Video ongelma.

Videoteinäy

Käytössä mint 18.

Huomasin että vimeo videot ei näy tässä mintissä, esim. tämä video ei näy:

https://vimeo.com/65514185

Vaan tulee tälläinen ilmoitus:

http://aijaa.com/zW6Li9

Mistä johtuu ettei videot näy?

Onko joku asetus juttu vai pitääkö asentaa joku ohjelma että videot näkyy,
Vai mistä johtuu?

Apua kaivataan,Kiiitos.

15

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhotihoi

      Etköhän sä trolli ole jo Ukko Pekka videosi katsonut useammankin kerran.
      Joka kk trollaat samasta videosta.

    • Videoteinäy

      Youtube videot näkyy normaalisti.

    • Videoteinäy

      Asensin multimedia koodekit niin alkoi video näkymään.

      Mahtava tämä mint.

      hohhotihoi hanki elämä.

      • hohhotihoi

        Pahoittelut jos et ollutkaan sama trolli.

        Mitkä kodeekit tarkalleen ottaen asensit?


      • Videoteinäy

        En muista mitä siinä luki mutta kun klikkasi multimedia koodekkikuvaketta niin se latasi jotain kodekkeja.


    • Olisit voinut mainita selaimen. Jos flash player on vanha niin monet videot eivät näy. Adobe flash käytössä itsellä Firefoxissa ja ei ongelmia. Jos muita viritelmiä asennettu ne kannattaa poistaa

      • Videoteinäy

        Sorry, en tajunnut mainita selainta, se on firefoksi ja uusin versio flash playeristä.

        Tosin huomasin kun lasensi koodekkeja niin siellä vilahti flash playerkin.


    • Videoteinäy

      Asensi, siis.

    • sudo apt-get install flashplugin-installer ja selaimen lisäosissa Shockwave Flash lisäosa pitää olla päällä. Voit kokeilla toisena käyttäjänä. Ei videoissa pitäisi olla olla ongelmaa. Videoiden rautapurku ei toimi selaimissa joten cpu kuormaa syntyy ja tehoa tarvitaan. Flash alkaa olla vanhentunutta tekniikka ja Flash videoiden käyttö on vähenemässä ja html 5 korvaa. Kokeile https://www.youtube.com/html5

      • dww

        Mintissä on oletuksena jo adobe-flashplugin, joten flashplugin-installeria ei kannata asentaa. Asennetut flasplayerit voi tarkastaa komennolla

        dpkg --get-selections | grep flash


      • dww kirjoitti:

        Mintissä on oletuksena jo adobe-flashplugin, joten flashplugin-installeria ei kannata asentaa. Asennetut flasplayerit voi tarkastaa komennolla

        dpkg --get-selections | grep flash

        Saman tekee vaikka dpkg-query -l flash*


    • videoista.vain.osa
      • Itse-olet-sekoilija

        Mikä siellä ei nyt sitten näy, kaikki näkyy niin kuin pitääkin, on aina näkynyt. Ettekö te opi ikinään käyttämään tietokonetta. Ostakaa saatana Casion taskulaskin siitä on teille paljon enemmän hyötyä videoiden katselussa.


    • Kusetusta-varmasti

      Taitaa olla tämän pasin oma mainos, kun jokainen säntää katsomaan miks ei näy, niin kertyy katselulaskuriin noita näyttöjä. Noilla näytöillä sitten leuhkitaan toisille, että minä se laitoin sen ja sen ja sen ja niin ja niin ja niin paljon on kertynyt noita katseluja.

    • ei-ongelmaa

      Mint Mate ja Cinnamon 64-bitt. on ollut käytössä versiosta 17 lähtien eri koneilla, sekä pöytäkoneilla, että kannettavilla, eikä koskaan ole ollut minkäänlaista ongelmaa yhdenkään videon näkymisessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe