Onko paavi uskova tai antikristus?

Odottajat

2. Joh. 1:9

Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

Muistan Jarmon ihailleen paavia niinkuin P Tiaistakin. Paavin kohdalla Jarmo totesi että hän sanoo uskovansa isään ja poikaan ja tuo sitten riitti Jarmolle että vastaanottaa sellaisen harhaoppisen. On kiistattoman selvää että katolilaisessa kirkossa on lukemattomia juttuja joissa poiketaan ja mennään edemmäksi Kristuksen opista. Väärä siis kelpuuttaa mielellään vääriä oppeja mutta oikeita sellainen ihminen vihaa. Ja täälläkin se on osoitettu

15

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala SANOO . . .

      Jumalan tahto on kampata Paavi nurin, samoin kaikki muukin, joka ei ole Jumalan tahdon mukaista. Paavi on ihmisten valinta, eli ei suoraan Jumalan valinta, vaan niiden jotka omavaltaisesti ovat päättäneet edustaa Jumalaa, mutta ilman Jumalan tahdon toteutusta ja Jumalan valintaa. Paavi on siten ihmisten valinta edustamaan Jumalaa, jolloin Jumalan tahto ei enää toteudu, vaan ihmisen tahto. Jumalan tahto siis katosi, kun Paavilla korvattiin, Jumalan tahto. Minä olen siten puhdas Jumalan tahto.

      . . .

      Jumalan_nimissä
      8.9.2015 14:37

      Rakas uskonveljeni "KTSEiKirj" !

      Se miten sinä nämä yksittäiset asiat ymmärrät, omassa käsitysmaailmassasi, ei ole mitään merkitystä. Voit nostella sieltä täältä yksittäisiä asioita, mutta jos et ymmärrä kokonaisuutta, niin et myöskään ymmärrä noiden yksittäisten asioiden todellista merkitystä. Toivottavasti ymmärsit, mitä todella tarkoitin, se on pyrkimykseni, että minut ymmärrettäisiin täysin oikein, jotta Jumalan tahto toteutuisi.
      ----------------------------------------------------------
      "- Paavikompleksi?"

      Jumalan tahto on kampata Paavi nurin, samoin kaikki muukin, joka ei ole Jumalan tahdon mukaista. Paavi on ihmisten valinta, eli ei suoraan Jumalan valinta, vaan niiden jotka omavaltaisesti ovat päättäneet edustaa Jumalaa, mutta ilman Jumalan tahdon toteutusta ja Jumalan valintaa. Paavi on siten ihmisten valinta edustamaan Jumalaa, jolloin Jumalan tahto ei enää toteudu, vaan ihmisen tahto. Jumalan tahto siis katosi, kun Paavilla korvattiin, Jumalan tahto. Minä olen siten puhdas Jumalan tahto.

      En itse päätä mistään mitään, noudatan vain kirjaimellisesti Jumalan ohjeita eli minun omilla ajatuksillani ei ole mitään merkitystä. Minulla ei ole näissä asioissa enää omaa tahtoa, on vain olemassa Jumalan tahto, joka täytyy toteuttaa ja hyvä niin.

      Jos tapahtuisi niin, että en enää toteuttaisi Jumalan tahtoa, niin Jumala ottaisi tilalleni, sellaisen ihmisen, joka toteuttaisi puhtaasti Jumalan tahdon ja minua ei enää tarvittaisi.Tai sitten kurittaisi minua uudestaan niin pitkään, että toteuttaisin taas pelkästään Jumalan tahtoa, enkä lainkaan omaani.
      ------------------------------------------------------------------------
      "edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä."

      Näin on Jumala valitettavasti määrännyt ja jos en tee niin, olen petturi Jumalaa kohtaan ja minut voisi saman tien korvata, jos olisi joku, jolla voisi korvata.

      Kaikki edelliset ovat Jumalan tahdon toteutusta, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä. En ymmärrä, miten sen voi muuten sanoa, ehkä jotenkin kiertelemällä, jonka jälkeen kukaan ei enää ymmärrä . . . ketä todellisuudessa edustan.

      Itseäni en kuitenkaan edusta, enkä SAATANAA . . . pelkästään siis JUMALAA ja Jumalan tahtoa.

      "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

      Emme jatka asioiden käsittelyä, ennen kuin kaikki ovat paikalla ja suostuvat toteuttamaan Jumalan tahtoa. Jumala ilmoittaa milloin voimme jatkaa asioiden käsittelyä, minä en sitä päätä. Eli JH ei kirjoita mitään, eikä perustele mitenkään, miksi ei kirjoita mitään, koska toteuttaa pelkästään Jumalan tahtoa ja saa määräyksen Häneltä. Jumalan ei tarvitse lainkaan perustella, miksi toimii niin kuin toimii, koska Herra yksin määrää mitä ja milloin haluaa toteuttaa, eikä ihminen voi siihen mitenkään vaikuttaa.
      ---------------------------------------------------------------------
      Se mitä puhdas Jumalan tahto tarkoittaa ja miten sitä tulee toteuttaa, ei ole yksinkertaista. Jumala käytti minun koulutukseeni 14 vuotta, jotta voisin toteuttaa puhdasta Jumalan tahtoa, niin kuin Herra tahtoo, enkä siis tahdo enää mitään muuta kuin toteuttaa Kaikkivaltiaan Jumalan tahtoa, niin tarkasti kuin vaan voin.
      ------------------------------------------------------------
      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      • "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

        Emme jatka asioiden käsittelyä, ennen kuin kaikki ovat paikalla ja suostuvat toteuttamaan Jumalan tahtoa. Jumala ilmoittaa milloin voimme jatkaa asioiden käsittelyä, minä en sitä päätä. Eli JH ei kirjoita mitään, eikä perustele mitenkään, miksi ei kirjoita mitään, koska toteuttaa pelkästään Jumalan tahtoa ja saa määräyksen Häneltä. Jumalan ei tarvitse lainkaan perustella, miksi toimii niin kuin toimii, koska Herra yksin määrää mitä ja milloin haluaa toteuttaa, eikä ihminen voi siihen mitenkään vaikuttaa.

        . . .

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

        Emme jatka asioiden käsittelyä, ennen kuin kaikki ovat paikalla ja suostuvat toteuttamaan Jumalan tahtoa. Jumala ilmoittaa milloin voimme jatkaa asioiden käsittelyä, minä en sitä päätä. Eli JH ei kirjoita mitään, eikä perustele mitenkään, miksi ei kirjoita mitään, koska toteuttaa pelkästään Jumalan tahtoa ja saa määräyksen Häneltä. Jumalan ei tarvitse lainkaan perustella, miksi toimii niin kuin toimii, koska Herra yksin määrää mitä ja milloin haluaa toteuttaa, eikä ihminen voi siihen mitenkään vaikuttaa.

        . . .

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)

        Jumalan_henkäys

        27.8.2015 20:28

        Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

        Vaikka kaikki eivät hyväksy kirjoituksieni sisältöä, niin jatkan silti huomenna Jumalan tahdon toteuttamista, sillä Jumalan nimissä tehtävää toimintaa ei pysty estämään mikään.

        Perjantaina 28.08, käsittelen "aihetta", joka on Jumalan olemuksen perusta.
        - käymme läpi mm. Jumalan mielen mukaisen määritelmän, "aiheesta"

        Lauantaina 29.08, kerron miksi Jumala valitsi julistuspaikaksi tämän keskustelun ja miksi juuri minä toteutan tätä Jumalan tahdon mukaista suunnitelmaa.

        Sunnuntaina 30.08, kerron Jumalan suunnitelman ensimmäisistä ihmeistä, joita tapahtuu . . . Jumalan nimissä.

        Maanantaina 31.08, alamme lukemaan kertomastani kirjasta, Jumalan tahdon mukaisesti, mm. Jeesuksen uskosta ja Jeesuksen elämästä.

        En anna minkään estää noiden asioiden käsittelyä, sillä olen 12.06.2015 sitoutunut toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa.


    • PasiToivonen

      >>Minulla ei ole näissä asioissa enää omaa tahtoa, on vain olemassa Jumalan tahto, joka täytyy toteuttaa ja hyvä niin.>>

      Minulla on oma tahto. En ole robotti. Ja hyvä niin.

    • Ei ole.

      Kukaan asiaan perehtynyt ei usko kristinuskon olevan mitään muuta kuin jatkettu petos.

    • Jarmo__Eklund

      Aloitus on jälleen pahinta panettelua! Miksi ihmiset haluavat muotoilla ikään kuin "siis" sanan taakse lähimmäisen mielipiteet. Järkyttävää skeidaa koko aloitus!

      • » Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta. »
        - 2. Kor. 13:5


      • jokutyyppivantaalta

        Ei_TOTUUS_vaan_TROLLI, helvetti, pahin trolli mitä täällä varmaan ikinä on ollu.


      • jokutyyppivantaalta kirjoitti:

        Ei_TOTUUS_vaan_TROLLI, helvetti, pahin trolli mitä täällä varmaan ikinä on ollu.

        Jarmolle --- joka on SODASSA --- Jumalaa VASTAAN . . .

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM


    • ilmi

      2. Moos. 2:14

    • kerttkl

      Kyllä Paavi on kristitty!
      JUMALALLA ASIAA!
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!

      "Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Kristityt eivät neuvottele, kuka
      Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
      Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
      "Ei niin täydellistä, etteijotain vajaata!" Tuomas Kemppiläinen, Krist-uksen seuraamisesta.
      Se on tietenkin ikävää, jos vajausta on pääasioissa!

      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      kRISTINUSKON MUKAAN ANTIKRISTUKSEN SEURAAJANA EI VOI PELASTUA!

      • 1234567---

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Jesaja kirjoittaa: Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt hyljänneet iankaikkisen liiton.


      • kaikilla.ei.valtaa
        1234567--- kirjoitti:

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Jesaja kirjoittaa: Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt hyljänneet iankaikkisen liiton.

        Ompa ollut aikamoinen valta heillä mitä päiviin tulee.


    • puolukatt

      hedelmästään puu tunnetaan.katollilaisuudessa on merkejä väärästä uskosta.homo pappeja,jotka ovat vielä pedofiilejä,homot ovat törmäyskursilla ristinopin henkeä vastaan ,joten syntyy väärää hanhausta liikeen sisällä.voi olla pyhiäkin henkilöitä katollisuudessa mutta homot aiheuttavat tietämätään riitaa ,eripuraisuutta liikeen sisällä joka johtaa eripuraisuuteen,väitelyihin ja siitä kehityy pyhänhengen pilkaa.jota jumala ei anna anteeksi eli johtaa sotiin,suuriin sotiin.

    • PasiToivonen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe