Mites on, uskaltaako sitä tunnettua "punaista" nykyään ostaa? Takavuosina oli CS20 ja pelkkiä ongelmia. Onko tilanne muuttunut? Halpaa tekis mieli kun nää on mitä on.
Millä kone käymään?
7
214
Vastaukset
- ItseTeinNäin
Miten olisi pensaa tai tiiseliä?
Anteeksi mutta mikä on se "punainen" ja mikä on CS20 ?
- Pikkufiskarilla
Punainen on polttoöljyä. Halpaa vain hankittaessa vaan jos narahtaa käytöstä niin ...
- Micce52___
Minun kokemusten mukaan vakuutukset, laiturimaksut ja telakointi yhteensä noin 10x isompi summa vuosittain. Diesel on veneilyn kustannuksissa siis ihan pikkutekijä. Ei mitään järkeä ottaa kiinni narahtamisen riskiä.
- paskavaltiolle.paskaa
No sinun kokemukset onkin suoraan perseestä. Ketä kiinnostaa sun kokemukset? Minä en maksele vakuutuksia, laitureita, telakointeja enkä naapurin kalsareita. Diesel maksaa ihan sikana, siksi vetelen "punaisella", ihan periaatteesta. Fyrkat hoidettu niin, että kusetan valtiota ihan vimpan päälle. Tämä paska valtio ansaitsee vain paskaa. Minulta ei ulosmitata pätkääkään, sen olen huolehtinut. Ajelen ihan rennosti menemään. Olen monesti nauranut paskasesti kun sinivuokot ja muut paskapäät verottajat ja muut kuolemaan tuomitut yrittää haastaa riitaa. Heh heheh ... ei tipu, -siinähän yrittävät.
Pelätkää te kusipäät jotain narahtamista ja eläkää herran nuhteessa! - KoneRykii
paskavaltiolle.paskaa kirjoitti:
No sinun kokemukset onkin suoraan perseestä. Ketä kiinnostaa sun kokemukset? Minä en maksele vakuutuksia, laitureita, telakointeja enkä naapurin kalsareita. Diesel maksaa ihan sikana, siksi vetelen "punaisella", ihan periaatteesta. Fyrkat hoidettu niin, että kusetan valtiota ihan vimpan päälle. Tämä paska valtio ansaitsee vain paskaa. Minulta ei ulosmitata pätkääkään, sen olen huolehtinut. Ajelen ihan rennosti menemään. Olen monesti nauranut paskasesti kun sinivuokot ja muut paskapäät verottajat ja muut kuolemaan tuomitut yrittää haastaa riitaa. Heh heheh ... ei tipu, -siinähän yrittävät.
Pelätkää te kusipäät jotain narahtamista ja eläkää herran nuhteessa!Mutta käytätkö CS20:stä tai päivitettyä CS22:sta?
- paskacavltio
mitä väliä kunhan paskavaltiolle sataa paskaa!!!!1111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231