Osassa omakotitalomme pihaa on runsas kasvusto villivadelmaa ja juhannusruusua. Juhannusruusun osalta meille riittäisi murto-osa, pieni sievä pensas. Vähämarjainen ötökkäinen villivadelma taas on meille ihan turha. Toisella puolella pihaa kasvaa parempaa jo parempaa marjaisaa vadelmaa. Siellä on myöskin pieni sievä juhannusruusupuska.
Miten nuo riesapöheiköt saisi helpoimmin pois ilman kaivinkonetta? Juurten kaivaminen lapiolla on tosi hankalaa, kun viereisten nykyisten ja kaadettujen isojen puiden juuret myöskin leviävät alueelle. Toimisiko mansikoiden ja vastaavien kasvatukseen kehitetty peittokangas? Onko kukaan kokeillut?
Villivadelman ja ruusupöheikön tukahduttaminen
PeittäväKangas
5
380
Vastaukset
- kaikkeasitälukeekin
Luulin, että kirjoitat naisen pöheikötä, villistä ja ruusuisesta paikasta.
- KatsoPalluraPeiliin
Toiveajattelua älykääpiö
- kokeiltuon
Suodatinkankaalla kokeiltu sitkeähenkiselle ruusupensaalle ja se ainakin toimii.
- PeittäväKangas
Kiitos kokeilen suodatinkangasta. Ei sillä alueella kuitenkaan voi mitään kivaa kasvattaa nyt ensi kesänä..
- poltinkarva
Niittämällä olen itse hävittänyt vadelmapuskat. Nyt heti voi niittää ne vadelmanvarret. Sitten kun taas alkaa uutta vartta nousta, niin odottaa jonkun aikaa, ettei heti kun näkyy niitä. Raivaussaha on sopiva työväline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298