Millä kone käymään?

EpävarmaMottimies

Mites on, uskaltaako sitä tunnettua "punaista" nykyään ostaa? Takavuosina oli CS20 ja pelkkiä ongelmia. Onko tilanne muuttunut? Halpaa tekis mieli kun nää on mitä on.

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItseTeinNäin

Miten olisi pensaa tai tiiseliä?

• Anteeksi mutta mikä on se "punainen" ja mikä on CS20 ?

• Pikkufiskarilla

Punainen on polttoöljyä. Halpaa vain hankittaessa vaan jos narahtaa käytöstä niin ...

• Micce52___

Minun kokemusten mukaan vakuutukset, laiturimaksut ja telakointi yhteensä noin 10x isompi summa vuosittain. Diesel on veneilyn kustannuksissa siis ihan pikkutekijä. Ei mitään järkeä ottaa kiinni narahtamisen riskiä.

• paskavaltiolle.paskaa

No sinun kokemukset onkin suoraan perseestä. Ketä kiinnostaa sun kokemukset? Minä en maksele vakuutuksia, laitureita, telakointeja enkä naapurin kalsareita. Diesel maksaa ihan sikana, siksi vetelen "punaisella", ihan periaatteesta. Fyrkat hoidettu niin, että kusetan valtiota ihan vimpan päälle. Tämä paska valtio ansaitsee vain paskaa. Minulta ei ulosmitata pätkääkään, sen olen huolehtinut. Ajelen ihan rennosti menemään. Olen monesti nauranut paskasesti kun sinivuokot ja muut paskapäät verottajat ja muut kuolemaan tuomitut yrittää haastaa riitaa. Heh heheh ... ei tipu, -siinähän yrittävät.

Pelätkää te kusipäät jotain narahtamista ja eläkää herran nuhteessa!

• KoneRykii
        paskavaltiolle.paskaa kirjoitti:

No sinun kokemukset onkin suoraan perseestä. Ketä kiinnostaa sun kokemukset? Minä en maksele vakuutuksia, laitureita, telakointeja enkä naapurin kalsareita. Diesel maksaa ihan sikana, siksi vetelen "punaisella", ihan periaatteesta. Fyrkat hoidettu niin, että kusetan valtiota ihan vimpan päälle. Tämä paska valtio ansaitsee vain paskaa. Minulta ei ulosmitata pätkääkään, sen olen huolehtinut. Ajelen ihan rennosti menemään. Olen monesti nauranut paskasesti kun sinivuokot ja muut paskapäät verottajat ja muut kuolemaan tuomitut yrittää haastaa riitaa. Heh heheh ... ei tipu, -siinähän yrittävät.

Pelätkää te kusipäät jotain narahtamista ja eläkää herran nuhteessa!

Mutta käytätkö CS20:stä tai päivitettyä CS22:sta?

• paskacavltio

mitä väliä kunhan paskavaltiolle sataa paskaa!!!!1111

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe