Olen ostamassa eos järjestelmää huuto.netistä tai keltaisesta pörssistä ja siellä on ollut nyt tarjolla seuraavia malleja:
eos 500, 500N, 300, 3000N, 700, 10, 300v ja yksi kappale 5N:ää.
Kamera tulisi pääsääntöisesti harrastuskäyttöön ja toiveena oli että siinä olisi moottoroitu tarkennus zoomeissa. Käyttäjä on harrastelija, joka aloittaa automaattisäädöillä. Olisi kiva että siinä olisi makrokuvaus mahdollisuus.
Mikä noista olisi sopivin tarkoitukseen ja toisekseen mitä noista kandee maksaa?
Toisekseen millaisia noi paketteihin kuuluvat objektiivit on? Yhdessä kamerassa oli mukana Tamronin objektiivi ja toisessa sigman. Onko kokemusta laadusta.
Mikä eos kannattaa ostaa
11
2115
Vastaukset
- vesa
osta 600 eos rungo , mitä vanhempi sitä parempi.
ei ole edes kallis, ja on kaikki mitä tarvitset, tietenkin siinä pitää olla irrallinen salama...
ja löytyy EF-objektiivejä.(moottorizoomeja)
Kaikki putket o.k, valovoima ratkaisee, normaalisti ei merkitystä, jos ei laita yli 2000 ekua putkeen kiinni...
etsi netistä, Suomi varmaan pullolaan runkoja ja objektiivejä joista ihmiset luopumassa...- osta 600 runko
mulla vain hyviä kokemuksia 6-satasesta. Siinä valmiina ohjelmia joka (tarvittavaan) lähtöön, mutta myös mahdollisuus täyteen "käsinvalintaan".
Vihje: Osta alkuperäiset (Canonin) kakkulat aina, mulla on ainoastaan huonoja kokemuksia piraateista. (Älä osta edes Canonin tarjous kakkulaa joka yleensä seuraa mukana uutta kameraa)
Mulla 15-vuotta vanha, toimii edelleen hyvin, vähän ongelmia näytössä ="päällekkäisleikkailua".
Paras on että nykyään saa melkein "ilmaiseksi" tosi kovia varusteita, joista en edes osannut unelmoida 15v sitten, kun hankin vehkeen. Onnea matkaan!
- minä45m
mulla on ollu jo vuosia eos 650 oon ollu tyytyväinen ei vian vikaa!
- suomu
Yli 10 vuotta olen kuvannut eos 650, kahdella putkella sigma 28-80 1:3.5- 5.6 jossa makro, toinen canon zoom lens ef 75- 300mm 1:4- 5.6 II. salamana canon 380ex.
Toiminut on kiitettävästi, ei ole muista tarvinnut haaveilla.
P.S Ostin vuonna 1968 kameran merkiltään
canon QL25, on hyllyllä ansaitussa levossa. - eksu4
suomu kirjoitti:
Yli 10 vuotta olen kuvannut eos 650, kahdella putkella sigma 28-80 1:3.5- 5.6 jossa makro, toinen canon zoom lens ef 75- 300mm 1:4- 5.6 II. salamana canon 380ex.
Toiminut on kiitettävästi, ei ole muista tarvinnut haaveilla.
P.S Ostin vuonna 1968 kameran merkiltään
canon QL25, on hyllyllä ansaitussa levossa.sain justiin isä ukolta eos 650 ja ei isä oikeen tätä käyttäny kun eiikinä jaksanu opetella käyttämään.ohjeet on enkun kielellä ja mä en mikään paras oo tossa enkussa nii voisitko jotain vähän perus juttuja kertoo ton käytöstä? ite oon kauheen kiinnostunu valokuvaamisesta ja haluisin oppii vähän kuvaamaan ainaki paremmin mitä ennen oon kuvannu.myös ite aatellu ostaa uuden kameran ku toi nyt on vuodelta yks ja kaks ennen nakki sotaa nii mitä sä muuten suosittelisit ostaa ton jälkeen?joku aika helppo käytöne digitaaline kompakti kamera ois kiva ja mieluiten viel alhasee hintaa et mitää tietoo et mikä kannattas ostaa jos toi nyt sitte srpakaa käteee(siis eos 650)
kiitos jos jaksat vastailla! :)
- 356
se on hyvä. Ensimmäinen Canon EOS.
- eos 650
Kyllä se meni niin päin, että ensin tuli markkinoille EOS 650 ja vasta vähän sen jälkeen tuo "ammattilaisten" versio EOS 620.
Itse hankin EOS 650:n käytettynä pari vuotta sen markkinoille tulon jälkeen. Erittäin luotettava ja kestävä kamera - ei ensimmäistäkään vikaa ole ilmennyt.
Suosittelen!
- P. Veli
Moottoroitu tarkennus ei käsittääkseni anna mahdollisuuksia taidekuvien ottoon.
- V. Peli
Noilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Lisäksi voi aina niissäkin valita automaattitarkennuksen jos haluaa epäteräviä kuvia ;-)
- 300V
300V hyvä kamera, jossa myös kaikki käsisäädöt halutessa!
- Eos
Katseleppa eos30/33 kameroita, ovat nykyaikaisia ja nopeita kameroita.. suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1406678Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746002426Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461680Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141381Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891232- 691079
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956