y tai pyykinpesuainetta Z? Tai että juon mehua A, syön leipää B tai juustoa C? Saati sitten, että olen tässä kuussa laittanut roskiin kahdet risaiset sukat ja yhdet rikkinäiset kalsarit? Ei minua näillä tiedoilla ainakaan kiristämään tai painostamaan pysty. - Parempi.kuitenkin
Haluaako aloittaja kaikki roskat sekaisin lajittelematta poltettavaksi tai sekajätevuoriksi ympäristöä likaamaan? Väärät poltetut jätteet aiheuttavat myös hiukkaspäästöjä. Onhan se parempi jos jätteiden lajittelulla raaka-aineita voidaan uudelleenkäyttää ja luonnonvaroja säästää. Eikö, vaan? Vai oletko trumpinistipersu joka kuvittelee ettei ympäristön saastuttamisen haittaa mitään?
Voit toki levittää roskasi eri roskiksiin jos pelkäät stalkkereita. Paperien ym. tietoja sisältävät paperit voi myös silputa. Hyvä paperintuhoaja ei maksa paljonkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032828Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111762- 1201700
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471564Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641282Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911052
- 571044
- 48956
- 62879